{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Skade ringe til forsikring ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ,

Jeg er lige kørt op i røven på en panda , vi byttede adresse og telefonnummer , så ringer han til mig og siger han ska ha 10.000 for sin flækkede kofanger !! og han er tysk og det blir lavet på tysk værksted .

Så jeg har 2 spørgsmål :

- Er det ikke fulstændig vildt at tage det for en skide bagkofanger ?!

- Kan jeg godt bare uden videre ringe til min forsikring og spørge hva min forsikring vil stige hvis jeg lader dem betale ?

På forhånd tak .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skade ringe til forsikring ??
  • #1   20. mar 2008 tror sgu han prøver at tjene lidt på det også..

• #2   20. mar 2008 han kan vel få den lavet og komme med en kvittering? 10k lyder lidt vildt.
    men et værksteds besøg er sikkert ofte dyere.

• #3   20. mar 2008 ja det kan du sagtens gøre.... ringer bare til dem...

• #4   20. mar 2008 For 10.000 kan han få 20 Panda'er i Tyskalnd. Han prøver at tage røven på dig.

• #5   20. mar 2008 Der kan jo også være sket noget inde bag kofangeren, og selvfølgelig kan du ringe til din forsikring.

• #6   20. mar 2008 tror nok det er smartere at få en taksator til at kikke på de......og så lade præmien stige de 2-3 trin du ryger op.. er nok billiger

• #7   20. mar 2008 Det emne har da været oppe en gang idag....

• #8   20. mar 2008 du siger at han er tysker!

Tror bare han vil ha 10Kg så han er sikker på at få det ud af verden

Men lad ´være det er for mange penge!

Bagget ind i en P 206 5døret
    Han fik
    Ny motor hjælem s
    Ny Kofanger
    Ny grill
    Plus maler
    og så var der et par ting mere som jeg ikke kan huske navene på!

Koster lidt over 10 Kg!

Bare sig til ham tyskeren at du har en forsikring
    & at det er DEM der tage sig af skaderen

Sig til s sidst at du har fået en ven til at ringe til FIAT forhandler i tyskland og de siger at det max koster

S´å må han velge mellem

6000Daske KR
    804,37€
    Hvis han går med til det HUSK AT få ham til at underskirve at han har taget imod pgenene smiley

• #9   20. mar 2008 hvad koster sådan en skade herhjemme?

i tyskland får du lavet dobbelt så meget til halvpris og så er det også meget bedre end herhjemme..

• #10   20. mar 2008 Jamen hvis min forsikring ska tage sig af det , stiger den vel utrolig meget ?

• #11   20. mar 2008 altså han skriver til hans forsikringsselvskab, og så kontakter de dit forsikringsselvskab.. De vil så kontakte dig for at høre din mening om hændelsforløbet, og derefter vurdere de, om det er din eller hans forsikring, som skal betale. I dette tilfælde er det jo sikkert, at det er dig, men under alle omstændigheder så skal du ikke give ham en skid af egen lomme, dit forsikringsselvskab klarer alt for dig!!
    M!

• #12   20. mar 2008 ARH. det er der skoen trykker smiley din præmie stiger? jamen så er der jo ikke andet for, end at du må "presse" ham til en så lav pris som overhovedet muligt. Der kan være sket mande tind under sammenstød - det kan ligne det kun er kofangeren med der kan jo sagtens være tryhkket noget skævt, så under alle omstændigheder vl han jo nok have bilen total gennemtjekket hos mekaniker udover kofangerregningen - kan sagtens være derfor det bliver dyerer. Og hvis de finder ud af, at der er sket mere skade, jamen så bliver det jo bare dyere. Meld det til din forsikring!! Eller i det mindste ring og hør hvad de siger til det - det kan jo være din præmie ikke stiger særlig meget.. Jeg må f.eks have én "lovlig" skade om året uden at det ændre min forsikring
    M!

• #13   20. mar 2008 du skal melde det, når det så er gjort klare de det hele, og derefter kan du vælge selv at betale det, de har "lagt ud" for at få lavet skaden

de gange jeg har forvoldt skade har jeg altid fået et brev om jeg selv ville dække eller om forsikringen sq dække det, første gang ødelagde jeg for 5500 kr som jeg selv betalte, anden gang røg der for 19.000 kun på min vogn, den lod jeg forsikringen æde.

Kommentér på:
Skade ringe til forsikring ??

Annonce