{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Harddisk optager. {{forumTopicSubject}}

Havde min harddisk optager åbnet i går fordi den ikke vil læse dvd'er længere. den skriver ikke understøttet disk. selv om det er en dvd jeg har set mange gange før.

har prøvet at rense laser hovedet forsigtigt uden resultat.

Nogen der har nogen ideer.

Og så lige et ekstra spørgsmål.

det er jo bare en normal harddisk som der sidder i en computer. kan jeg ikke bare smide en større harddisk i og få mere plads ??

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harddisk optager.
  • #2   4. jun 2009 M.M Media Fotograf

Øv :o)

Det kunne ellers have været fedt. har kun 80 gb.

Man tak for svar.

• #4   4. jun 2009 Flere HDD optagere kører NTFS eller FAT32, hvilken model har du?

• #5   4. jun 2009 Jesper S

Kan ikke lige huske modellen, men det er en phillips med 80 gb. ca. 2 år gammel.

Det er en western digital harddisk der sidder i.

• #6   4. jun 2009 da fat32 ikke understøtter over 4gb tror jeg den køre på ntfs....

ved at den sagtens kan læse en fat32.... mener den phillips har en usb indgang.. hvor du kan koble en extern på....

så er der masser af plads...

og så længe der bare er lagt de system på hardisken som maskinen bruger.. er det intet problem... problemet kan være at den ikke understøtter eller kan genkende store HD... dvs f.eks over 500 gb..

prøv at tag den ud og smid den i en ext. boks og se hvad der ligger på??

meget nemt...

ud over det så rent dit laserhoved med en vatpind.. og rens rundt om den.. for støv og lign..

hvis det ikke hjælper så køb en ny :).. de koster ikke meget idag..

• #7   4. jun 2009 Min samsung gjorde det samme. Den fik skiftet laser på garantien

• #8   4. jun 2009 Danny R
    Håber også jeg kan finde garantibeviset.

Johan B
    Syntes det lyder besværligt :o) men jeg er heller ikke så god til sådan noget computer halløj.

• #9   4. jun 2009 haha.. hvis du ikke er god til computer hølløj.. og overhoved omtaler det som computer halløj.. burde du nok bare lade være smiley

hvis den er 2 år gammel dækker de sku nok ikke en skid..

• #10   4. jun 2009 Johan.. Fat32 kan du altså formattere med 127.53 GB.. men den understøtter dog ikke filstr. på over 4GB..

I de fleste tilfælde køre den enten noget *nix eller NTFS ja.

• #11   4. jun 2009 :)... enten har jeg skrevet det så det kan misforståes ellers har du misforstået?.. har da aldrig sagt noget om Max? på et fat32??... mener at max på en fat32 er omkring de 500gb??... der plejer de fleste partion managere ihvert fald at brokke sig :)...

men er helt sikker på at den phillips har en USB indgang.. som kan genkende externe hardiske i fat32... og kan afspille diverse video typer... og måske kan man os få den til at gemme på den externe??

• #12   4. jun 2009 "da fat32 ikke understøtter over 4gb tror jeg den køre på ntfs...."

Ved ikke helt hvordan den kan misforståes smiley

Du kan ikke formattere mere end 127.53 GB vha. windows.

• #13   8. jun 2009 haha.. mente så at fat32 ikke understøtter enkelte filer over 4 gb ;)... og hvis man optager på en hardisk optager... tror jeg da sagtens du kan komme over 4 gb i en fil??

så vidt jeg kan huske kan xp og vista ikke formatere fat32??..

men jeg ved da at hvis jeg bruger en partion manager som easus eller magic.. så kan du lave en fat32 på 500gb..

har jeg da selv på en extern på 1tb??... da ps3 kun understøtter fat32 :)... og den er da på 500gb....

Kommentér på:
Harddisk optager.

Annonce