{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vista -> XP
  • #1   9. mar 2009 neej normalt ikke.. vista har sine helt egne drivere...

• #2   9. mar 2009 NO GO til vista drivere på xp

• #3   9. mar 2009 Du skal bare sikre dig, at alle drivere også er tilgængelig til XP.

• #4   9. mar 2009 hvordan skal jeg så gøre? ..

• #5   9. mar 2009 tænker mest på bundkort, osv. for man kan altid hente de andre..

• #6   9. mar 2009 Man kan næsten finde alle drivere online.....

Ellers ligger der mange i SP3.... Evt find dem inden du formatere

• #7   9. mar 2009 Du skal undersøge om du kan få XP drivere til dit bundkort og andre ting, på deres hjemmesider

• #8   9. mar 2009 regner med at lade vær med at formatere til at jeg er sikker på at det kan lade sig gøre, da jeg har en backup på disken..

• #9   9. mar 2009 bundkort??

du mener til indbygget netkort og lyd og lign???

jeg tror ikke på der findes noget idag der ikke har drivere til XP..

det er omvendt der er problemet....

det kan du sku roligt gøre...

• #10   9. mar 2009 har installeret XP på min Vista computer.. hentede drivere til netkort og grafikkort inden jeg installerede det.. det største problem var at få lydkortet til at virke.. (:

• #11   9. mar 2009 Det kan godt være et driver helvede at gå fra vista til xp smiley

• #12   9. mar 2009 Hvorfor ikke bare bruge Vista ? Det er på ingen måder værre end XP, og hvis der er nogle ting som UAC (popper op og spørger om du er sikker hele tiden), så er det bare at slå det fra.

XP er kun for pc'er med under 2 gb ram idag. Ellers bør man kunne bruge Vista.

• #13   9. mar 2009 hvorfor er alle så skæptiske :).

er sku da den anden vej der er et helvede :).. alle har lavet drivere til xp... og de køre bare lige igennem.. men vista drivere er til gengæl et helvede.. med at få en godkendt og om den er lavet og lign...

i bund og grund er vista noget djævelsk noget der heldigvis er udgået igen...

god save the queen...

• #14   9. mar 2009 Der er stadig mange naggin stuff i Vista og det er et helvede at slå det hele fra, selv MS har indrømmet det, hvorfor tror i at de kommer så hurtigt med Windows 7 smiley

Jeg arbejder med lortet til daglig og er certificeret i Vista smiley

• #15   9. mar 2009 haha.. brian??.. hvad var det for en bemærkning???

xp køre bedre på alle leder og kanter... hvad ang grafik motor... ydeevne.. og alt.... vista har udseende med sig.. og nemmere at følge med i hvis man er en tumpe.. eller er XP helt klart bedst.. og det her er en rimelig udbredt holdning..

hvad ang ram. er det vista der er en tumpe... da en alm. home edition ikke understøtter mere en 3 ram... og vista æder 500mb alene...

dvs.. hvis du har over 3 gb ram.. så bare et nogenlunde hæftigt grafikkort... kan du ikke bruge vista...

• #16   9. mar 2009 Jeg arbejder også med Vista, og har selv brugt det siden januar 2007, og har ingen problemer med det idag.

Johan B >> Der er faktisk flere og flere ting der ikke er drivere til i XP, da det er udgået. Officielt skulle du ikke kunne købe XP mere, men det kan stadig lade sig gøre. Vista er trods alt stadig officelt på hylderne.

• #17   9. mar 2009 jeg har sku ikke været inde på noget som helst former for driver til grafik og net og lyd.. som ikke havde til XP..

vista er lavet til familien danmark der ikke kan finde ud af en computer.. og helst ikke skal kunne rode ved noget..

er nemt at finde ud af... og kan gå på nettet.... resten er sku da noget gylle..

det største minus er at der er snak om at win. 7 bruger samme motor som vista... også er det da helt af helv......

• #18   9. mar 2009 Jeg har heller ingen problemer som sådan med Vista, men min XP boks har stået tændt 24/7 i 287dage nu, kun genstartet ved updates og den bliver heftigt brugt hver dag..
    Det kunne min Vista ikke

• #19   9. mar 2009 Johan B >> Vista kan du sagtens bruge mere end 3 gb ram. Dog vil 32-bit vista ikke vise mere end 4 gb incl. grafikkort hukommelse osv. Dette problem er nøjagtig det samme i Windows XP.

Hvis du har 64-bit XP eller Vista, så vil det også kunne vises. Men 32-bit har samme begrænsning.

Sikkerhedsmæssigt er der intet der kan forsvare at XP skulle være bedre, og det kan mærkes at det er ved at være et ældre styresystem.

Men computere der er født med Vista og som har mere end 2 gb ram, dem ville jeg aldrig anbefale at nedgradere til XP.

Men med de argumenter der kommer på bordet hver dag, så kunne man blive ved, og så gå fra Vista -> XP -> 2000 -> NT4.0 -> Windows 3.11 -> Windows 1.xx -> MS Dos -> ... -> hulkort...

Alt det gamle virker jo fint, men hvis ingen vil bruge det nye, hvordan skal forbedringerne så komme?

• #20   9. mar 2009 Vista kan sagtens overleve lang tid som XP, men ja, det kræver opsætning, men det gjorde XP også da det var nyt.

Drivere bliver ikke altid lavet til ældre systemer, jeg har selv været ude for at mangel drivere til XP ved både HP, Asus, Acer, MSI og andet. Dette være sig både enkelt hardware eller komplette systemer.

Det har kunnet køre, men ikke optimalt, og som regel med en ældre driver, som ikke passer 100% til det specifikke hardware.

• #21   9. mar 2009 lige meget hvor du kommer hen... køre vista exstremt ustabilt hvad ang. grafik og spil... i forhold til XP..

og ja du kan køre den over at win98 SE er verdens bedste..

men self... da vista fik en masse SP på sig.. blev det da også bedre.. og bedre.. og nu er det ligefrem forsvarligt....

men syns stadig der er for mange fejl...

• #22   9. mar 2009 og det værste ved vista.

den æder æder æder dine resurcer...

• #23   9. mar 2009 Johan B >> XP uden nogen servicepacks kører heller ikke ligefrem som en drøm, prøv at se hvor mange opdateringer der er kommet til XP, udover de tre servicepacks? XP ville nok være endnu værre uden dette.

I xp virkede USB 2.0 jo ikke engang som standard før der kom servicepacks på...

• #24   9. mar 2009 nej det er rigtig nok.. men når de allerede har lavet fejlen en gang... og rettet den.. med xp..

HVORFOR så lave den en gang til... de har lavet noget.. og arbejdet på det.. så det virkede.. hvorfor så ødelægge det hele og begynde i et sort hul igen??

vil godt indrømme at da jeg fik vista 1 gang.. var det sådan et helvede at jeg slettet lortet igen efter 3 timer.. fordi INTET virkede...

nu med nok SP.. så virker lyden jo ligefrem og lign... køre da lidt bedre... men ja...

hvorfor lave noget rigtig.. rette alle fejlene.. bare for at lave VISTA.. også starte forfra...

• #25   9. mar 2009 Johan B >> De er godt nok startet med at lave mange ting forfra, men det er ikke de samme fejl der er i XP og Vista, mange af fejlene skyldes jo nok også at noget nyt funktionalitet ødelægger noget gammelt, osv.

Alt udvikling er svær. Nye biler ruster også, selvom de har forsøgt at efterbehandle biler i uendelige tider. Der kommer stadig nye biler som ruster, selv mærker som har et godt ry for at deres biler ikke ruster, kommer med biler der ruster.
    Men sådan er det altid når man laver noget nyt risikerer man at ændre på noget andet.

Kommentér på:
Vista -> XP

Annonce