{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Hjælp til fladskærm købt v Elgiganten {{forumTopicSubject}}

Kunne ikke lige finde på en overskrift, men her er problemet:

Jeg købte for 2 år siden en fladskærms tv hos daværende Electric City. Købte den med 5års Xtra forsikring. Igår var jeg så uheldig at jeg tabte min fladskærm, da jeg skulle flytte lidt rundt på tingene. Jeg var så over ved Elgiganten idag, da det er dem der står for alt der har med Electric City at gøre. De kunne så se at den var totalskadet, og sagde så at så snart de får svar fra forsikringsselskabet, får jeg en ny. Men det er kun bestemte modeller jeg kan få, Men jeg kan ikke få pengene retur

Men da jeg købte den for 2 år siden hos Electric City, fik jeg at vide at HVIS uheldet er ude, må jeg selv bestemme om jeg vil have pengene retur eller et nyt fjernsyn..

Hvad kan jeg gøre ? .. Kan jeg gå over til Elgiganten og sige jeg vil have mine penge tilbage, eller ?

Ahmed Q

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til fladskærm købt v Elgiganten
  • #2   18. feb 2008 Hvis det står på garanti beviset. Du kan jo heller ikke få det fulde beløb tilbage.

• #3   18. feb 2008 Kig på din garanti/forsikrings kontrakt.. Står det ikke deri hvad muligheder du har i tilfælde af totalskade?

• #4   18. feb 2008 nej for så ville alle jo købe med forsikring og så når der er gået 4 år og 6mdr ups jeg tabte det ned ad trappen, penge retur.... det virker i mine øjne rimelig usansyneligt, men hvis du har det sort på hvidt så må de jo bare betale!

• #5   18. feb 2008 De sagde godt nok i dag at jeg får for det fulde beløb, så ingen problemr der.. har læst papirerne igennem, men kunne ikke lige finde noget hvor der stod noget med pengene tilbage :S.. Men dengang jeg købte fra Electric city, fik jeg en brochure med over forsikringerne, og deri stod der at man SELV må vælge om man vil have penge eller et nyt fjernsyn..

• #6   18. feb 2008 For problemet er at Electric city havde nogle lækre Fladskærms Tv'er dengang, så var ikke bange for at købe der, for hvis det nu var at jeg skulle have et nyt fjernsyn, så havde jeg mange at vælge imellem

Men Elgiganten har absolut ingen gode fladskærm til den pris efter min mening. var over og kigge idag, og der lå nogle LG'er, og sådan nogle fjernsyn, som overhovedet ikke levede op til den "kvalitet" som min Samsung havde. Derfor synes jeg det er træls at jeg skal vælge mellem nogle fladskærme, der overhovedet ikke er tilfredsstillende..

• #7   13. mar 2008 jeg havde samme problem for nogle år siden med en bærbar det var en dell bærbar hvor jeg tilkøbte en alt mulig forsikring på. den skulle jeg indlevere i merlin for de var de nye ejere af det forsikringsselskab så jeg fik afvide jeg skulle finde en i deres butik til 10000 kr for det var det forsikringen vurderede den var vær (3 år gammel) og det er jo bare skrammel de har der i butikken men med lidt tov trækkeri fik jeg pengene retur. bare stå fast ved de ikke har noget du kan bruge. og find det du vil ha og sig det skal være det her ellers skal du ha pengene tilbage.

Kommentér på:
Hjælp til fladskærm købt v Elgiganten

Annonce