{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Candy vaskemaskine? {{forumTopicSubject}}

Hej venner, jeg skal købe en ny vaskemaskine og har kigget på denne:

http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemaskiner/390611/Candy-EVO1682D.html

Men jeg kan sgu ikke rigtig finde ud af, om "Candy" er noget der dur, eller om det er lortekvalitet. De laver jo både nogle billige maskiner, men også de helt dyre?

Nogen der har erfaringer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Candy vaskemaskine?
  • #1   25. nov 2012 vi har haft en i 1 år snart,og den kører sgu endnu, og vi har 3 børn fra 0-10 år=MEGET vask,så til de penge er den sgu fin

• #2   25. nov 2012 min ven har en og den larmer som et fly. ud over det vasker den da tøjet rent smiley

• #3   25. nov 2012 En vaskemaskine til de penge, i de energiklasser - man får vel hvad man betaler for smiley

Men kender flere der har Candy, der som sådan er tilfreds nok med produktet, prisen taget i betragtning

• #4   25. nov 2012 Ja, det er lige det.. bare i garantiperioden koster den kun 100 kroner om måneden, og det er cirka det halve af hvad jeg bruger på vask i vores vaskeri pt. Om den kun holder i 2 år så er det stadig en god investering.

Mit eneste krav er sådan set, at den skal centrifugere med så mange RPM som muligt (1600 eller over) for jeg skal ikke have tørretumbler, derfor er det vigtigt at det kan blive så tørt som muligt før det hænges til tørre smiley

Kommentér på:
Candy vaskemaskine?

Annonce