{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

forsikring spørgsmål:? (skade) {{forumTopicSubject}}

det er fordi jeg har været ude for enb skade med min bil hvor der en ældre herre der køre ud for vigepligt og køre så ud i siden på mig! så prøver jeg så og løse det imellem mig og manden men han vil ike snakke eller så jeg vælger så at ringe til politet så de kommer så ud og skriver rapport hvordan det er sket og han for så skylden og en bøde for at køre over for vigepligt osv

men nu står jeg så sådan at det var en firma bil og firmaet vil ike tage skylden så nu ¨har forsikrng skrevet til politiet at de vil have den rapport over ulykken
og mit spørgsmål lyder så på hvor længe kan der gå med det før de for den rapport fra police og er der andre der har prøvet samme som kender til det
nogen der kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring spørgsmål:? (skade)
  • #1   3. nov 2009 tja bilen bliver vel bare lavet og så kan de slås om det senere. men det er jo ingen tvivl om at ham den anden har skylden.

• #2   3. nov 2009 kan godt tage 1 mdr. måske længer....

• #3   3. nov 2009 nej men broblemt er bilen er totalskadet så den bliver ike lavet men broblemrt er at de vil ike afgøre sagen før den politi rapport og der har jeh fået af vide der min 2 mån vente tid på sådan en kan det virkelig passe ..

• #4   3. nov 2009 ring eller tag ned til politiet og snak med dem.

jeg har prøvet det 2 gange nu, begge gange ringede jeg selv til politiet for at spørge til rapporten og der gik en månede begge gange.

bare snak stille og roligt med dem og sig at du meget gerne så hvis de kunne få den sendt afsted hurtigt da din forsikring ikke vil afgøre noget før de har modtaget den og du står uden bil.
    snak for din syge moster smiley

• #5   3. nov 2009 Prøv at ringe og hører den politikreds ad, hvor skaden er sket. Når du har snakket med dem, så ring til dit forsikringsselskab, hvis politiet har sendt den afsted.

• #6   3. nov 2009 ok da min bil blev smadret da betalte min forsikring da bare og så fik de pengene ved de andre senere. men jeg havde også kasko på ved ikke om det har noget at sige

• #7   4. nov 2009 Politiet kan godt være megalangsomme da de er underbemandede fordi der sidder så mange i fotovogne eller afspadserer. Ring til politiet og forklar stille og roligt dit problem, så hjælper de nok. Ellers kan det tage måneder. Har du kasko på får du pengene af dit eget selskab, og så afregner de senere med modparten.

Kommentér på:
forsikring spørgsmål:? (skade)

Annonce