{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.888 visninger | Oprettet:

jesper j
jesper j
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 59

Vagt {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har gået og tænkt på at blive vagt ved en butik, firma eller måske et diskotek.

Men jeg ved ikke så meget om det, hvad kræver det ud over at få det kursus hos AMU. Altså kræver det teknisk skole eller noget lign, og hvad ligger lønnen på?

Og hvis nogle er jer har været vagt, så fortæl endelig hvordan det er og hvordan en typisk dag går.

Mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vagt
  • #1   16. jun 2008 ja du skal ha en kursus på amu center

• #2   16. jun 2008 tjek evt. ug.dk

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    aug 2007

#3   16. jun 2008 Peter H - det er det eneste? har hørt noget om at man skal have en uddanelse der tager omkring 1½ år

• #4   16. jun 2008 www.g4s.dk

• #5   16. jun 2008 altså nu er der forskællige ting som vagt og du skriver osse noget med diskotek.

du må være sikker på hvad du vil for mange byer må man ikke stå dørmand med et vagt skilt så som odense komune men mange man må ved og lønnen kommer helt an på hvor god du er til dit job nu står jeg selv dørmand og min løn ligger på 1000 kr i timen og ja jeg klager ikke og man kan komme helt op på 1500 i timen som det højste jeg har hørt men hvem ved måske nogle andre ved en anden pris og ellers vagt ligger ca på 120 kr i timen men er ikke et job for sarte sjæle kan være man ikke bare stivner når der sker noget men mange der gør det og så kan man ikke bruges da ens makker skal kunne stole på at ders ryk er dækket men bare spring ud i det starter et kursus her til august i århus til dørmand og er 8 dag håber det var svar nok og ja mangler folk i faget

• #6   16. jun 2008 der vor de søge vagt så der alt at du skal ha kursus fra amu center

ved bare ved vor lang tid det tag...

• #7   16. jun 2008 en af mine venner er vagt, og han har ingen uddannelse, han har været på et jursus for bodygarts(eller hva det nu hedder)

• #8   16. jun 2008 man skal ha et bevis for at blive dørmand/vagt såsom bodygarts og sådan ligger loven

• #9   16. jun 2008 amu kursus

ellers kan du ikke blive vagt/dørmand

vagt er dog slet ikke som dørmand

Giver Peter 100% ret

• #10   16. jun 2008 en ny regl der er kommet var ikke da jeg startede og er 15 år siden nu og har haft beviset i 2 år nu efter den ny regl og der er meget stor dumpe procent men er ikke svært skal man jo sige

• #11   16. jun 2008 ja og så skal du også købe dig et abonnoment på steroider!

• #12   16. jun 2008 til august skal jeg også tage dette kursus

• #13   16. jun 2008 jonas hvor er du dov dum at høre på

• #14   16. jun 2008 mit råd til folk start med dørmandskort og se om det er noget for en for er et meget slemt job og man skal ikke være bange for at få nogle tæst eller slag og ikke fryse når der er balade og tænk altid på det er uniformen de ikke kan li men den smider du når du har fri og aldrig arbejde i samme by hvor man bor og få hemlig nr og aldrig sig dit rigtig navn til nogle kunder for kan gå galt for mange vil hævne sig over man ikke lukkede dem ind lige en lille info

• #15   16. jun 2008 jay E

ja det var også min mening! bare en harmløs joke

• #16   16. jun 2008 jeg er ikke stor og bruger ikke stikvest er altid flink og rar har i nu ikke blevet skudt på blevet slået med kølle så armen brækkede og stukket ned men lever stadigvæk på min hurtighed og jo støre man er jo langsom er man der er 3 kvindlig dørmænd i danmark og de 2 af dem står sammen med mig og de er gode for ingen rigtige mænd slår på damer jo så mig der hænger på alle bællerne :0)

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    aug 2007

#17   16. jun 2008 Peter. - Jeg har ikke meget erfaring med slagsmål osv. men jeg er meget interesseret i at blive "bedre" og lære om det, hvilket også er en af grundene til at jeg gerne vil være dørmand/vagt.

Men, kan nogle fortælle mig hvad forskellen er på dørmand og vagt? løn, arbejdstider osv.

• #18   16. jun 2008 bøller og ikke bællerne

• #19   16. jun 2008 en vagt(vægter) kører rundt til forskellige adresser og kontrollere om alt er som det skal være osv.

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    aug 2007

#20   16. jun 2008 Peter . - Er der virkelig så meget vold mod dørmænd?

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    aug 2007

#21   16. jun 2008 Okay, tror mere dørmand er noget for mig så smiley

• #22   16. jun 2008 en vagt kan være på aften vagt eller dags vagt og har udkalder vagt
    en dørmand er på job fra ca 22 til 6 og morgen kommer helt an på hvornår det starter eller slutter og en start løn som dørmand ligger ca på 150 kr i timen vagt måske det samme hvis ikke mindre men hvor er du fra kan være jeg ved om de mangler nogle der om kring som dørmand

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    aug 2007

#23   16. jun 2008 Peter . - Jeg flytter snart til århus, havde tænkt på studenterhuset, da det er forholdsvis fredeligt dernede smiley Men er klar på hvad som helst !
    smiley

• #24   16. jun 2008 det eneste jeg ved er oterup og haderslev kolding hvor jeg ikke står mere ellers er der åbenrå hvor jeg skal til at stå osse nu så oterup haderslev og åbenrå står jeg i otterup er jeg den øverste dørmand og der mangler der dørmænd en lille hård by men jeg har styr på de håre tog mig en 2 lørdage så er det ok igen og ja er meget vold mod dørmænd men har man nogle gode at stå med er man sikker dem jeg står med ved jeg har ders ryg 110% og de skal bare passe døren og jeg går i ilden

• #25   16. jun 2008 men bare spring ud i det somsagt mangel på folk i faget

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    aug 2007

#26   16. jun 2008 Det vil jeg helt sikkert smiley Mange tak for hjælpen smiley

• #27   17. jun 2008 så lidt kan altid spørger om noget og får du kortet kan jeg nok hjælpe dig med et job måske otterup eller åbenrå dhb tager jeg selv næste gang kunne bare ikke i år smiley men er der næste år

• #28   17. jun 2008 du kan bare tilføre mig som ven hvis det er så kan du altid spørger om noget

• #29   17. jun 2008 har osse overvejet det.. syntes nemlig os det lyder nice

• #30   17. jun 2008 bare gør det skader intet og man skal ikke kunne noget læsen eller noget jeg er ordblind og mange der osse er det de tager bare de personer med i et andet rum og læser tingene op for en så skole bevis intet krav bare en ren straffe atest

• #31   17. jun 2008 Peter---> jeps der er rigtig mangel på vægtere. I hvert fald i Kbh. Er ofte blevet spurgt om jeg ville starte andre steder. er endda blevet spurgt af politifolk der så kender ejere af vagtfirmaer. Men er voldsom glad for det firma jeg arbejder i.
    Der er faktisk rigtig mange der tager det kursus og tror én ting og når de kommer igang er det noget helt andet. Det er ofte ikke helt så let som først troet. Vi har haft rigtig mange inde og vende et par dage, der så er stoppet igen.
    Jepser--> tror også det lyder som om du vil egne dig til dørmands arbejde. Ronderende vagt er nok ikke helt noget for dig.
    Men held og lykke med fremtiden smiley

• #32   17. jun 2008 er der ikke nogen steder hvor man kan arbejde som vikar som vagt???

har vagtkursus men gider ikke arbejde fast hver weekend da jeg studerer ... så ville være rart med et sted hvor man bare kunne tage imod et job når man gad....

Kommentér på:
Vagt

Annonce