{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Navigation USA - Stik {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal til USA om 1 1/2 mdr. og har lejet en Pontiac G6 derovre. Jeg har tænkt mig at købe en navigation herhjemme (da jeg i forvejen gerne vil have en), og derefter købe et kort over Nordamerika og installere på den. Jeg skal vidt omkring, så det kunne være helt sikkert være lækkert med en GPS derovre.

Men inden jeg overhovedet når så vidt, så vil jeg da lige sikre mig at den også kan plugges i en amerikansk bil. Selve strømstikket går jo til cigaret tænderen, men er det ens i alle biler? såvel europæiske som amerikanske?

Det var alt herfra - håber på lidt respons smiley

Fortsat go søndag.

/ Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navigation USA - Stik
  • #1   17. maj 2009 Jeg tror de er helt ens. smiley

• #2   17. maj 2009 jeg kunne heller ikke forestille mig andet, fordi hvad skulle man ellers bruge et kort over f.eks. Nordamerika hvis ikke bilerne derovre er kompatible med vores GPS'er....

Men ville da lige være helt sikker smiley

• #3   17. maj 2009 kortet kan downloades for 530 kr. på tomtoms hjemmeside....Men du har da ret i at det bliver pebret. Selve navigationen skal have en minimum hukommelse på 2 GB da kortet fylder 1,5 GB. Og så er det sku ikke engang sikkert at det er nok, da EU kortet også ligger der og fylder.

Så det kunne godt være at man bare skulle købe en derovre....

Kommentér på:
Navigation USA - Stik

Annonce