{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdatere nokia software ???
  • #1   4. aug 2008 hvis det er en europæisk version kan du højst sandsynligt skifte sprog i din menu som altid!

• #2   4. aug 2008 det nye software fandt jeg igennem nokia.dk's side men den linker så videre til en engelsk side..

men ville bare lige tjekke.. har ikke opdateret telefoner før. . smiley

• #3   4. aug 2008 nå, tjekkede lige på download siden, og det ER faktisk en dansk version.. installitionen er bare på engelsk. .
    MEN, programmet kan ikke finde telefonen, og mener dermed, at det ikke understøtter den telefon, selvom den er på listen på siden. . ???

i stedet for kom windows med ca 6 "nyt hardware fundet" meddelelser. . ??? dem annulerede jeg bare. .

jeg fatter MINUS. . smiley

• #4   4. aug 2008 hmm.. er ved at pejle mig ind på problemet. .

efter jeg installerede det pårogram til software opdatering, skulle computeren genstarte, og der var egentlig ingen problemer, men derefter, ken jeg ikke engang få kontakt med pc-suite.. så nu kan jeg ikke få kontakt til telefonen overhovedet. . ???

HJÆLP. .

• #5   4. aug 2008 jeg fandt ud af det.. nyt hardware skulle geninstalleres, så virkede det.. bare lidt underligt. . ?? smiley

men nu virker den da igen, og den fejl den havde før er væk. . DEJLIGT. . smiley

og ja, jeg snakker faktisk tit med mig selv. . smiley

• #6   4. aug 2008 Hyggeligt....jeg sidder og laver præcis det samme....altså opdaterer min nokia. hehe

• #7   4. aug 2008 held og lykke så, kan jeg kun sige. . smiley

Kommentér på:
opdatere nokia software ???

Annonce