{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Sådan en LO... svensker {{forumTopicSubject}}

SKAL LIGE AF MED LIDT GALDE.

Fandt i går en annonce på blocket.se med en veteranknallert, ringer kl.20.45 til sælger(som tilfældigvis er dansk/svensker, så snakker næsten dansk) og siger at jeg gerne vil købe den, vi aftaler at jeg skal hente den på næste lørdag og alt er som det skal være, modtager en mail i dag kl 10.03 med adresse og en bekræftelse på at jeg kommer og henter den. Så jeg ringer og lejer en varebil jeg kan hente den i. Kl. 17.05 modtager jeg en mail hvor der står at den er solgt.
FUCKING L.... SVENSKER
HADER NÅR FOLK IKKE KAN OVERHOLDE EN AFTALE........

sorry skulle lige af med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan en LO... svensker
  • #1   13. aug 2009 Når jeg skriver eller ringer til sælger er der ingen der svarer.

  • #2   13. aug 2009 Ved det, det er da stadig bare skide træls...

  • #3   13. aug 2009 Det er nemlig pisse irriterende sådan noget. Jeg oplevede det samme med en bruger herinde fra, da jeg skulle købe en Golf 4 af ham. Jeg havde været ude og prøvekøre bilen og vi gav hånd på at jeg skulle have bilen. Jeg tog så op i banken om Mandagen og lånte 90.000,- og fik skrevet en check på det. Samme aften skulle jeg ud og hente bilen og lige da jeg skal til at køre derud, får jeg en besked fra fjolset at han har lige solgt den til en af hans kammerater.

  • #4   13. aug 2009 hehe skulle hente en bmw 735 i sidste uge i sverige køre snakker med ham og drager af sted med det samme snakker med ham et par gange på vej da vi så ankommer til det aftalte sted lige uden for göteborg så kan man pludselig ikke komme i kontakt med ham mere.. det er øv!!!

  • #5   13. aug 2009 Ved da godt at det er først til mølle og jeg ikke kan gøre noget, men det er da stadig pisse træls at folk ikke kan overholde deres aftale.

  • #6   13. aug 2009 En af mine kammerater tog engang færgen fra bornholm, til ystad, for så at taget toget til køge - og så finde ud af, at bilen var solgt 20 min før ankomst til køge smiley

  • #7   13. aug 2009 Sådan er det.. du har sikkert pruttet om prisen som de fleste jyder gør, og så fik han et bedre tilbud? Men sur røv.. det gælder om at handle hurtigt. Det der med at aftale det lang tid i forvejen holder alrig.

  • #8   13. aug 2009
    Så skulle du prøve at stå på den anden side, hvor har jeg hørt mange gange, "ja den køber jeg 100%" og så sker der INTET, kan både forstå dansk/svenskeren, men da også dig da du nu havde sat dig op efter den... Jeg indrømmer blankt at den der kommer først med pengene får også lov til at købe..


Kommentér på:
Sådan en LO... svensker

Annonce