{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Atp og pension udbetalt? {{forumTopicSubject}}

Kan man få sin pension udbetalt hos atp?

sider lige og snakker med min bror og han siger at han har hørt man nu kan få sin pension udbetalt..

såørgsmålet er om det er den pension man har sparet op via din løn seddel eller den selv op spared via banken der tale om??

Hilsen Tommy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Atp og pension udbetalt?
  • #1   2. mar 2009 det er din SP du kan få udbetalt... det er 1% af din løb fra 98-03 mener jeg.

Har man haft en nogenlunde løn er det max 10k du får udbetalt.

• #2   2. mar 2009 Jeg mener kun det er for særlig nødlidene der kan få dem udbetalt.

• #3   2. mar 2009 Den nye skatte regl er jo sådan at man kan få de første 15.000kr udbetalt med en skat på 35% og alt der over er 50%..

Ved ikke hvad jeghar dog sidst jeg så på mine papir er det vist over de 10 k du skriver, men ja det må jeg følge op på..

Tak for svarende.. Kan se atp og pfa og pnn er det samme så er man der kan man få udbetalt sin pension. Tror bare man lige skal tænke sig om inden man hæver alt..

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #4   2. mar 2009 fordelen er jo at du kan få dem udbetalt til 35% istedet for når du engang bliver gammel og skal betale 42% minus dit fradrag. så kan det være man kan bruge dem mere fornuftigt

Kommentér på:
Atp og pension udbetalt?

Annonce