{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad går der lige galt ?
  • #1   22. jul 2009 Fordi folk er latterlige herinde. 10 velkomstpoint herfra.

• #2   22. jul 2009 Ja det kan jeg kun give dig ret i..
    De er sikkert bare misundelige haha smiley
    Du er velkommen til og kigge forbi min dyt også smiley Har lige fået den hjem fra skiltemaler i dag, så er ved og ligge billeder ind hehe

• #3   22. jul 2009 Hvis det ikke er bmw, audi og vw så er det svært at komme ind.

• #4   22. jul 2009 Ja det er jo bare typisk.. Men dette er jo altså ikke et "mærkegalleri".. Der skal vel være plads til alle biler, lige meget om det er en gammel Citroén, lige som min, eller den nyeste nye bil ..

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #5   22. jul 2009 Jacob, det var da et underligt argument at komme med. Jeg har aldrig haft problemer med at få mine biler ind, og det er Opel'er alle og enhver smiley

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #6   22. jul 2009 Det handler i bund og grund om en ordentlig tekst og ordentlige billeder. Hvis man ikke har 2 minutter til lige at stramme det hele op, hvorfor så overhoved bruge tid på det?

Jeg er personligt glad for dem, som bruger så meget tid på ind og udstemninger. Det viser at der er visse folk, som ønsker at BilGalleri opretholder en vis standard, i form af kvaliteten af profilerne, ikke hvilke bilmærker der bliver stemt ind. Hvis man ikke ønsker det samme, er det da mærkeligt at man bruger sin tid her, for det er jo i sidste ende at kigge og snakke om/på biler. Det er da rart at kunne se alt hvad en bil indeholder, hvis den vækker ens interesse.

Dem som tuder, er oftes dem som hører under den dovne kategori, der mener deres markracere og fuldstændig adskilte biler burde være i galleriet, i stedet for ens fotoalbum smiley

• #7   22. jul 2009 Tommy B:
    Kan ikke give dig mere ret !

• #8   22. jul 2009 helt enig med tommy b. det er ikke noget problem at komme ind hvis folk bare gider bruge lidt tid på det. og så er det ligemeget hvilken model det er

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #9   22. jul 2009 ofte kommer det sq an på hvilken tid på dagen man prøver, det er ofte lettere når de seriøse har fået fri fra arbejde

Kommentér på:
Hvad går der lige galt ?

Annonce