{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nykredit
  • Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #1   15. jul 2009 min dames mor har lige flyttet derover med store besparelser smiley

hun er fiont tilfreds, udover den gamle bank er laaangsom om at sende papirene, så der er lidt bøvl der, men er jo ik den nye banks skyld smiley

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #2   15. jul 2009 mine forældre har dem som kreditforening da de gav et tilbud, som deres egen bank med deres kreditforening i ryggen ikke kunne matche.
    de har så stadig deres alm bank og har kun huslån der og er ganske fint tilfredse

• #3   15. jul 2009 Vi har selv lige skiftet over til nykredit og kan kun sige god for dem.

Billigere renter på huslån, højere vurdering af hus, billigere billån og højere afkast på ungernes børneopsparing og egen opsparing.

Vi er MEGET tilfredse.

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #4   15. jul 2009 hvis du vælger deres bank skal du lige være opmærksom på om du bor i nærheden af en af deres filialer, ellers kan det godt være træls

• #5   15. jul 2009 De har lave priser, fordi de sparer på rådgivningen. Mener du at have en masse forstand på bank- og realkreditforretninger selv, så behøver du ingen rådgivning - så kan du lige så godt vælge Nykredit...

• #6   15. jul 2009 Vi får alt den rådgivning vi ønsker !

Det er bare at ringe...

• #7   15. jul 2009 Jamen lyder kanon godt!
    Ja det var mest den personlige rådgivning jeg mangler. Bor 10km til deres filial.
    Men tvivler meget på om min egen bank med total-kredit kan give et bedre bud.

• #8   15. jul 2009 Vi har 30 km. til nærmeste filial, men det er det hele værd.

• #9   15. jul 2009 Men så vil jeg mene at Nykredit har den gule føretrøje lige nu! Men vil afvente min nuværende banks tal.
    Jeg har været meget tilfreds med min bank nu, Jeg har aldrig haft problemer med dem. Så vil sgu være sikker i min sag.

• #10   15. jul 2009 Du vil sandsynligvis ikke få den samme rådgivning som i din nuværende bank. Den billige løsning skal finansieres - og det bliver den gennem dårligere rådgivning...

• #11   15. jul 2009 Så er det godt vi har moaaar endnu. hehe

• #12   15. jul 2009 Det er en smagssag. Skulle jeg skifte bank, var det nok også blevet til Nykredit - så det er bestemt ikke for at rakke ned på dem, jeg skriver det. Det er udelukkende fakta.

• #13   15. jul 2009 Har selv Nykredit, det største minus er at det er besværligt at hæve penge. Hvis man skal sætte penge ind på sin konto, skal man betale beløbet på et girokort på posthuset, og hvis man skal indløse en check, kan det godt tage 1 uge eller mere, afhængigt af beløbet....

Kommentér på:
Nykredit

Annonce