{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

P-afgift {{forumTopicSubject}}

Var lige så heldig at få en afgift igår aftes da jeg hentede min datter smiley

Men, så vidt jeg husker noget om skal der så ikke stå ud for hvilket hus nummer man er blevet busted, fordi vejen er opdelt i både p-zone, med et privat p-selskab, og offentlig vej hvor de ikke kan skrive afgifter på.

Har søgt på nettet uden at finde svar på denne lille detalje, og er nemlig engang for 3-4 år siden blevet fritaget for en p-afgift som politiet skrev pga, de skrev forkert husnummer på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-afgift
  • #1   29. jan 2009 De tager desværre billeder af hvor du holder... Har lige fået 5 P-bøder inden for 6 uger :D... Skøøøøønt...

  • #2   29. jan 2009 hvis du holdt lovligt : klag
    hvis du holdt ulovligt : betal


  • #3   29. jan 2009 Jamen har sådan set holdt lovligt, standsede på kørebanen men er blevet skrevet for at parkere uden for afmærket bås.

    Var væk fra bilen 8-10 minutter, og er blevet skrevet for en periode på 5 minutter


  • #4   29. jan 2009 Standsning er på 2-3 minutter... så han er i princippet i sin gode ret til at skrive bøden... Dog bør du tjekke de 2 tider der står på bøden... Der skal være 3 minutter imellem hvis standsning er tilladt på området !

  • #5   29. jan 2009 han har vel ligget på vagt i busken og ventet på en der skulle falde i

  • #6   29. jan 2009 Tiderne er med 5 min imellem.

    men det er mere når nu han ikke har skrevet husnummer på, fordi hvis der kun er taget foto af afgiften under viskerbladet og ikke et hvor man kan se bilen og lidt af omgivelserne, så er der jo grundlag for at man kan sige at man holdt lovligt, det har de jo ingen beviser imod.


  • #7   29. jan 2009 næ men så ender det måska bar i retten og der vil han nok med sikkerhed vinde da hans ord er bedre end dit og så skal du betale for hele svineriet..

  • #8   29. jan 2009 Hej Kim,
    Jeg prøvede præcis det samme. Jeg skulle besøge en kammerat i 15 min, men der var fuldt optaget på hans private pladser, så jeg parkerede lige ved siden af. Da jeg kom ned, havde jeg fået en p-bøde.
    Jeg prøvede at klage, og sige jeg holdt på privat grund, men klagen blev afvist. De havde nemlig taget billeder af alt!!! Jeg fik 16 billeder med posten, hvor du kan se omgivelserne. Jeg gav op, og måtte betale.


  • #9   29. jan 2009 Man er jo nød til at prøve, om ikke andet så kan jeg da få nye billeder af bilen som jeg kan smide op på BG he he

  • #10   29. jan 2009 den slags var i station 2 for ikk så længe siden´. og de sagde at de måtte kun give en bøde VIS skiltet sidder på den vej du holder på. de må ikk give en vis det sidde på et skilt til en sidevejj til vejen

  • #11   29. jan 2009 Det er også fair nok hvis de kan smide nogle billeder hvor omgivelserne er på, men er dog stadig ikke sikker på at den er gyldig når der ikke er husnummer på, som jeg skrev længere oppe så bortfaldt den fra politiet pga forkert husnummer, de havede skrevet et som ikke fandes.

  • #12   29. jan 2009 privat

  • #13   29. jan 2009 Har du holdt på kørebanen i op til 10 min. så har du holdt ulovligt - det kan sq da ikke passe at han skal skrive hvilket husnummer du holdte ud for, hvilket hus du gik ind i og om du lige havde været i bilka, bare for at få beviser. Jeg tror alligevel ham p-vagten ved hvor man må holde.

    Vi har så mange på min gade som holder ulovligt at jeg seriøst tænker på at starte et parkerings selskab - jeg ser nok mellem 20-30 biler dagligt (når jeg har fri fra arbejde) 15-23

    20x510 = 10.200 ekstra om dagen - ja jeg ved godt det hele ikke går til mig selv smiley


  • #14   25. mar 2009 Så kom der endelig svar fra parkeringsselskabet idag.......................... De har valgt at annullere min afgift så den IKKE skal betales *SMIL*

Kommentér på:
P-afgift

Annonce