Kl. har passeret 16.00 og nu er der... {{forumTopicSubject}}
FERIE - FERIE - FERIE
Jaa...Så passerede kl. 16.00 og nu starter der 3 ugers ferie til mig !!!
- Jeg vil derfor gerne høre om nogle af Jer evt har været på min rejsedistination i år...
Vi er vant til at rejse, ofte flere gange om året og har været stort set alle sde populærer og almindelige steder, dog skal vi i år pga "frivillig tvang / gratis ferie" 14 dage til Bulgarien.
Vi skal være 14 dage i den efter sigende børnevenlige by Albena på hotel Flamingo med Spies. Da Bulgarien er helt nyt for os, høre jeg gerne Jeres erfaringer med stedet og gerne hotellet. Ved godt at det er et endnu "fattigt" turistland - men vi skal bare slappe af og hygge med børn og vand.
Vi er familie med børn på 3 år og halvanden år og har derfor valgt Albena. Vi er ABSOLUT IKKE til vild druk ELLER diskoteker som der findes i Sunny Beach osv.
Kun sidde og nyde en øl i ny og næ...
Men nu hvor de flestes sommerferie er forbi høre man nogle forskellige historier om landet, klart nok i diskomiljø og sanseløs druk, bliver der historier ( men smider man flasker, tisser over/ og på alt samt råber og skriger samt smider penge for at vise den skandinaviske storhed - giver det nogle slag )
Men den generelle holdning i Albena/Bulgarien til de mere fredelige børnefamilier, hvad har du oplevet og hvad skal evt. ses dernede ...
Håber at du giver din lille historie...
mvh
Martin P
okt 2005
Følger: 43 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 342 Svar: 2.442
Sku vi alle her på Bg ik Råbe et højt HURRA
Hi Hi Hi Hi Hi !
Og et øv til mig..... Min ferie slutter idag øv øv øv !
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 108
aug 2003
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 5 Emner: 62 Svar: 1.952
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Min "ferie" blev afholdt den 1/8... End of!
jul 2006
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 127 Svar: 438
Kl. har passeret 16.00 og nu er der...