{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for langt ude
  • #1   22. mar 2009 Synes det er i orden, er da for dumt sådan noget.

• #2   22. mar 2009 Tror ikke du skal regne med at han var sluppet med en løftet pegefinger hvis de ikke var med.
    Jeg synes det er fint, for så kan han fandeme lære til en anden gang ikke at komme med sådan en kommentar. Han skulle da lige prøve at sige det i en amerikansk lufthavn, så tror jeg ikke han var sluppet så mildt.

• #3   22. mar 2009 nej men stadigvæk,han har allerede lagt nogen og 40000 og så overvejer sas yderligere 50000,det er sgu da for langt ude,men sas er jo også altid på røven

• #4   22. mar 2009 Haha

• #5   22. mar 2009 kan da godt se manden skal tilbageholdes,men lige frem lænse ham for penge syntes jeg er alt for langt ude,de kunne jo bare tilbage holde manden et par dage,og benægte ham at flyve med sas igen

• #6   22. mar 2009
    Troels - O.Z. fælge til salg !

havde det været usa havde han været skudt inden han havde sagt bom..

• #7   22. mar 2009 Du skal lige huske at tænke på hvor ufattelig mange ressourcer der spildes, når sådan en klaphat der laver sådan en joke. Flyet bliver forsinket og skal have en ny flyvetilladelse og ditto landings-, politi og bombehunde og fanden og hans pumpestok rykker ud, passagerer flipper ud på uskyldige stewardesser, ekspedienter i skrankerne osv.

• #8   22. mar 2009 Synes du det er for meget !!??

SYnes fandme der skulle et par nuller mere bag på, tænk på hvor mange af dine og mine skattepenge der bruges, når de skal holde fly tilbage, have bomberyddere ud og tjekke flyet, politiet skal bruge tid på at opspore manden, anholde ham osv. plus alt det andet der nu sættes igang pga. sådan en halvhjerne.

• #9   22. mar 2009 Troels - O.Z. fælge til salg !
    økonomisk kan man jo nok sammenligne det med,at du og et hel fly af mennesker skal sidde i en lufthavn og vente på et forsinket fly til din charterferie,politiet og bombehundene er i lufthavnen i forvejen og det er alle de andre sådanne set også,så pengene får de jo uanset hvad,her der har de bare fået lidt ekstra adrenalin tilskud oveni.og garantere at de penge sas får ind går sgu hverken til den ene eller anden af dem der har været med der

• #10   22. mar 2009 bent T - Kan godt følge dig. Og hvis han har lagt 40.000, så må det sku da også være ok. Og så kan de jo nægte ham at flyve med sas igen.

Men syntes så også han ar lidt en klaphat, at sige sådan noget.

• #11   22. mar 2009 kim P
    ja bruge tid på at opspore ham haha han var der hele tiden han skulle med samme fly

• #12   22. mar 2009 Ja okay så spare de et par tusind der, men 50.000 er nok ikke engang tæt på at dække hvad resten koster pga. sådan en nar skal sætte sådan et show igang.

• #13   22. mar 2009 Man er da også seriøst retarderet hvis man gør sådan noget, kunne være de bare skulle spærre ham inde på en anstalt resten af hans liv, for der kan da ikke være nogen hjemme på 1. sal hos ham der.

• #14   22. mar 2009
    René S
    benægter heller ikke at manden er en klaphat,overhovedet ikke det jeg forsøger at sige at for sas er det pengene de går efter,det er sgu ikke fordi manden har sagt det der for det er blevet sagt mange gange i lufthavnen af halvfulde folk,hvor der ikke er lavet så stor et hvirvar ud af det,det er kun fordi det har med prinsen at gøre,for manden sagde det åbentbart ved skranken med et smil på læben da han fik at vide prinseparret var ombord

• #15   22. mar 2009 bøden er fin nok. han har jo trods alt forsinket en masse og derved pålagt en masse udgift.
    men det kan give op til 6 års fængsel???? voldtægsmænd osv får ik engang så meget. der syntes jeg lige de skal ta en slapper og skylle kagen ned med lidt kaffe

• #16   22. mar 2009 Kallesøe / Gti til salg .
    netop,bøden ja det kan man diskutere,syntes efter de har snuppet over 40000 faktisk tæt på 50000,så behøver de sgu ikke fortsætte,men det er rigtigt hvad du siger der,det danske system er skruet fuldstændigt forkert sammen,slår du din nabo ihjel,og påstår du var sindsyg i øjeblikket får du vel 3-4 år og er ude efter 1.

• #17   22. mar 2009 bent T: Du er da snot dum og hører på. Ingen medlidenhed herfra. Det gjorde absolut intet, hvis der som kim siger, blev smidt et par ekstra nuller bagpå. Især når han lukker sådan en gang pis ud, når det drejer sig om prinseparret. Han ber fuldstændig selv om det.

• #18   22. mar 2009 cargo: når det drejer sig om prinseparret?? fuck da det - det er for dumt uanset hvem der flyver med.
    "Prinseparret" er ikke vigtigere end andre!

• #20   22. mar 2009 C S : Hallo trunte. Sagde jeg nået om det? Jeg mente at så skal man overhovedet ikke sige sådan nået der for sjovt, for så er du da sikker på, at de stopper hele pisset.

• #21   22. mar 2009 du skrev da: " Især når han lukker sådan en gang pis ud, når det drejer sig om prinseparret"....

eller "prinseparret" er måske dem der sidder ved styrepinden?

• #22   22. mar 2009 Det var mere det jeg mente > ""Prinseparret" er ikke vigtigere end andre!"

Selvfølgelig er det da en værre gang lort og lukke ud ligemeget hvem der flyver med, men de er altså lidt mere op på dupperne, når det drejer sig om f.eks. de kongelinge.
    Citat fra bent T - "det er sgu ikke fordi manden har sagt det der for det er blevet sagt mange gange i lufthavnen af halvfulde folk,hvor der ikke er lavet så stor et hvirvar ud af det,det er kun fordi det har med prinsen at gøre"

• #23   22. mar 2009 Cargo .
    jeg mener jeg kan huske en regel herinde at man skal føre en prober og anstændig tone,det mener jeg ikke at du har gjort ved at kalde mig snot dum,tværtig mod.Og så at der lige frem er en hjælpe admin inde,ja det snakker jo for sig selv,jeg føler simpelthent ikke at du på noget tidspunkt kan tillade dig at kalde mig snot dum,eftersom du overhovedet ikke kender mig.

• #24   22. mar 2009 PEU
    ved du hvad det koster at tilbage holde et fly da,ja jeg ved det ikke men ved da bare at folk kommer senere af sted,og det er standard rutine i alverdens lufthavne.
    og ja uanset om det er prins eller ej burde det være ens for alle,og tror da der har været mange trusler gennem tiden men har da aldrig hørt om at de har fået så store straffe,fængselsstraf ja

Kommentér på:
for langt ude

Annonce