{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Henriette S
Henriette S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Så kør da ordenligt!! {{forumTopicSubject}}

Er ved at tænde fuldstændigt af over unge der ikke køre ordenligt.. (Ved godt jeg selv er ung og ikke altid køre som jeg burdte..)
Er lige blevet ringet op af min lillebror og han fortalte at min lillesøster er blevet kørt ned at en ung fyr som "lige" skulle blære sig over for nogle andre piger og gasse vildt op og lave hjulspin, da han køre ud fra brugsens p-plads. Med det resultat at han køre hende ned..
Ved ikke hvor meget der er sket med hende, men min mor kørte hende på skadestuen og hun mente at hun nok har brækket armen..
Jeg håber fandme han har fået et ordenligt chok og han har lært noget af det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kør da ordenligt!!
  • #1   3. apr 2008 Hmm sikke en spade.. men igen, så får han da taget kørekortet.. så er der en mindre spade at tænke på..
    håber din søster komme sig hurtigt

• #2   3. apr 2008 Ja en af mine venner blev lige jordet af en 25 årige mand natten til tirsdag..

Han kørte overfor rødt og lige ind i min vens bil.. Med 60.. Begge biler totalskadet..

Heldigvis har min ven kun ondt og ikk noget særlig sket.. Selvom det var en corsa a !!

• #3   3. apr 2008 det ser man sku tit desværre.. jeg har sku ikke noget imod at unge laver hjulspind, men de glemmer dog at hvis bilen er forhjulstrukken, og de drejer... tjah så kører du nærmest ligeud.. garanteret en der lige har fået pappet og tror han kan alt.

• #4   3. apr 2008 Han burde lære noget af det her. Det er vist det eneste positive der er ved det.

• #5   3. apr 2008 Han skal da rykkes rundt.

Håber ikke din lillesøster er kommet noget alvorligt til.

• #6   3. apr 2008 kør så for hunde ordentligt især på p-pladser og forretningsgader og ved butikscentre, oplever dagligt idioter der enten ræser ind el ud af p-pladser med ret høj hastighed
    og i byerne hører ræs og den slags unoder slet ikke hjemme, skal i absolut ræse så kør da for fanden ud og deltag i de lovlige races der blir afholdt fler gange årligt
    samtiddig er i der ikke opfører jer fornuftigt i trafikken skyld i de høje forsikringspræmier vi har i dk

• Henriette S
    Henriette S Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   3. apr 2008 Jeg laver da også selv hjulspin engang i mellem, men som EpMaTs "over cover" ™ også skriver med forhjuls trukkende biler.. min er forhjuls trukket. men gør det aldrig med vilje når jeg drejer..
    håber da også selv at hun kommer sig hurtigt..

• #8   3. apr 2008 God bedring til din søster.

Hmm men den med at man er ung og farlig holder ikke altid, jeg tog min daglige tur på arbejde sidst, og der var en "ældre dame" med gråt hår der lå og ræsede for sindsygt, og hun tog ikke kun en chance når hun overhalede nej , det var sådan noget med at de modkørende var nød til at blokkere bremserne for at den syge mormor kunne komme frem, jeg stoppede hende lidt senere i et kryds og spurgte hende af hvorfor fanden i helved hun kørte som en sindsyg, og hun sagde at hun havde da ikke gjort noget forkert, nej mormor du er "kun" tæt på at slå andre mennesker ihjel hver anden min.

• #9   3. apr 2008 Så "bare" fordi man er af "ældre" årgang er man ikke en skid bedre billist, så lad være med at være så høj i hatten overfor unge, og jeg hentyder til alle derude som tror de kan alt på en vej. Den eneste måde man kan være god billist på er ved at følge færdselsreglerne, gør man ikke det er man jo farlige for andre uanset om man er 18 eller om man er 40.

• #10   3. apr 2008 Nu vi har det udråb stående, så vil jeg lige forbande den gamle dame der næsten tvang mig ind i kantstenen fordi hun kørte forbi en række biler med en halv meters afstand, men kun knap 5 cm afstand til min sidespejl. Er du gal jeg blev arrig... :oS

God bedring til din søster.

• #11   3. apr 2008 Naturligvis er det ganske uansvarligt, at ligge og fyre den af på en offentlig parkeringsplads i butikkernes åbningstid.... men hvordan kan din søster har undgået at se ham, nu kom han jo ikke just med 100 i timen ?!

Folk må sgu også lige lære at kigge sig for, det er trods alt ikke dem i bilen som kommer til skade... fatter cyklister heller ikke altid !

• #12   3. apr 2008 det er så ikke kun unge der kører som vinden blæser, men desværre nok mere end halvdelen, der findes tåber i trafikken i alle aldersgrupper og jeg syntes helt afgjort at man skulle til lægetjeck og orientrende teori og køreprøve min hvert 5 år , for der kører rigtig mange rundt der ikke kender nye færdselsregler og som har glemt en masse regler

• #13   3. apr 2008 nu du siger det så har jeg lige været ved banken.. kommer til en sidevej hvor en dame i en corolla stopper op, jeg fortsætter med ca 40 Km/t.. og pludselig begynder hun sku at køre :s det resulterede i blokkede bremser.. .s var sku ret tæt på

Kommentér på:
Så kør da ordenligt!!

Annonce