{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Skud mod politi igen igen igen {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/112/article1209671.ece

Så er den sgu gal igen. For fanden da hvor jeg hader den slags pisse østeuropæere der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Jeg kunne uden problemer aflive dem alle med en kugle for panden.

Det er sguda også synd at en politihund måtte lade livet fordi de er så hjernedøde. Sørgelige mennesker, og sørgelige ting der sker i Danmark i øjeblikket.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skud mod politi igen igen igen
  • #2   21. aug 2009 Vi er dælme godt på vej til sådan noget lorte områder som der er i USA.. det er jo flere gange dagligt i øjeblikket der blir skudt imod politiet m.m.. folk bliver stukket ned o.s.v

• #3   21. aug 2009 Ja jeg synes sgu også det er utroligt. Skide østeuropæer huleboere som skal ødelægge det for os andre, bare fordi deres land er lige til at lukke op og skide i.

• #5   21. aug 2009 STRIT .

Det skete i Århus.

• #6   21. aug 2009 Hahaha STRIT, ikke så god styr på geografien :P?

• #7   21. aug 2009 STRIT . >> Erhm hvis nu du havde læst artiklen, så ville du formentlig også rimelig hurtigt have gennemskuet at det faktisk <b>er</b> i Jylland at dette skete - nærmere bestemt Århus.

• #8   21. aug 2009 ja sikke dog et dejlig land vi lever i .

• #10   21. aug 2009 men den her gang var det ikke hardcore ghettogangsters...nope...det var østeuropæere...så der står stadig 1-0 til sjælland...(måske ville de have L.O.C., nu hvor de har skudt Niarn?)...hehe

• #11   21. aug 2009 Er der ikke noget med at drab af en politihund, ligestilles med drab af en betjent straffemæssigt?

Og ham der skød mod politiet i Voldsmose, FRYD!! fedt at naren ryger ind og sidde for drabsforsøg, og at han og hele hans familie blev smidt på gaden med opsagt lejemål med det samme, håber han bliver udvist bagefter rettergangen.

• #12   21. aug 2009 Regeringen skulle squ tage og stopper alt indvandring af øst europærere og muslimer,så slap vi for alt det vold med våben.

• #13   21. aug 2009 kim P i USA er en politi hund at betragte som en betjent,så straffen er det samme,ved ikke om det samme er gældende her

• #14   21. aug 2009 Det håber jeg næstan, og at de fanger den sørgelige taber der har skudt den.

• #15   21. aug 2009 Hvorfor er det lige at TV2 News helikopteren ikke følger det hele fra luften? Det kunne da være spændende at se.

• #16   21. aug 2009 luk grænserne! så er den skid slået...

"Er der ikke noget med at drab af en politihund, ligestilles med drab af en betjent straffemæssigt?" <-- JO!

• #17   21. aug 2009 kim p: ja det er sån nogle straffe vi skal have! så kan de fandme lære det!

• #18   21. aug 2009 men han må da være nem at kende hvis han render rundt med hvide huse på hovedet...;-)

men jeg håber sådan at politihund sidestilles med betjent i DK også...så de får en ordentlig straf...

• #19   21. aug 2009 Som Henrik R siger. De sku ta og lukke de forpulede grænser. På et eller andet tidspunkt går det enten ud over os eller vores biler. Og sker det nok går der jo på et eller andet tidspunkt selvtægt i lortet.

Tror ik jeg kender ret mange herinde der vil finde sig i en flok fattigrøve fra østeuropa der vil finde sig i at deres biler bliver stjålet, smadret, sat på mælkekasser osv.

Så ligemeget hva der sker ender det sgu snart med mere kaos hvis vi ikke får lukket de grænser.

• #20   21. aug 2009 Jo det er tæt på ihvertfald. Kender en der engang har slået en politihund så hårdt at den måtte aflives, fordi den bed ham i benet. Han kom ind at sidde i et halvt år mener jeg. Men det er mange år siden..

• #22   21. aug 2009 TV2 News, har vel ikke råd til brændstof og pilot, til den helikopter.

• #23   21. aug 2009 En politihund bliver Kun betegnet som et redskab. Så det giver ikke den samme straf som en politimand, langt fra.

• #24   21. aug 2009 Henrik:
    Det har intet med muslimer at gøre, at der er så meget vold og ballade. Det har intet med Islam at gøre. Så drop din generalisering.

Hvis det var sådan at Islam befalede muslimer til at lave ballade, ville jorden ligne en ost med alle de huller af bomber osv. Vi snakker over 1.5 mia. på verdensplan, min ven. Så hold Islam ude af dette. Det har intet med balladen at gøre.

Men jeg har altid sagt at Danmark ville få problemer med polakkere, rumænere, bulgarer. Altid. Og det holder jeg fast i. Gid vi gjorde som Norge. Ud af EU.
    De har ingen respekt for menneskeliv. De er iskolde, fordi kommer de i fængsel, vil de have det meget bedre end et godt liv i hjemlandet. Det er en win-win situation for dem.

Har altid sagt. Sker der noget med min familie pga. disse, så skal i sQ se skyderier. Så er der dømt hævntogt og klapjagt.

Min tålmodighed mod disse modbydeligheder ligger et meget lille sted. Hvis jeg overhovedet har dette tilovers for dem.

• #25   21. aug 2009 Bliver sjovt når det fanger dem?

Så kommer de sku ind og sidde i et 5 stjernet hotel (danske fængsler). Også kommer de ud og laver det samme lort igen... -II-

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #26   21. aug 2009 @ Daniel K

Har du selv siddet i fængsel sidden du ved hvordan det er. Meningenen med en fængselsstraf er, at man fratager folk deres frihed, og uanset hvordan foholdene er, så tror jeg det er de færreste der faktisk nyder ikke selv at kunne bestemme over deres liv.

Derudover er det jo teoretisk set meningen at folk efter afsoning skal kunne vende tilbage til samfundet som velfungerende borgere, og så er tortur eller lign. altså ikke vejen frem

• #27   21. aug 2009 @ Michael N.

Jaaaa, for at spille playstation og set parabol TV og dvd, og dejlig varm buffe. Får virkelig en til at tænke sig om.

Tjoo kender skam lidt til fængslerne. Har en ven som ikke kan styrer sit temperament, så han går ind og ud konstant. Han siger, tiden går så hurtigt der inde fordi man har alt til rådighed.

• #28   21. aug 2009 der er sgu ikke meget straf i åbent fængsel...prøv at tage på camping uden mobiltelefon...det er det samme...hehe..

• #29   21. aug 2009 En hund ligestilles som tjenestemand når straffen skal afregnes, om det er en politihund eller narkohund.. Når vi bruger narkohunde på afdelingerne i fængslet tegnes slag mod hunden som vold mod personale

• #30   22. aug 2009 http://ekstrabladet.dk/112/article1210075.ece

hærværk desværre...:-/...de burde sgu straffes hård...

Kommentér på:
Skud mod politi igen igen igen

Annonce