{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Godmorgen Bilgalleri.. :) {{forumTopicSubject}}

Ja, godmorgen, det skal man da lige sige.. jeg lige stået op..
Blev opererert i min fod i går, så jeg ligger i syge sengen idag, og 5dage frem, minst.. smiley men sådan er det..

Er der nogle af jer der ved hvordan jeg få p3 ind i itunes så jeg kan høre net radio der igennem..

Hilsen Seb

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen Bilgalleri.. :)
  • #1   3. jul 2008 Hej med dig

Det der med foden kender jeg godt.. been there done that, hehe.. bare pas på hvis du har kat.. de vil gerne lege med forbinding, hehe

hvad angår P3 på I tunes, så har jeg selv forsøgt men vil påstå det ikke som sådan kan lade sig gøre... men.. start DRs egen aplication, så triller det :o))

HVIS der er nogen der ved en løsning er jeg naturligvis også med på en lytter.

• #2   3. jul 2008 Godmorgen...og god bedring med poten

• #3   3. jul 2008 Godmorgen... trist at høre det med fode...

Min morgen startede med jeg trillede på arbejde, er timeansat i Jysk, og da jeg havde siddet fra kl. 08.00 til 08.35 og der stadig ikke var kommet nogen og åbnet for mig.. så trillede jeg sku hjem... så nu ligger jeg også i sengen til kl. 09.30 hvor jeg skal op og give min mening til min chef smiley

• #4   3. jul 2008 jeg takker.. smiley kan ikke få det der itunes til at virke.. men det går nok. smiley

Kommentér på:
Godmorgen Bilgalleri.. :)

Annonce