{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsvarets dag?
  • #1   10. sep 2008 tja. jeg spillede lidt på dårlig ryg. og den godtog han sgu smiley
    jeg gad ikke tvinges derind.

• Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 758
    #2   10. sep 2008 hehe, hvorfor kasseres?

• #3   10. sep 2008 jeg skal satme ikk ind og lege røvere og soldater.........spils af tid synes jeg. jeg håber rigtig meget på at blive kaseret

• Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

#4   10. sep 2008 man får ellers nogle gode kammerater, men du trækker sikkert frinummer alligevel..

• #6   10. sep 2008 de kammerater ender mest med at blive som på efterskole. de er gode mens man er der, men de ender som bekendte man næsten aldrig ser alligevel.
    jeg gad heller ikke ind og kravle i mudder kl. lort om morgenen smiley

• Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

#7   10. sep 2008 Kallesøe .
    hvordan kan du sige det hvis du ikke har været der? smiley

• #10   10. sep 2008 Dibot H
    rent gæt.
    kender dog nogen som har været der., og deres tilstand til hinanden er som jeg lige beskrev. mere derfor smiley

• #11   10. sep 2008 tag det som en mand din lille dreng....

• #12   10. sep 2008 Herre gud. Det er 4 måneder af dit liv. Det kan man sgu godt lige overkomme. Personligt meldte jeg mig frivilligt, og jeg fortryder intet. Man får et skide godt kammeratskab, og får flyttet en masse grænser. Skide god personlig udvikling... Tag det nu som det kommer, og hvis du ikke trækker frinummer, så kom igennem det som en mand, frem for at rende og pynte på dårlig ryg osv... Helt ærligt mand! COME OOOON!

• #13   10. sep 2008 Dump prøven
    og sig du har dårlig knæ

• #14   10. sep 2008 Jeg sagde jeg havde lidt dårlig ryg og han gav mig ret, men jeg har så også halvdårlig ryg..

• #15   10. sep 2008 Skal også snart ind til forsvarets dag.

Bare tag det som det kommer, det gør jeg sgu...
    Jeg skal ikke videre i militæret så det er ikke for pengenes skyld jeg skal ind hvis det var.

jeg kan sgu tjene noget mere herude!
    men skal man ind, så skal man jo bare ind...
    ikke så meget at brokke sig over

men håber da på frinummer alligevel smiley
    har ikke noget at gøre derinde

• #16   10. sep 2008 jeg udeblev 7 gange fra session og blev derefter kasseret på grund af et holdningsproblem...

"hør her unge mand. Du har udvist så stor en mangel på loyalitet og pligtopfyldelse at jeg anser det som en katastrofe for det danske forsvar hvis du skulle tjene din værnepligt"

Hehe, det var var lægens udtalelse hehe

Så bare giv dem fingeren og bliv væk...jeg blev først kontaktet af en betjent da jeg udeblev 7. gang

• #18   10. sep 2008 Hehehe .. Det er sku for nemt at blive kaseret, så du behøver vel for satan da ikke hjælp til en god idé, det er jo lige før du bliver kaseret hvis du er forkølet ! Og nej jeg har sku ikke selv været inde (blev kaseret) men det er der også en god grund til. Og den dag i dag fortryder jeg det faktisk.

• #19   10. sep 2008 kallesøe - mange af dem ender sikkert som efterskole venner... men tror det kommer meget an på hvor man er... jeg har selv været i livgarden... og jeg har stadgi utrolig god kontakt med nogen af dem...

forstår ikke hvorfor du vil kasseres... det er skide sjovt jo.. og det er en tid man ikke glemmer sådan lige.

• #21   10. sep 2008 PEU ..::HBK::.. - jeg ku ikke være mere enig...

• #22   10. sep 2008 Ronnie J - Jeg har hverken tid eller lyst til at stå derinde og have en eller anden 19 årig karl smart til at råbe og skrige af mig. Jeg tjener en god løn, har hus og 2 biler...hvad fanden skulle jeg så spilde 4 måneder på at rende rundt derinde og være til grin?

Det er jo noget andet hvis man agter at gøre karriere inden for forsvaret. Men i mit tilfælde ville det være totalt spild af danske skattekroner.

Nej så vil jeg hellere tage på arbejde og tjene penge så sådan nogle som dig kan klatte det hele væk på krudt, kugler og læderfedt

• #23   10. sep 2008 nu er der nogle der snakker om penge...får man penge for at være i militæret

• #24   10. sep 2008 Der findes mange pendanter til militæret..jeg har selv været på Kogtved Søfartsskole i 5 måneder da jeg var 18 år, og ja..sammenholdet og de oplevelser man har sammen, når man lever og bor sammen 24 timer i måneder er da sjovt nok, men det er jo altså rigtigt nok, som én skriver...det bliver bare bekendtskaber bagefter.

Hvad angår den personlige udvikling, så ville jeg for alt i verden IKKE ha undværet et sådant ophold. Da jeg endelig var inde til session, trak jeg heldigvis frinummer, men hvis man ikke i forvejen skal i gang med en uddannelse (eller har taget ind) der giver så mange personlige udfordringer, så synes jeg da i den grad man skal unde sig selv at prøve det...de 4-5 måneder ryger jo hurtigt.

Kommentér på:
forsvarets dag?

Annonce