{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udenlandsk kørekort
  • #1   20. feb 2009 Ja skal man nok men er vel bare og gå derned og så laver de vel et dansk til en?

• #2   20. feb 2009 Gjorde jeg også lige var lidt nemmere hehe men tak for hjælpen

• #3   20. feb 2009 hva fik du så af svar?

• #4   20. feb 2009 Hehe nej tog telefonen så jeg undgik at få sved på panden :o)
    Det er ikke noget problem når det er et EU land.. Man behøver heller ikke ned og få lavet det om til dansk kun hvis du vil ha det til at stå på et kort så man ikke behøver at rende rundt med 2!

• #5   20. feb 2009 hmm jeg har svært ved at ta kørekort i sverige da de kræver man skal ha svenskt id med billede og det har jeg ikk da jeg ikk har svenskt kørekort eller pas samt svenskt id kort....

så min kone skallave jendes danske kørekort om til svenskt for derefter så skal jeg søge om at ta kørekort uden gyldigt id men så kan man kone bevise jeg er den jeg er med sin nye svenske kørekort....

så hvis jeg var dig vil jeg tjekke med østrig om hvad de kræver for at du kan ta kørekort.....

bare mærkeligt det er sådan et stort problem for bor du i eu og har et ue kørekort skulle det være ens regler emn det er det ikk der er stadigvæk forskellige regler for hvert land....

• #6   20. feb 2009 Så dvs at man kan miste kørekortet i danmark og så tage til østrig og tage et... Fedt smiley

• #7   20. feb 2009 Tja men kan de jo se når man bliver stoppet at man har mistet det i dk og så er man nok lige vidt minus lidt penge hehe

• #8   20. feb 2009 jep det er det jeg er ved at gøre i sverige men det er svært bare lige at gør især i sverige da de kræver svenskt id..... selvom jeg kan bevise jeg bor der og har svenskt personnummer...

så kræver de svenskt kørekort svenskt pas eller svenskt id kort for at ta det....

men min kone laver sit danske kørekort om til svenskt så kan jeg søge om at ta kørekort uden gyldig id men så skal hun bare gi sit ord for at jeg er den jeg er med sit svenske kørekort....

det er ikk et fælles eu med regler vi lever i....

men et eu kørekort gælder i hele eu....

• #9   20. feb 2009 lige præcis men det du siger med at man kender nogen blev lavet om sidste år i september...

nu skal man ha svenskt familie eller svenskt konne ller samlever som bor på samme adresse som kan bevise hvem du er og de skal ha gyldig svenskt id for at kunne gøre det....

Kommentér på:
Udenlandsk kørekort

Annonce