{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

gør klar til et nyt band i dk. Heavy {{forumTopicSubject}}

godaften bg. jeg har nogle venner som lige har udgivet deres første EP, det er heavy metal/trash core så syntes sku de skulle have lidt opsigt + evt god/dårlig kritik med på vejen. jeg ved der er nogle heavy/trash metal hovedere her på siden, som vil elske og støtte dette band som jeg er kommet til det.

så sig velkommen til Sickness Within. silkeborg band som sparker røv...

http://baboom.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8564

og deres myspace www.myspace.com/sicknesswithinmusic

dette er bare for at høre evt kritik og for at i kan høre noget fedt musik.

hvis i vil vide mere skriver i bare en pb. og evtuelle oplysninger:)

fortsat god aften til jer

Mvh. Martin Hald

ellers kan sangene jo høres som teaser på deres hjemme side. og det på baboom slettes snart igen da folk selv skal købe cden og ikke ''stjæle'' min film smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gør klar til et nyt band i dk. Heavy
  • #1   14. jun 2009 Jeg har lige lyttet lidt til numrene på myspace og må sige at der er nogle fede rifs imellem men det minder nu om meget andet jeg har hørt, så ingen ekstra point for opfindsomhed. Selve musikken er egentligt ok, men de burde fyre forsangeren på stedet! Jeg synes vokalen ødelægger et ellers ok initiativ. Vokalen er for aggressiv/hardcore, de burde prøve at lave nogle sange hvor der ikke growles, det tror jeg ville spille max!
    MVH Frank

• #2   14. jun 2009 Enig med frank.. den vokal holder slet ikke.

• #3   14. jun 2009 Vokal holder 100% det er sådan det skal lyde!! Fed musik, det er vel det man metal core i folkemunde.

Gi den gas!!

• #4   14. jun 2009 kæft det lyder godt,

• #5   14. jun 2009 hmm, mon medlemmer lytter meget til Hatesphere siden de har valgt det band navn? smiley

anyway, der er sku nogle fede riffs og ideer i deres sange, det skal de ha! Hvor vidt man kan li vokalen eller ej er vidst en smagssag. Personligt er jeg mere til vokal som Michael Bøgballe, Jonathan Albrechtsen eller Joe Duplantier leverer! smiley

Men klart et band med noget gang i smiley

• #6   15. jun 2009 epen, kan købes i sterio studie silkeborg, ellers kan i skrive en pb til mig smiley epen koster 40.-.

takker for al responsen. :). i skal prøve at høre en hel sang . det hjælper gevaldigt på det.

• #7   15. jun 2009 Ja musik er jo altid en smagssag, men jeg er nu mere til en vokal uden growl eller skrig.
    Held og lykke til bandet

Kommentér på:
gør klar til et nyt band i dk. Heavy

Annonce