{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god anbefaling eller ikk
  • #1   24. aug 2008 det er ikke dumt men se sig rigtig godt for... mere du skal virkelig læse alt med småt

• #2   24. aug 2008 tja - du kan bruge følgende GODE modargumenter

1. Som nybilist er kasko EXTREM dyr - låner du pengene SKAL du have kasko på, så banken har sikkerhed for deres penge. Køber du en gammel, kan du nøjes med ansvar

2. Som nybillist kan det ikke undgås du laver risser, buler, skrammer mv. Det er immervæk sjovere på en gammel bil til 30.000 kr frem for en sprit ny til 300.000 kr

3. En gammel biler lettere og billigere at reparere - masser af uoiriginale reservedele - masser af dele hos huggerene - ingen plasticskjold i motorrummet - ingen brug for computer til at læse fejlkoder.

4. Som ung kan du nemt og hurtigt få nok at bruge dine surt tjænte penge på - frem for at betale af på en bil der løbende bliver mindre og mindre værd.

Mit bedste råd til dig er - køb en fin velholdt Opel Corsa B til 30.000 kr - behold den til du er 25 - så er du elitebillist- har lært at håndtere en bil - lavet de buler du skal lave.

• #4   24. aug 2008 syntes det er dumt... den smider jo 50ki værdi de første 2 år.. og det er sku dyre lærepenge for en ny bilist

• #5   24. aug 2008 super ide.. dem der siger det modatte har eller havde ikke råd...

• #6   24. aug 2008 det eneste der taler imod er at en ny bil taber en del penge det første år

• #7   24. aug 2008 gå efter nogle af de små billige biler hvis du vælger en helt ny vogn. Der er typisk nogle fine forsikringsmuligheder for nybilister; du får driftssikkerheden ved en ny bil og en økonomisk bil smiley

• #8   24. aug 2008 og hvis du skal låne til den,kan du risikere at stå med en bil du skylder flere penge i,end den er værd

• #9   24. aug 2008 Henrik R: Tjaa, men hvis han nu vælger f.eks. en af de nye colt... de koster ikke en skid i forsikring pga det kører over en særlig aftale, han får garanti fra forhandleren, og bilen er rimelig økonomisk at køre i.. smiley

• #10   24. aug 2008 psykocarstyle>>> hvad fanden ved du om det??? Da jeg skulle have min første bil, kunne jeg da så let som ingenting købe en bil til flere hundredetusinde kroner... Jeg valgte dog at købe nogen som opfyldte de argumenter jeg tidligere har skrevet herinde. Men - havde han råd, spurgte han nok heller ikke - så gjorde han det jo nok bare. Jovist, en på 18 kan sagtens have et fint job med masser af penge, så hvorfor ikke gøre det hvis man ikke ved hvad man vil bruge pengene til?

Har man et rigtig godt betalt job, eller et par rige forældre der gerne vil sponsorere - så skal man da leve livet. Dog der man tit at unge financere deres nye dyre biler ved at blive boende i deres forældres kælder til de er 30 - hver sin lyst.. personligt valgte jeg at flytte hjememfra, fremfor at få en spirt ny racer. Men - der er man jo så forskellige.

• #11   24. aug 2008 køb det du har løst til, du lever kun den ene gang, giv den gas, men tjek lige forsikringspriser inden du køber en VR6 du ikke kan forsikre.

• #12   24. aug 2008 Jeg købte min Fiesta ST som min første. Men du skal være klar på at miste mange penge på ny bil.

• #13   24. aug 2008 Køb en helt ny men økonomisk bil. Nok mister den i værdi de første to år men du skal heller ikke bruge tonsvis af penge på at lave noget gammelt lort som du skal betale dobbelt forsikringspris på. Ja det koster at have bil men det koster sku flere penge at holde liv i en gammel spand end end helt ny bil der er garanti samt billig forsikring på...

Kommentér på:
En god anbefaling eller ikk

Annonce