{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

DF Hva står de for.. {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan at jeg slet ikke intra. for politik men høre tit både gode og dårlige ting om dansk folke parti.. er selv oprindelig fra serbien af men har boet i dk det meste af mit liv og er meget tilfreds med at bo her... ville bare høre hvorfor er der en del der siger en masser dårligt om dem..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DF Hva står de for..
  • #1   29. maj 2009 kun seriøse svar tak og ingen racistisk bemærkinger

• #2   29. maj 2009 den største grund er nok at de på nogen punkter kan fremstå lidt som racister (siger ikke de er det, det ved jeg intet om, men det er somme tider indtrykket man får)

• #3   29. maj 2009 Dansk Folkeparti har en tendens til at være en lille bitte mikro smule racistiske i deres udtalelser.

• #4   29. maj 2009 jamen er det genneralt over for alle udlæninger eller er det kun for de dårlige

• #5   29. maj 2009 prøv at kigge deres hjemmeside, der kan du selv se og vurdere deres holdninger smiley

• #6   29. maj 2009 det gøre jeg lige så vidste kke at man kunne det...

• #7   29. maj 2009 Dansk Folkeparti burde spænde hjem ind på nogle af deres holdnings punkter! Deres udlændinge politik er til grin! Det er jo ikke alle ny danskere der render og laver kriminalitet... Men de ser jo gerne at er den en 3 generetion der laver ballade... så ryger HELE kæden tilbage til hjemlandet.. Selv om de resterende 20 i fam. har holdt sig i takt med loven og integreret sig... den holder sgu ikke... Men så er der også punkter hvor jeg er enig (stemmer dog ikke på dem). F.eks. deres ældre pakke! der er nogle ting jeg er helt enige i!

• #8   29. maj 2009 Dansk Folkeparti siger bare de ting som ingen andre tør sige. Og vil vædde med at alle danskere (på nær socialdemokrater (eller også nogen af dem faktisk)) kan give dem ret i deres udlændingepolitik.

• #9   29. maj 2009 Sålænge vi har de venstreorienterede extremister, så har vi behov for DF..

• #11   29. maj 2009 i NOGET af deres udlændingepolitik må jeg hellere rette det til. Men tænk hvis sådan en kost som Helle Rød fik magten. Så ville vi alle få det samme i løn, om vi så var arbejdsløse eller topchefer. Og et eller andet sted synes jeg egentlig også at Danmark er ved at blive besat af indvandrere. Hvor mange danskere ser man lige flytte til irak, afganistan eller somalia? JEG kan ihvertfald ikke forstå hvorfor Danmark skal betale alt det som de muslimske lande ikke kan finde ud af. Og om i vil det eller ej, så er der fandme mange der udnytter det danske system fordi vi er sådan et dumt og naivt land. Jeg er på ingen måde racist og har sgu masser af venner med anden etnisk baggrund. Men politik er overfladisk, og derfor skal man se det hele lidt overfladisk.

• #12   29. maj 2009 Jeg stemmer ikke ved valg, og så er der sikkert en masse der siger at jeg bare skal holde min fede kæft smiley
    Men jeg synes det er forkert at stemme på noget som man ikke er 100% enig i, og derfor undlader jeg det helt.

• #13   29. maj 2009 Dansk Folkeparti er ikke racister, men nationalister.

Deres udlændinge politik går ikke ud på at smide indvandrere hjem, men blot at integrere og gøre dem til DANSKERE. Dermed sagt at udlændinge ifølge DF SKAL integrere sig og følge danske love. Endvidere SKAL udlændinge følge danske regler, som ligestilling, frihed og demokrati.

Deres socialpolitik går meget ind og appelerer til de svage i samfundet, som handicappede og ældre, med at de skal leve trygt og godt i det danske samfund. Og at sundhedsvæsenet skal være verdens bedste og der ikke skal spares på det område.

DF går også meget ind for dyrevelfærd.

DF mener også vi skal have strengere straffe (her jeg jeg i hvert fald meget enig :))

I og med at DF er nationalister, så er de heller ikke glade for den udvikling, der sker inden for EU. Dog ser de gerne samarbejde tværs over grænserne på visse områder, men i begrænset omfang.

Her er der lige en kort opsummering af, hvad DF's mærkesager går ud på.
    Håber du kan bruge det til noget.

• #14   29. maj 2009 Att. Kla$ ! : You preach it boy smiley

• #15   29. maj 2009 Pappi:

Haha smiley
    Man kan vel finde ud af, at skrive af fra deres hjemmeside ;b
    Sgu for længe siden jeg havde samf, til at kunne huske då meget derfra ^^

• #16   29. maj 2009 Præcis - og de infantile båtnakker som kalder DF'ere for racister, de er simpelthen for ... infantile smiley

Jeg har selv stemt DF et par gange, fordi de er blå, de støtter velfærdssamfundet og går ind for at skatten er nogenlunde som den skal være - og så kræver de at Danmark ikke bare finder sig i at blive voldtaget af folk som er GÆSTER i Danmark.
    Hvis man kommer på besøg i en vens hus, følger man hans regler. Eksempelvis ryger man ikke i stuen, hvis det er et ikke-ryger hus.

Hvad får så svenskere/tyrkere/afrikanere/andet til at tro, at bare fordi det ikke er en vens hus, men et venskabeligt land - så kan de opføre sig som det passer dem? Gå med kniv, stjæle, starte en mindre krig.

Hvert land må tage sig af sine egne borgere som ikke kan indordne sig under husreglerne.
    Danmark skal eksempelvis sørge for at straffe rockerne - men de indvandrere som tror at de har ret til at føre krig i Danmark? Tja, hvis de vil have krig - kunne de jo eksempelvis forsvare deres eget land, i stedet for at sætte dit, mit og andres liv.
    Jeg har ikke lyst til at blive trukket små 50% i skat for at jeg kan betale til folk som påstår at de har brug for hjælp, blot for at de så kan importere krigen fra deres hjemland - til det land hvor jeg og mine forfædre har været medvirkende til at bygge op.

Udlændinge er meget velkomne i Danmark - hvis de følger danske regler!
    Det må til en hver tid være mindretallet som indordner sig smiley

• #17   29. maj 2009 hmm hvis man ikk stemmer så falder ens stemme jo til flertallet..dvs man kan ikk undlade at ens stemme gælder.....selvom man ikk er helt enig med et parti bør man nok stemme på det der kommer nærmest ens egen overbevisning......personligt har jeg altid stemt længst til højre men er dog slet ikk enig med de partier i flere ting...men det danske folketing er altid en sammensat regering og mener at vi skal længere til højre med vor politik end vi er og...ja så falder min stemme i den retning..

• #19   29. maj 2009 dansk folke parti´s mærke sager

• Stram udlændingepolitik
    • Svage og ældre skal hjælpes
    • Hårdere straffe - et trygt Danmark
    • Nej til EU-forfatningen
    • Dyrevelfærd

kilde fra deres forside med links til at læse om hver eknelt

• #20   29. maj 2009 <b>Dansk Folkeparti elsker indvandrere!</b>

Enhver der påstår noget andet er rød hele vejen igennem, og accepterer at blive kaldt "Lobster-man" i fremtiden

Kommentér på:
DF Hva står de for..

Annonce