{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Htc Diamond vs Iphone {{forumTopicSubject}}

Ved godt det har været oppe nogle gange, men er sku stadig i tvivl, om hvilken tlf jeg skal vælge. De har begge minusser og plusser. Sagen er at jeg godt kan lide en anderledes tlf og må godt være lidt smart. Så hvilken en mener i vil passe bedst? Og nævn ikke nokia og andre mærker tak.
På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Htc Diamond vs Iphone
  • #1   24. aug 2008 hold dig fra det lort.... kan stærkt fraråde det... ihvertfald indtil de har fået afskaffet alle børne sygdommene så som de fryser osv... desuden er der mange ting man mangler på dem....

• #3   24. aug 2008 johnny D - mener du begge telefoner?

• #4   24. aug 2008 Rent design er det Iphone.

Men i brug og performance halter Iphone bagefter, dens platform er ikke så smart som HTC'en. Den cam er kun 2 mega pixel og du skal hen og finde tilføjelse programmer for at kunne sende en MMS . da Iphone er bygget til at kun sende mail's Plus du kan ikke udvide dens memory da den ikke har ekstern memory kort.

• #5   24. aug 2008 Uffe L.

hvad skal du bruge den til ??

• #6   24. aug 2008 Det burde så heller ikk være nødvendigt med udvidelse når man kan få op til 16 gb.. Burde sgu da række.

• #7   24. aug 2008 Hmm, skal bruges til lidt af hvert, havde en Lg Viewty for den synes jeg var smart med et 5 mp cam. Men bruges til mp3 og nettet.

• #8   24. aug 2008 Johnny D.

Fryser osv. ??????
    spøjst min iphone 3g har ikke været frosset i sit software lige siden den blev lanceret!

• #9   24. aug 2008 Ja synes os der er nok memory på, kiggede på den med 8 gb, og det er plads nok til mig!

• #10   24. aug 2008 Men hvilken er bedst til at skrive sms, for synes knapperne er meget små på diamonden?

• #11   24. aug 2008 Jeg har købt en HTC, også med stor overvejelse !

Og ja min frøs også, indtil jeg hentede den GRATIS Rom på HTC's hjemmeside, og nu fryser den ikke mere.. plus den er blevet meget hurtigere i menu'erne osv..

Jeg har det sådan, at HTC er til Windows, og iPhone er til Mac ?

Så derfor, HTC, plus, kan meget bedre li HTC's design..

Men igen.. kommer an på hvad man skal bruge dem til ?

• #12   24. aug 2008 EQ-PHOTO.DK <
    Jeg har heller aldrig haft probs med min 3G..
    Sjovt som folk læser i ekstrabladet at der er problemer og pludselig får personlig erfaring!

• #13   24. aug 2008 Uffe L.

hør her.
    mange mennesker har prædiket over at Iphones 2 megapixel ikke har nok pixels, men ingen har tænkt på behovet! jeg har i 1,5 år haft nokias n95 med 5 megapixel kamera og må ærligt indrømme at det er ligegyldigt om det er 2 eller 5 megapixel. for fanden hvis jeg vil tage nogen gode billeder bruger jeg sgu da ikke en mobil men et ordenligt digikamera
    (face it folks, en mobil er ikke lige så god som et ordenligt digital kamera)

også til memory plads.
    helt ærligt hvad skal du bruge mere end 16 gb til ???
    jeg har 2500 sange 5 video og 40-50 forskellige spil og programmer på min lige nu, og har alligevel kun brugt 9,5gb. !!!!

iphone og internet.
    jeg har haft mange topmobiler i hånden, og må sige at internettet på Iphone 3G`en stikker sgu dem alle, det virker bare. !!! og det er en RIGTIG BROWSER!

Iphone 3G`s platform.
    er ret overbevidst på at ingen andre mobiler stikker iphones platform. faktisk vandt Iphone 3G også en test over diamond. (hvor de testede platform, brugervenlighed og gps)!

håber du kan bruge det til noget smiley smiley

• #14   24. aug 2008 Okay jamen tak for info, der skal stadig tænkes lidt, da det er dyre telefoner smiley

• #15   24. aug 2008 -=Mini-Bisgaard =

du har ret.

folk hugger og hakker ned på Iphone 3G uden at vide en skid om den, og det er lige til at brække sig over. jeg har aldrig nogensinde været så tilfreds med noget som helst elektronik i hele mit liv.
    virkelig en gennemført mobil!

skal lige siges at applications store er guld smiley over 1500 programmer, spil osv. indtil videre smiley ca. 50 nye hver dag !!

• #16   24. aug 2008 Mads C:

Har også en diamond.
    Men den har på intet tidspunkt frosset.... Også selvom jeg ikke har opdateret den.

• #17   24. aug 2008 Michael R - er du glad for den? og har du problemer med signal? da jeg har hørt mange har det.

• #18   24. aug 2008 Uffe L:

I starten havde jeg lyst til at smide den af helvede til da det var RET svært at at skrive på den, men vender man sig sgu hurtigt til smiley

Altså signalet har jeg sgu ikke rigtigt noget problem med, det er kun på arbejdet, men der lukker den åbenbart af for ALLE signaler, for Telia kan heller ikke kalre sig (ude på lageret)

Men ellers er jeg skam glad for den smiley

• #19   24. aug 2008 Man kan flashe forskellige radio roms på Diamond alt efter om man har brug for bedre signal eller bedre batteri levetid. 3G fungerer også noget bedre end på iPhone.

Vil du gerne bruge din mobil til navigation er der kun et valg. Diamond kører perfekt med både Tomtom og Garmin samt en 2-3 andre jeg ikke har testet.
    Der er ikke noget på vej til iPhone endnu (officielt).

Så min personlige konklusion er at vil du have det fedeste design og blær så er det iphone, men vil du have funktionalitet samt flot design er det Diamond.

Kommentér på:
Htc Diamond vs Iphone

Annonce