{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Klaus T
Klaus T
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 27

Hvorfor afvise pga. manglende tekst? {{forumTopicSubject}}

Jeg undrer mig lidt over at man ofte på nye biler, ser kommentarer om at de har givet afvise-point pga. for lidt tekst.

Men der står jo:
"Afvis hvis de generelle betingelser ikke er overholdt. Alle biler er velkomne, blot de er brugernes egne. " - og linket til reglerne, skriver intet om at der skal stå en hel stil om bilen. Der står faktisk slet ikke noget om "minimums tekst".

Så jeg forstår ikke hvorfor man afviser på det grundlag, eller er det fordi man vil lege lidt sherif? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor afvise pga. manglende tekst?
  • #1   26. apr 2008 Jeg forstår ikke dette tude-indlæg, sherif!

• #2   26. apr 2008 BG junglelov...

• #3   26. apr 2008 jeg forstår heller ikke folk dagligt gider piver over et par afviste points. lav en ordenlig beskrivelse af bilen med nok billeder så er det ikke noget problem, længere er den ikke.

• Klaus T
    Klaus T Tilmeldt:
    jul 2003

#4   26. apr 2008 Smølften - det var flot skrevet, thumbs up til dig!

... jeg er ligeglad med afvisepoint, jeg kom selv igennem nåleøjet. Men undrer mig bare over hvorfor man vil lave sine egne regler, og afvise fordi man er utilfreds med at ens egne regler ikke overholdes? I så fald, burde man lave sit eget website hvor folk kan oprette biler.

• #5   26. apr 2008 Fordi vi kan, det er mere spænende at kigge på en bil man ved lidt om, end en ibl uden tekst.

• #6   26. apr 2008 efter min mening er teksten ligeså vigtig som billederne..

og hvor lang tid tager det at lave en ordenlig test som fylder bare lidt..maks 5 min vil jeg sige..og kan man ikke give sig tid til at skrive det har man heller ikke et stort nok ønske om at komme ind her på bg..

• #7   26. apr 2008 Hvis man vil ha sin bil oprettet herinde, så burde man lige lure lidt på siden og se hvordan det fungere, for hvorfor oprette en bil som man åbenbart intet aner noget om..
    Vi som brugere vil jo gerne hvide hvad der er levet ved bilerne uden at skulle spørge om alt.

• #8   26. apr 2008 Det med den tekst bg har smidt på, er noget nyt det har ikke været her så længe, jeg tror heller ikke folk ændre stemme taktik på grund af det.

Det er jo bare et forsøg fra BG's side at få flere brugere og der med flere penge.

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.608
    #10   26. apr 2008 kan alle ikke bare holde bøtte.. så ville der ikke være så meget pis smiley

• #11   26. apr 2008 Personen der forsøger at få en bil ind uden tekst, er efter min mening en person der ikke har interesse for at komme ind hellere.

Hvis personen er ord-blind kan jeg forstå det, men når folk er ligeglade om deres biler så er jeg også ligeglad om dem.

Tag en kiks forresten

• Klaus T
    Klaus T Tilmeldt:
    jul 2003

#12   26. apr 2008 Synes helt klart også at der godt må stå så meget tekst som muligt, uden at det bliver en hel stil eller kedeligt at læse.

Kan godt være BG har ændret reglerne til at ingen tekst er krævet, for at få flere brugere ind.

• #13   26. apr 2008 jeg afviser personligt hvis der ikke er nok tekst efter min mening.. jeg kræver ikke en roman på 300 og nogen sider bare mere end std. eller ved jeg ikke.. eller kommer senere..
    skriv dog noget mere om hvad man tankerne eller hvad man pønser på at gøre...
    er da mega nederen.. og hvis man ikke ved en skd om sin bil.. så læs instruktions bogen.. vil da også hjælpe en del... på alle de spørgsmåpl som der bliver lavet... med hjælp!§!!!

• #14   26. apr 2008 ja jeg vil da os sige at man ska skrive hvad man ved om sin bil hvis man vil herind... jeg syns at jo mere der er skrevet om bilen jo mere lyst har jeg til at læse det... hvis der står 5 ord i hver boks gider jeg ikke engang læse lortet... står der 40 linier læser jeg hvert et ord... efter jeg har stillet en gulvspand under mit hovede self... skulle jo nødigt savle på gulvet hvis der stod noget godt smiley

• #15   26. apr 2008 Det er fordi folk tror at galleri betyder "lang tekst" på latin...

• #16   26. apr 2008 BG lever af de her debationer, hvis folkene bag BG ikke gav vi diskuterede deres regler, så havde det ikke været op til de andre brugere at bestemme hvem der skal ind og hvem der ikke skal ind..... Ligeledes så længe det er folket der bestemmer så er det ren Junglelov ... nogen stemmer en bil ind fordi den er rød og det er jo en flot farve, andre stemmer måske en bil ind fordi den har sprøde fælge på osv osv osv....

Og personligt stemmer jeg også kun en bil ind hvis der er fyldt tilpas på med billeder og tekst....

Junglelov er BG´s grundlov smiley

Kommentér på:
Hvorfor afvise pga. manglende tekst?

Annonce