{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

Vagt...! {{forumTopicSubject}}

Hej...!

Jeg er tømrer, og skal ind til politiet om et par år. Nu kunne jeg så godt tænke mig at arbejde lidt som vagt ved siden af mit tømrerjob.
Dog har jeg ikke mulighed/råd for at tage et vagt kursus. Nogle der ved om det overhovedet så er muligt...?
Nogle der vil betale..? Og løn...?

-POPP-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vagt...!
  • #1   12. jan 2008 mener faktisk ikke at du overhovedet må medmindre du har det vagt kursus..
    men er det ikke noget med 800 kr. på uge i tre uger på AMU eller sådan noget?

• #2   12. jan 2008 http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=240050

Der står lidt om det ... Og dyrt er det jo ikke ...

• #3   12. jan 2008 Ved godt hvad det koster.
    Men det var mest fordi at kurserne foregår i hverdagen (i arbejdstiden), derfor skal jeg have fri fra mit 'normale' job hvilket jeg bestemt ikke har råd til. Men der står noget om at man kan søge om støtte.

Men hvor meget er den støtte så på...?

-POPP-

• #4   12. jan 2008 Mike J ---> Hmmm...! Tror jeg ikke, men det giver erhvervserfaring...! Og det kan de godt lide hos politiet.

• #5   12. jan 2008 Mike J ---> Det betaler de vel ikke...?

-POPP-