{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.371 visninger | Oprettet:

Candy vaskemaskine {{forumTopicSubject}}

Hej..

Står og mangler en vaskemaskine der ikke er specielt dyb, og mærket Candy har lavet nogle forskellige.

Nogle der kender til det mærke? Jeg er lidt bange for at det er noget skrammel, men det kunne jo være man blev positivt overrasket.

Hvis det er nogles interesse, så må max dybde være 47cm smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Candy vaskemaskine
  • #1   8. sep 2008 Jeg tror ikke det kan betale sig at købe sådan en - det er ikke særlig god kvalitet - mine forældre havde et Candy køleskab i deres sommerhus og det var noget hø

• #2   8. sep 2008 jeg har erfaring med mærket - det er det værste BRAS jeg nogensinde har købt.

Remmen knækker ca. hver 3 md. Den kan kun trække 3 kg tøj.. kommer man mere i, lyder den som en gammel lada med overlæs. Alt synligt metal ruster efter de første 6 mdr. Personligt synes jeg heller ikke den vasker særligt godt.... jeg havde den i 8 mdr. så fik jeg nok af dem.. så købte jeg en brugt AEG Økolavamat der var 9 år gammel (bemærk 9 år og ikke mdr.) til 150 kr. Den har i de 2,5 år jeg har haft den, ikke svigtet mig. Den tager ALT hvad man kommer i den. Den vasker 3 vaske i døgnet - ja, vi er en småbørnsfamilie.. Vaskeresultatet er i top. JA den larmer lidt mere end de nye - og hwa så? hehe

Mit råd til dig er - køb alt andet end en Candy.. Jeg kan varmt anbefale AEG - evt. brugt... Sammenligner du en ny candy til X kr og en brugt AEG til X kr, vil jeg mene du får laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt mere maskine i AEG'en.

• #3   8. sep 2008 Okay.. Problemet er mest pladsen.. Det er svært at finde nogle der ik er dybe i andre mærker synes jeg smiley

• #4   8. sep 2008 hmmm - ja.. det er da godt nok et lille mål - hvor skal den sidde, bare af nysgerrighed?

• #5   8. sep 2008 prøv at gå ind på http://www.snehvide.dk/ og send dem en mail hvor du efterlyser en vaskemaskine med den dybde du kan bruge... bare hold dig fra Candy, så kan det ikke gå rent galt.

• #6   8. sep 2008 Hej, jeg har samme problem, da der løber rør i næsten alle mine skabe.. har heller ikke kunne finde andre en candy og upo, som laver den indbygningsdybde..

• #7   8. sep 2008 Her er en stribe der kun er 47 eller mindre i dybden - mega pillearbejde for at finde dem - men her er de om ikke andet :o))

Gorenje WS 41101 hvid

Gorenje WS 43121 hvid

Siemens WXS 1267 BY hvid

Siemens WS 12X460BY hvid

Søg på den på google for at finde forhandlere :o))

Det storbarmede egern ønsker Jer held med projekterne - Siemens og Gorenje er om ikke andet mere anderkendte mærker end Candy

Kommentér på:
Candy vaskemaskine

Annonce