{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Det Danske Retssystem - ikke brok {{forumTopicSubject}}

For en gangs skyld synes jeg jeg vil oprette en positiv tråd om det danske retssystem. Vi plejer gerne at brokke os nå nogen slipper for trafikdrab med fx en bøde på 8000 kr. og lignende, men for en gangs skyld er her en dom som man kan glæde sig over:

http://ekstrabladet.dk/112/article1061534.ece

7 af 8 tiltalte bliver dømt for drabsforsøg. Se det er sku en dom. - så må vi bare håbe strafudmålingen tilsvarer på mandag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det Danske Retssystem - ikke brok
  • #1   26. sep 2008 Det er dælme også nogle skoder dem der,
    Arbejdsløs bistandsklienter osv osv. Hold da fast.
    Men vent nu og se med strafudmålingen den er sikkert ikke særlig hård.

• #2   26. sep 2008 Nej men så får vi da noget at brokke os over igen. Men minimum på 4 år tegner jo udemærket - omend vi nok ikke skal forvente nogen af dem får livstid.

Men uanset hvad lyder det rigtignok til at blive et løft i livskvaliteten hvis de kommer ind at sidde.

• #4   26. sep 2008 Yvonne Hansen overlevede, men vil resten af livet være lænket til en seng med kroniske hjerneskader og uden mulighed for at kommunikere eller bevæge sig.

kan allerede sige at de ikke får en straf der bare er lidt fair, i forhold til hvad det har gjort....

• #5   26. sep 2008 Helt enig med Brian -

• #6   26. sep 2008 de får 6 mdr ubetinget eller sådan noget.
    for 20 år er jo så synd for dem. :s

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #7   26. sep 2008 Brian -
    Lige præcis.! Der findes intet værre end det hun er blevet udsat for, og er jo ik en gang slut, slutter først den dag hun dør.. Jeg ville personligt hellere dø end at ligge og ik kunne røre mig.!
    Dem der har gjort det ved hende BURDE få livstid... men sker aldrig i lille damnark smiley

• #8   26. sep 2008 livstid ville ikke værre nok da det kun er 16 år i danmark, synes at livstid burde være noget nærmere 50 år

• #9   26. sep 2008 livstid skal være livstid og ikke bare 16 år.

bare tænk på palle der dræbte 4 politi betjente.

han fik kun 32 år tror jeg det var. det er jo ikke en skid

• #10   26. sep 2008 Fandme da rart at læse, at retssystemet for en gangs skyld har gjort noget bare LIDT rigtigt..

At de, i min verden, BØR få livstid (hvilket burde være som det lyder, nemlig indespærring til man kommer vandret ud af cellen igen) er så en anden sag.. Det er desværre ikke op til nogen af os herinde at fastsætte dom over dem, men det er vist osse godt nok.. Ellers ville fængslerne hurtigt flyde over med selvtægts-dømte..

Lad os nu bare læne os tilbage og "nyde showet" på mandag, der kommer garanteret en diskussion igen til den tid..

• #11   26. sep 2008 Livstid ER livstid, normalen er bare at folk bliver løsladt efter 16 år af tåbelige grunde

• #12   26. sep 2008 De skulle bare lås og slå i mørke rum hvor de ikke ser dagslys i 14 dage og ikkehved hvornår det er aften eller dag uden en lyd.

Har ingen ting til overs for sådan nogen syge mmennesker. Håber der er nogen inde i fængslet som tage rsig godt grundigt af dem på den meget brutale måde.

Undskyld mit ordsprog, men fuck de skulle kneppes hårdt på en brutale måder. Ved godt det ikke hjælper hende tilbage, men lidt retfærdighed skulle hun have ret til.

Det kan godt være de kommer i fængsel, men alle ved jo at et fængsel i dk svare til et hotel rum med dårlig forhold.

Som brian siger. de kan ikke få en straf her hjemme som de har fortjent.

Kommentér på:
Det Danske Retssystem - ikke brok

Annonce