{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.218 visninger | Oprettet:

Lånebil ved GF {{forumTopicSubject}}

Hej, har forsikring ved GF, ved nogen om man kan låne en af deres lånebiler da ens egen bil skal på værksted, uden der er sket nogen skade som sådan(mener at det er alm slitage der skal laves), eller er det kun hvis man får bragt en bil der er kørt i smadder på værksted man kan låne en bil?
PS. helst kvalificerede svar fra folk der selv har været der.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lånebil ved GF
  • #1   6. jul 2009 jeg har også gf, af hvad jeg kan forstå er det kun hvis de skal hoste op du kan låne en bil, men er ikk sikker.

  • #2   6. jul 2009 Du får sgu ikke en lånebil af GF pga. en mekanisk reperation det er helt sikkert

  • #3   6. jul 2009 Altså er det ikke normalt værkstedet der yder god service her og låner dig en vogn.

    Har aldrig hørt om at et forsikrings selskab skal stille bil til rådighed fordi deres medlemmer skal have skiftet olie og bremser til service... er kunde igennem 7 år hos GF I Køge


  • #4   6. jul 2009 ingen lånebil, når du bare selv skal havde lavet bilen..
    og derude over, mener jeg du skal havde en lånebil, skrevet i din police..
    OG, så skal der også være en ledig på værkstedet. . smiley


  • #5   6. jul 2009 Ja, lånebil gennem forsikringen er kun, hvis du har haft en skade eller andet, hvor forsikringen er indblandet.

    Faktisk siger loven, at værksteder ikke må stille en lånebil gratis til rådighed for værkstedskunder, der skal skrives lejekontrakt!


  • #6   7. jul 2009 ved selv af erfaring at man KUN får en lånebil hvis din bil bliver skadet.. OG at du har kasko på din bil.. det fik jeg at vide da en dame lige knaldede ind i min poå p pladsen smiley fordelen var så at jeg havde lånebil 14 dage, nedturen var at den havde 75 hk :s

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #7   7. jul 2009 Det kommer an på hvilken forsikrings klub du er medlem af. Klubberne har deres egne låne biler og egne betingelser for hvornår man kan låne en. Men prøv da at kontakte dem og spærg pænt.

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #8   7. jul 2009 # Mike F

    Der står ingen stede at et værksted ikke må låne en bil ud gratis - det eneste der står er, at der skal laves en kontrakt.


  • #9   7. jul 2009 Glegg !

    Hvorfor skriver diverse autoriserede værksteder så, at de ikke vederlagsfrit må stille en lånebil til rådighed for en værkstedskunde???


  • #10   7. jul 2009 mike f: mange steder gør de det at de opkræver 200 kr for leje af bil på den samlede regning. Men til gengæld giver de så 200 kr rabat på reparationen. Vupti så har man en gratis bil.

    har prøvet det en del gange efterhånden.


  • #11   7. jul 2009 Så koster det jo også noget i teorien.

    I og med, at der udarbejdes kontrakt, figurerer der jo også en pris. Noget andet er så, om man kommer til at betale den i sidste ende.

    Derfor er det jo rigtigt, at en lånebil koster penge. Jeg hader at blive modsagt, Clegg !, når jeg har ret!


Kommentér på:
Lånebil ved GF

Annonce