981 visninger
|
Oprettet:
afvisninger pga egen uskrevne regler ? {{forumTopicSubject}}
hej
Er noget i tvivl om hvilke regler der gælder for at en bil skal kunne komme ind ???
De regler som BG har eller dem som folk selv finder på
Min bil er afvist pga. jeg ikke selv har taget de billeder af min bil hvilket IKKE fremgård af BG´s regler som værende ulovligt
Hvorfor mener folk så de kan afvise den pga det ??
sep 2005
Følger: 83 Følgere: 89 Biler: 4 Emner: 106 Svar: 464
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 85 Biler: 1 Emner: 435 Svar: 5.698
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 401 Svar: 4.990
Billederne skal være dine egne og de skal være tydelige, og det er kopi billeder absolut ikke..
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 10 Emner: 33 Svar: 2.208
sep 2005
Følger: 83 Følgere: 89 Biler: 4 Emner: 106 Svar: 464
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 401 Svar: 4.990
jul 2006
Følger: 55 Følgere: 49 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.178
Billederne skal være dine egne, det krydser du også af lige inden du trykker godkend
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 162 Svar: 761
Jeg kan ikke se det i reglerne
Der står bilen skal være min
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.737
okt 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 175
og da det er en "lov overtrædelse"
hvis du ikke nævner at det ikke er dig der har taget billederne og der ikke er tale om kopi billeder hvor der står f.eks bilgalleri på så kan jeg ikke se hvorfor din bil ikke skulle komme ind.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
1.6 Ophavsret
Der er ophavsret på alle billeder.
I forbindelse med oprettelse af billeder på siden, gives der samtidigt tilladelse til at billederne må vises frem på BilGalleri.dk og benyttes i alle dertilhørende services.
Alle billeder der lægges ud på BilGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. Indgår der billeder som er markeret med ”copyright”, andre logoer eller lign. og brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver, vil det medføre slettelse af billederne og i grove tilfælde, slettelse af den pågældende profil eller fotoalbum samt evt. dertilhørende brugerkonto.
Benyttelse af ovennævnte billeder vil under alle omstændigheder medføre en advarsel og besked om at fjerne de pågældende billeder straks.
Billeder der af brugeren lægges på BilGalleri.dk, forsynes automatisk med et logo tilhørende BilGalleri.dk
du kan jo selv kikke under brugerbetingelser..
jan 2008
jul 2006
Følger: 55 Følgere: 49 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.178
apr 2006
Følger: 159 Følgere: 154 Biler: 4 Emner: 118 Svar: 6.068
det jo ikk fordi det er mega vigtigt at bilen kommer herinde idag.
maj 2006
Følger: 16 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 1.160
Så ta dine egne billeder, og prøv igen.
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 328
apr 2005
Alle billeder der lægges ud på BilGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. "
Dvs. ALLE billeder... Så jer med billeder fra internettet som profilbilleder, skal kunne bevise at I har rettigheder til billederne, hvilket de færreste nok har.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
jan 2008
Har du rettighederne til det der James Bond billede ?? tror ikke på du selv har taget det.
Så det DU gør er vist mere strafbart end det jeg gør
jan 2008
Det virker sku som om du er mere ovenpå end alle de afvisere
Jeg kunne forstå hvis det var en bugatti eller en eller anden super bil at folk tvivlede
Det er bare en golf
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.652
Det er jo ikke for sjovt de er her.
apr 2005
Skulle vi så også begynde at afvise biler, som har ulovlige skørter, tuning osv?
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 13 Biler: 7 Emner: 269 Svar: 2.153
dec 2007
Men ja det er en lille ting, som man måske nok kunne se igennem finger med, men reglen er der nu engang og den skal overholdes lige som alle de andre regler her inde, som sagt så er de her for en grund.
så overhold reglerne, tag sine egne billeder lav en ordenlig oprettelse, så bliver det ikke et problem at komme ind.
Jeg har altid fået mine biler ind i første forsøg.
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.817
Det er nu stadigvæk brugerne herinde der selv bestemmer om de Afviser eller Godkender.
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.867
Sajmon™ hmm sikker.... læs lige
"I forbindelse med oprettelse af billeder på siden, gives der samtidigt tilladelse til at billederne må vises frem på BilGalleri.dk og benyttes i alle dertilhørende services.
Alle billeder der lægges ud på BilGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. "
apr 2005
"Alle billeder der lægges ud på BilGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. "
ALLE billeder. Det betyder at ALT billedmateriale du uploader på Bilgalleri.dk skal være dit, eller noget du har rettigheder til.
Er det så svært at læse???
jan 2008
Det plejer billeder ikke at blive bedre af
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.063
Uskrevne regler?? De står sort på hvidt..
Drop at oprette hvis du ikke magter at tage billeder.. så er det her nok den forkerte side at være på..!
dec 2008
okt 2009
Følger: 48 Følgere: 45 Biler: 4 Emner: 31 Svar: 108
Hvis du kan fremvise bevis på at du har rettighederne til billederne så er den god nok. Få den tidligere ejer til at skrive en besked under oprettelsen, så kan folk jo se at du måbruge dem(under forudsætning af at han også selv har rettighederne til dem). Men det bedste er selvfølgelig at tage dine egne, det er ikke svært, der er ingen krav om at man skal være proffesionel fotograf, blot at billederne er tydelige og af selve bilen. Et fra hver thjørne, forfra, bagfra og et par af kabine og motor, så er den hjemme.
Ved godt at der i Bilgalleris generelle betingelser står at der bare skal være 5 billeder, men det er brugerne selv, der byder velkommen og vi er en del,der ikke bare godkender hvad som helst, men gerne vil have en seriøs hjemmeside.
okt 2009
dec 2008
okt 2009
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 38 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 3.635
Havde det været mig der havde fået lov at bruge en anden persons billeder og problemet var at der var et bilgalleri mærke i forvejen, havde jeg da bare fjernet det i et program...
Er desværre folk som tror de er bgs selvudnævnte betjente herinde.. Og er sgu okay at folk afviser en bil som forsøges oprettet som virkelig er i strid med reglerne, f.eks uden tekst, kun 1 billede osv, men forleden var der jo en som blev afvist igen og igen og den ene begrundelse var, at han ikke kunne have sådan en bil når han kun var 18.. Det er sgu JAntelov der vil noget og det er bare IKKE i orden, medmindre vedkommende har direkte bevis på at det ikke var mandens bil!
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 429
1. Tag dine EGENE billeder af din nye bil - og det kan man nemt trods vejret, faktisk bliver billeder ret fede i snevejret pt !!!!
2. lav et fotoalbum med et mix af tidl. ejers billeder og dine egne nye - henvis til dette album i din oprettelse.
På den måde ved vi med sikkerhed at bilen ER din, du har gjort en minimal indsats for at komme på BG og det er tydeligt at bilen endnu findes og ike bare er lånte billeder af en smadret bil der ruster på bilkirkegården.
Jeg forstår ikke hvorfor nogen overhovedet vil på BG med billeder , lavet af den tidl ejer - hvor er tilfredsheden i det ?
nov 2009
Come on.....jeg har afvist en person som påstod at være ejer af en hidsig Mercedes, fyldt med special udstyr osv til den nette sum af små 7-900.000,- i dk...og han var 18 år !
Efter lidt roden rundt på nettet fandt jeg sørme hans bil hos en svensk bilforhandler - så påstod han at bilen var købt der og stod i hans garage hjemme i DK.
Uheldigvis skrev jeg til forhandleren som kunne oplyse at bilen skam stod 6 meter fra ham i det samme øjeblik, den havde aldrig forladt butikken og at INGEN fra DK overhovedet havde spurgt på den bil nogensinde.
DERFOR er jeg yderst kritisk overfor en 18-19-årig som arbejder som flaskedreng i Netto og som tilfældigvis ejer en Mercedes SLR XXX til over 500.000..... - disse ting hænger slet ikke sammen.
nov 2009
Jeg kan godt afvise på min fornemmelse - feks. en bruger som har oprettet 7 biler på få måneder, og alle i den dyrere ende af skalaen.
Der er visse brugere som jeg kraftigt mistænker for at have nakket billeder på nettet, men har ikke kunnet bevise det - dog har det givet afvisning fra mig aligevel når bilen tydeligt står på en vej i et sydeuropæisk land (kan ses ved vejbelægning, planter, bygninger oa) og så får jeg røde knopper af alle de biler på svenske plader som oprettes med beskeden om at "dem omreg til danske plader om lidt".....igen, primært de meget unge brugere som sjovt nok køber alle disse biler i den dyre ende og som koster kassen at få på danske plader.
Igen - der tvivler jeg meget på at indtjening og købsmulighed hænger sammen, men kan jo ikke bevise det.
dec 2007
Vil en person ind, må vedkommende overbise mig om at bilen rent faktisk er hans/hendes, det er ikke svært kom med nok billeder og information om den.
afvisninger pga egen uskrevne regler ?