{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.193 visninger | Oprettet:

Epoxy Gulv I Garage {{forumTopicSubject}}

Hey alle på BG..
Jeg har lige bygget ny garage på 90 kvm og vil så have epoxy gulv derinde, vil derfor lige høre, om der er nogle herinde som er vant til at arbejde med det og som så ka lave det til en ordentlig pris for mig? Det ska vel have et par gange i en glans 40 eller noget og har en idé om, lige at få en kant epoxy op ad muren hele vejen rundt, så vand ikke siver ind under murværket. Der er gulvvarme i hele pisset som evt ka tændes for, hvis det sku ha' nogen bedre indflydelse i det færdige resultat.. Det er i Hadsund området Nordjylland, send gerne en ca sort-pris med alt og et mob nr. som jeg ka få fat i dig på, evt en pb..

Håber at høre fra dig.

Al'n


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Epoxy Gulv I Garage
  • #1   9. jul 2009 hej læste din besked.

    kan jeg nu sagtens lave for dig men forstår bare ikke lige helt din pointe i hvorfor det er du vil støbe dit gulv i epoxy?

    kan kontaktes nærmere på 42452477


  • #2   9. jul 2009 jeg tror nu han vil have det malet da han skriver at der er gulvvarme

  • #3   9. jul 2009 Det er intet problem og male det selv, du skal bare have fat i en maske, kan evt sende dig en vejledning, hvad der er sparet er tjent jo;)

  • #4   9. jul 2009 Det er alså nemt og male selv. Ligesom og male en væg. Det flyder nærmest selv sammen. Men køb dig en ordenlig maske da det er ekstrem farligt og indånde eller få på huden. Man skal faktisk have epoxy certifikat for og lave den slags.

  • #5   9. jul 2009 Og desuden er det lidt risikabelt og tilbyde folk sort arbejde i sådan et åbent forum som dette.

  • #6   9. jul 2009 hehe han har jo heller ikke til budt sort arbejde han spørg bare om der er nogen der kan lave. det .stå intet om det skal være uden regning

  • #7   9. jul 2009 Jamen hvis det bare bliver malet på, så blir det da ik sådant et blødt og stærkt gulv du ik ka lave mærker i, det er der min tankegang er..?? Yo gulvet er jo støbt og lige så glat som en barnerøv og troede så at det epoxy blev hældt ud bagefter og nærmest kørt rundt med en svaber, men der er jeg måske helt gal i byen..?? og det ska vel ha' af 2 gange efter hva jeg har læst mig til?

    Kenneth: du må meget gerne sende en vejledning og det er jo rigtigt, at det der er sparet er tjent, men det kniber med tid lige i tiden, og så sker der jo ik ret meget..

    min mail er : kvabodder@hotmail.com


Kommentér på:
Epoxy Gulv I Garage

Annonce