{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang hund
  • #1   4. feb 2009 du kan kigge på hundegalleri.dk smiley

  • #2   4. feb 2009 Har du sat dig ind i racen ???

    Tror jeg ikk at du har når du skriver "eller noget i den stil" det er jo ikk fælge du er ved at anskaffe dig....

    Jeg er så træt af unge mennesker der skal have sig en potenshund og efter et halvt år bliver de trætte af den eller finder ud af hvor meget sådan en race kræver og så kan man se den er til salg igen igen igen....



  • #3   4. feb 2009 Nogle anskaffer sig store biler for at blære sig - andre anskaffer sig store hunde. I sidste tilfælde er det synd for dyret!

  • #4   4. feb 2009 Har en mere jordnær men stadig "muskuløs" stor "bamset" labradorhan på et års tid som nærmerst er i sankt bernhards størrelsen.
    Han er en del højere og bredere over ryggen end vores egen formel 1 labrador, og vores formel 1 ka bare ikke med den, så vi ka ikek selv ha dem begge og hende damen der anskaffede sig labradoren ka ikke styre sådan en stor kleppert af en hund hvis den ser en anden hund og vil over og snuse til.
    Men den er sku god som dagen er lang og børnevenlig og har gået og skruet bil med den hel dagen i dag hvor den bare ha stået og kigget ligeså stille på som var den en anden sankt bernhards hund smiley
    Vi ka ik rigtig finde nogle internater der vil ta sig af ham da hverken hende ejeren ka håndtere den, og vores egen labrador ik ka med den heller.
    Havde overvejet selv at ta den til mig, men vil ik være godt for hverken mig selv eller hunden da jeg er hjemme for at sove fra midnat til 7 morgen, og knap lige ka overskue mig egen madskål til aften så smiley

    Skriv til mig i en PB så ka du få min fars nummer som har den hos sig lige pt.
    Og er du interesseret i at gi den et godt hjem og ta dig af den, så tror jeg nok godt at min far og ejeren ka komme et stykke hvis ikke hele turen til fyn med den, for at den ikek blot skal aflives da det som sagt er en alletiders hund hvis ikke det blot er for at sige man har en muskelhund man skal ha den, men derimod som en hyggelig og rar famile/socialhund og et alletiders vagtværn der VIRKELIG ka sige VUF så tyvene ka høre det langt væk hvor stor og kraftig den er...


  • #5   4. feb 2009 STUF og JAN B.L.. hallo.. en hund bliver det man opdrager den til !!... jeg har haft den fedeste famile hund.. blanding af labrador/dobermann.. han var god som dagen var var lang.. men når det blev mørkt ..såh.. sku man ikke baare gå ind.. har set pansersvin der var bange for den

  • #6   4. feb 2009 Deuce:
    Puha din sidste sætning siger det hele...


  • #7   5. feb 2009 Deuce >>> Du er med alt tydlighed en af dem der IKKE har en skid forstand på hunde...

    Ja alle hunde kan trænes til at være vagthund på et eller andet plan, men AST og andre hunde i samme racetype har en ekstrem høj driftinstenkt og dette kommer oftes frem når de er fuld kønsmoden (2½ til 3 års alderen) og så er det at det kan gå galt, specielt hvis man ikke er klar over hvad det er man har med at gøre.

    Jeg træner selv ved politiet og har desværre set flere gange hvor galt det kan gå med AST, selv om hunden er utrolig veltrænet, når de først kommer i gang kan de ikke stoppes igen, det er også derfor disse hunde ikke må trænes der mere.

    Og den sidste bemærkning om "Pansersvin" bekræfter jo bare endnu mere hvor uintiligent du er og at du er en af dem der ville have sådan en hund som potensforlænger....




Kommentér på:
ang hund

Annonce