Hjælp til fladskærm købt v Elgiganten {{forumTopicSubject}}
Kunne ikke lige finde på en overskrift, men her er problemet:
Jeg købte for 2 år siden en fladskærms tv hos daværende Electric City. Købte den med 5års Xtra forsikring. Igår var jeg så uheldig at jeg tabte min fladskærm, da jeg skulle flytte lidt rundt på tingene. Jeg var så over ved Elgiganten idag, da det er dem der står for alt der har med Electric City at gøre. De kunne så se at den var totalskadet, og sagde så at så snart de får svar fra forsikringsselskabet, får jeg en ny. Men det er kun bestemte modeller jeg kan få, Men jeg kan ikke få pengene retur
Men da jeg købte den for 2 år siden hos Electric City, fik jeg at vide at HVIS uheldet er ude, må jeg selv bestemme om jeg vil have pengene retur eller et nyt fjernsyn..
Hvad kan jeg gøre ? .. Kan jeg gå over til Elgiganten og sige jeg vil have mine penge tilbage, eller ?
Ahmed Q
maj 2005
Følger: 2 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 4.041
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 48 Svar: 433
nov 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Biler: 9 Emner: 724 Svar: 2.672
nov 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Biler: 9 Emner: 724 Svar: 2.672
Men Elgiganten har absolut ingen gode fladskærm til den pris efter min mening. var over og kigge idag, og der lå nogle LG'er, og sådan nogle fjernsyn, som overhovedet ikke levede op til den "kvalitet" som min Samsung havde. Derfor synes jeg det er træls at jeg skal vælge mellem nogle fladskærme, der overhovedet ikke er tilfredsstillende..
feb 2005
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 45
Hjælp til fladskærm købt v Elgiganten