{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

"Pris ved hurtig handel" Hmmm {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det man ska sælge noget billigere bare fordi handlen er hurtig ?
Er det ikk bedre for begge parter at handlen er hurtig..
Hvorfor er det så at sælger ska gå længere ned i pris for at sælge det hurtigt..
Køber er vel også int i at få varen hurtigt..

Har aldrig forstået det der koncept..

Der er tit folk der spørger mig om hva prisen er ved hurtig handel.. Den er sku den samme..
Hvis du ikk vil gi det som varen koster så køb den et andet sted.. Jeg har sku tid nok.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til et elektrisk rullegardin 1.200 kr.
  • Snerydning 800 kr.
  • HASTER: Fuldspartling af vægge 3.000 kr.
  • Montering af 9 spots. 1.200 kr.
  • Sætte et dobbeltgardin op fra Ikea - gerne mellem 13 og 14 500 kr.
  • Hjælp til at samle møbler 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Pris ved hurtig handel" Hmmm
  • #1   28. jul 2009 fordi så kan han komme af med sine ting hurtigere... istedet for at have en annonce kørende i flere måneder..

• #2   28. jul 2009 Det er vel fordi nogen sælgere er i den situation at varen skal væk. Og så kan man tilbyde at hente den HER OG NU - og så er den bare væk og ejeren skal ikk tænke over "problemet" mere.

På den måde kan man se det som en "hjælp", hvis man kan sige det sårn. Og så syntes jeg det er fair man cutter lidt ned i prisen.

Jeg kør da selv det princip at spørge om de kan skære lidt af prisen hvis jeg kommer fx om 1 - 2 timer.

• #3   28. jul 2009 Forstår stadig ikk hvorfor prisen ska være lavere så..

Hvis køber er int i varen må han jo gi det den koster..

• #4   28. jul 2009 hvis der står pris i uge 27: 45.000
    pris derefter 52.000, så vil jeg aldrig nogen sinde give mere end 45.000 for den...

• #5   28. jul 2009 Så sys jeg sælger ska skrive

"Afslag ved hurtig handel"

Det er ligesom når sælger skriver INGEN BYTTE

Og så er der alligevel 400 der spørger "Bytte ?"

Det er SÅ lamt..

• #6   28. jul 2009 Krabbe

Det er jeg så enig med dig i smiley

Hvis han er villig til at gå ned i pris der så er han også senere.. Det er bevis på at den bare ska væk..

• #7   28. jul 2009 Hvis der står "Afslag ved hurtig handel" så ved man jo også sælgeren ikke har travlt.

Men prutter du så heller aldrig om prisen? smiley
    Hvis man kan få prisen længere ned er det da kun bonus for en selv.

• #8   28. jul 2009 det er jo for at lokke folk til, præcis som tilbud i alle butikker. "kun i denne uge" osv.
    så hvis den koster 52k, så for at lokke dig til at tage din beslutning hurtigere, så kan du få den til 45k hvis du henter den meget hurtigt.

han får den solgt, måske med lidt tab, men han er med garanti nemmere af med den smiley

• #9   28. jul 2009 Har da aldrig nogensinde tænkt mig at byde hvad sælger forlanger i første omgang. vis han fx manger penge og jeg bor 15 min fra ham, er det da en kæmpe fordel at han kan komme af med varen hurtigt, så må han jo gi et afslag hvis han er presset på penge pungen.

• #10   28. jul 2009 Man må os gå ud fra at folk sætter ting til salg fordi de gerne vil af med det.
    Når jeg sætter ting til salg vil jeg da helst gerne bare af med det hurtigst muligt.

• #11   28. jul 2009 Der er nogen der prutter om prisen over 14 dage for så at springe fra I sidste ende, det er derfor jeg kunne finde på at skrive det - simpelthen for at slippe for besværet, og komme af med varen til den pris som jeg havde tænkt mig i første omgang.

Kommentér på:
"Pris ved hurtig handel" Hmmm

Annonce