{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Døds klinik
  • #1   10. dec 2008 Syns egentlig også at det er ok...............dog skal man passe på at det ikke bliver misbrugt.

• #2   10. dec 2008 Det er tungt ja.. men hvis det er mandens sidste ønske er det fint... men stof til eftertanke...

• #3   10. dec 2008 burde de have herhjemme også

• #4   10. dec 2008 ja jeg synes egentlig også det er fint nok.. alternativet er vel at folk forsøger at springe ud foran tog osv. (nok ikk lige ham i artiklen)..
    så synes jeg det er en bedre måde

• #5   10. dec 2008 Det er helt fint den mulighed er der, når man ikke må i DK.. Der er mange dødssyge mennesker som lider og hvis man ikke må hjælpe dem ud af deres problemer, så forstår jeg det ikke. Jeg ville selv hjælpe min kone eller nærmeste familie hvis der er en som får brug for det og så må jeg tage min straf bagefter!

• #6   10. dec 2008 sygt nok..

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #7   10. dec 2008 Tja når nu men afliver et dyr når det er så sygt at det er den eneste udvej burde man også gøre det ved mennesker så de ikke lider for meget

• #8   10. dec 2008 Prøv at tænk på hvor mange der kommer ind sådan et sted fordi de netop lige har fået et kæmpe nederlag i livet, og derfor vælger at tage sit eget liv. Folk er jo af forskellige støbninger. Nogen kan klare nederlag, og andre kan ikke. Man risikere at der er nogen som i virkeligheden ikke ønsker at dø, der kommer der ind fordi de har lidt et nederlag. Derfor er det for sygt at det overhoved findes i Europa

• #9   10. dec 2008 Også enig, der skal selvfølgelig være en streng kontrol men ellers burde tilbuddet om aktiv dødshjælp også eksistere i Danmark.

Hvis I har digital signatur, kan i gå på www.sundhed.dk og for et engangsgebr på 50,- registrere et dødstestamente. Her har man to muligheder - retten til at afstå fra at få livsforlængende medicin hvis man er uafvendeligt døende, samt retten til at få store mængder smertestillende medicin selvom det vil fremskynde dødstidspunktet.

Samme sted kan man også registrere sig som organdonor, hvilket også er en ting jeg (og heldigvis mange øvrige danskere) er stor fortaler for.

• #10   10. dec 2008 Det er sgu fair nok at manden ikke gider mere

• #11   10. dec 2008 Den klinik skal jo bare have bevis for at manden er dødene. Så man undgår dem der bare har lidt et nederlag.

• #12   10. dec 2008 Synes det er direkte svineri at det samme ikke er indført her i landet til erklæret [Terminal Patienter] der er mentalt stabile - De klynger sig til livet efter at det danske sygehusvæsen har givet op, til et skrøbeligt håb.
    De må holde deres lidelser ud indtil kroppen giver op, selvom de længe inden selv har givet op måske, overfor den dødelige sygdom som de nu har..
    For hvis ikke de holder ud kan de folk de elsker, deres børn og pårørende nemlig ikke få udbetalt livsforsikringen, eller også bliver der skåret gevaldigt i beløbet hvis personen tager sit eget liv, sådan som reglerne er idag - Det burde være i strid med basale menneskerettigheder efter min mening, at mennesker skal leve i tortur på den måde for at kunne sørge for deres efterladte.. Jeg vil mene det er en simpel ret at have kontrollen over sit eget liv. Føj for satan det giver en dårlig smag i munden!

• #13   10. dec 2008 Synes det er iorden, han har jo ingen fremtidsudsigter, og han ved det.

Der er mange måder at tage sig selv af dage på, nogle hopper ud foran en bil, et tog eller leger med knive eller lignende.
    Disse tænker jo ikke ligefrem på de efterladte eller på dem der skal rydde op efter dem.

Ham her har ikke mulighed for dette, ellers havde han jo ikke valgt at tage livet af sig selv, men alle er indforstået med det og der er ingen der skal gå med grimme billeder på nethinden.

Hvis jeg stod i samme situation, ville jeg ønske jeg i det mindste havde valget om at komme herfra på en human måde.

/Erik

Kommentér på:
Døds klinik

Annonce