{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Kl. har passeret 16.00 og nu er der... {{forumTopicSubject}}

FERIE - FERIE - FERIE

Jaa...Så passerede kl. 16.00 og nu starter der 3 ugers ferie til mig !!!

- Jeg vil derfor gerne høre om nogle af Jer evt har været på min rejsedistination i år...

Vi er vant til at rejse, ofte flere gange om året og har været stort set alle sde populærer og almindelige steder, dog skal vi i år pga "frivillig tvang / gratis ferie" 14 dage til Bulgarien.

Vi skal være 14 dage i den efter sigende børnevenlige by Albena på hotel Flamingo med Spies. Da Bulgarien er helt nyt for os, høre jeg gerne Jeres erfaringer med stedet og gerne hotellet. Ved godt at det er et endnu "fattigt" turistland - men vi skal bare slappe af og hygge med børn og vand.

Vi er familie med børn på 3 år og halvanden år og har derfor valgt Albena. Vi er ABSOLUT IKKE til vild druk ELLER diskoteker som der findes i Sunny Beach osv.
Kun sidde og nyde en øl i ny og næ...

Men nu hvor de flestes sommerferie er forbi høre man nogle forskellige historier om landet, klart nok i diskomiljø og sanseløs druk, bliver der historier ( men smider man flasker, tisser over/ og på alt samt råber og skriger samt smider penge for at vise den skandinaviske storhed - giver det nogle slag )

Men den generelle holdning i Albena/Bulgarien til de mere fredelige børnefamilier, hvad har du oplevet og hvad skal evt. ses dernede ...

Håber at du giver din lille historie...

mvh
Martin P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kl. har passeret 16.00 og nu er der...
Kommentér på:
Kl. har passeret 16.00 og nu er der...

Annonce