Fucking lorte tyve!!! {{forumTopicSubject}}
Hejsa BG.
Så kommer man hjem her til aften og undre sig over at døren står åben.. - Gad vide om jeg har glemt at lukke den da jeg gik tænker jeg..
- Men NEJ!!!
Vader ind i stuen og opdager den pæne hul der er i mit åbne vindue.. :S
Min computer har de heldigvis ikke fundet, for har oplevet flere indbrud i familien, så den bliver som regel gemt godt, når jeg smutter hjemmefra.
Ellers har de snuppet mit kamera, alt udstyr dertil, mine eksterne harddiske, min dvd-optager, en masse film og cd'er, 6 flasker sprut og alle mine deodoranter.
Heldigvis har de åbenbart ment mit fjernsyn var for stort at tage med sig, så det stod her stadig.
Men, for satan da!!! Hvorfor fuck kan folk ikke bare lade ens ting være i fred og tjene deres penge på ærlig vis!
Begynder at mene selvtægt lyder som en meget fornuftig ting, hvis jeg nogensinde skulle støde på den eller disse IDIOTER!!!
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 45
Jeg sidder også og bliver sur på dine vegne, skal de stjæle noget så kan de gøre det i butikker og ikke hos private.
Det er en syg verden vi lever i, men godt det "kun" er materiale gåder...
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 137 Svar: 1.360
jun 2006
Følger: 79 Følgere: 75 Biler: 5 Emner: 55 Svar: 688
Kim L: jep man kan nå at bestille en pizza og få den leveret inden policen dukker op !!!!
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 82 Svar: 520
apr 2003
Følger: 61 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 121 Svar: 471
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 21 Biler: 4 Emner: 124 Svar: 318
Så bliver i tilbudt et Nikon D60 med en 18-135 mm linse, så må i sgu lige sige til..
dec 2008
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 2.188
Og mener det er lige så skidt at stjæle fra butikkerne eller lagerne, som det er at stjæle fra de private..
Folk skal sku bare lærer at tjene deres penge på lovlig vis...
Selvtægt burde være lov i DK.
mar 2009
Jeg kan da kun give dig ret, man skal jo slet ikke stjæle, men når det forkommer så kan jeg ikke klare tanken om at de går ind i private hjem, så hellere på et lager hvor ingen lider overlast...
Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg vil da tro at det tager godt på ens naver frem over, for hvad bliver det næste!!!
mar 2004
Følger: 79 Følgere: 70 Biler: 11 Emner: 156 Svar: 808
mar 2009
Bare så man kan få dem på billede, så kan politiet altid se i deres arkiver om de kender dem
Fucking lorte tyve!!!