{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Har brug for oversættelse :( {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan oversætte det her til dansk?

Use DE temp gauge sender unit and possibly the temp sensor for ECU sender. I only changed the gauge sender, one wire, black housing, its next to the water temp sensor which is red housing two wires. Just above oil filter, under intake. Swap this over or your gauge will read way too hot for what's really going on.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for oversættelse :(
  • #1   17. jun 2008 translate.google.com

• #3   17. jun 2008 det var da ligefør det blev endnu svære og forstå hehe.

• #4   17. jun 2008 kan forstå der er noget jeg skal gøre med to ledningere ellers viser min varmemåler alt for meget?

• #5   17. jun 2008 Use DE temp gauge sender unit and possibly the temp sensor for ECU sender. I only changed the gauge sender, one wire, black housing, its next to the water temp sensor which is red housing two wires. Just above oil filter, under intake. Swap this over or your gauge will read way too hot for what's really going on.

brug DE temp gauge (ting/dims/måler/what ever), sender enhed og måske temp sencoren for ECU sender, jeg har kun ændrede gauge senderen, en ledning sort stik?, den næste vand tempmåler er i et rødt hylster og har 2 lednger, lige ver olie filgret, under indtag (indsugning manifold evt.), kryds denne med din gauge og den vil vise at det er varmer end det i virkeligheden er..

sådan ca. det skal der stå

Kommentér på:
Har brug for oversættelse :(

Annonce