{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.173 visninger | Oprettet:

skade , modpart har ikke anmeldt det {{forumTopicSubject}}

GRRRR går snart amok.. har fået totaltskadet min bil og kæresten har fået piskesmæld.. modpart har ikke anmeldt det til hans forsikring endnu og politiet er pisse ligeglade , så de gider ikke gøre noget.. og der er optaget politirapport ved ulykken (skete 5/9)..

FTW ACAB

sku lige af med lidt luft..

nogen der kender en god advokat ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skade , modpart har ikke anmeldt det
  • #1   17. sep 2009 I do.. Mr. Alubat..

  • #2   17. sep 2009 ro på nu, kunne det tænkes at hendes forsikring ikke har behandlet sagen endnu, de har jo også noget der hedder administrationstid.

  • #3   17. sep 2009 hendes=hans smiley

  • #4   17. sep 2009 Undskyld men hvad er det der ACAB du kommer med?

  • #5   17. sep 2009 all cops are bastards :O)

  • #6   17. sep 2009 hallo.. det skete 5/9.. har talt med hans forsikring.. HAN HAR IKKE ANMELDT DET SÅ DE KAN IKKE TAGE STILLING TIL NOGET SOM HELST !!!!

  • #7   17. sep 2009 jeg ville kontakte modparten, og gøre det klart at sker der ikke en skadesanmeldelse inden fredag kl 18 tager du mandag morgen kontakt til en advokat som vil stævne modparten.

    havde selv en skade i min daværende c-max, og da der ikke var en skadesanmeldelse inden 3 dage ringede jeg til modparten. De var på vej på ferie, og ville gøre det når de kom hjem. Så sagde jeg at det var ok, men at de så skulle være parat til at komme hjem til en stævning og erstatning da de ville udsætte min reperationstid, og jeg kører min. 150km dagligt, a 3,47 kr pr km i en lejebil ville jeg ikke dække...
    1 time senere ringede deres forsikring og oplyste de havde modtaget en skadesanmeldelse... smiley


  • #8   17. sep 2009 og ja.. ALL COPS ARE BASTARDS... prøvede at ringe til dem her til aften for at høre hvad jeg kan gøre nu når ham ABEN ikke har anmeldt skaden... svinet smed røret på fordi min knægt kom ind og græd fordi at han var faldet.. han sagde direkte : så kvæl dog den unge i baggrunden jeg kan ikke høre hva du siger !! klik dut dut dut dut...

  • #9   17. sep 2009 Du har sq da for H....... hans registeringsnummer på bilen??? Så er det jo blot at anmelde skaden til din forsikring, så klare de den såfremt du har kasko.

    Har du derimod kun ansvar, så bliver du nødt til at kontakte hans forsikringsselvskab, og melde skaden til dem, så tager de fat i kraven på ham, og nu der er optaget politi raport på det, så burde det ikke være umuligt at få noget erstatning.

    Hvis din forsikring har et kontor i nærheden af dig, er det muligt at gå derind, og oplyse hans nummerplade, og forklare dem hvad der er sket. mens du snakker med medarbejderen, kan du jo prøve at lure hendes/hans skærm når vedkommende slår bilen op, så er det muligt at aflure navn og adresse på modpart, så kan du evt. vedlægge ham et visit, og høre hvornår han havde tænkt sig at anmelde skaden.

    Ellers er Trolle advokaterne ved motorvejen ved Fredericia, nogen af landtes bedste, hvad rygterne siger, og har også kun positiv erfaring med dem.
    De har vederlagsfrit hjulpet mig med nogle grundlæggende spørgsmål jeg har haft i forskellige sager, som dermed har vendt til min fordel.

    Ellers er der jo altid "advokathjælpen"(som regl på det lokale bib) engang om ugen, det er gratis, så kan du jo foreligge den advokat du får sagen, og høre hvad han synes du skal gøre.


  • #10   17. sep 2009 jeg har ikke modpartens navn.. der kom politi på med det samme da han blev truende overfor min kæreste.. jeg kom løbene op til ulykkesstedet og der stod han og hev i førerdøren og råbte luder, du har smadret min bil.. men det er ham der har overtrådt færdeselsloven..

  • #11   17. sep 2009 Du ringer da bare til dit eget selskab, og får dem til at kontakte modpartens. Så skal du bare se løjer!

  • #12   17. sep 2009 Hvis du har registeringsnummeret på bilen, kan du altid melde ham til politiet, men det kræver nok du lige tager et smut forbi den lokale station.

  • #13   17. sep 2009 Har du registeringsnummeret????

  • #14   17. sep 2009 ja jeg har hans reg.nr.. politiet har resten af hans oplysninger.. men dem kan jeg desværre ikke få.. OG JEGHAR KONTAKTET hans forsikring men de gør ikke noget før at han selv anmelder det !?!?!?!?!?!

  • #15   17. sep 2009 andreas.. politiet er ligeglade.. har prøvet at snakke med dem idag

  • #16   17. sep 2009 Så bed om en kopi af politirapporten og gå til forsikringsselskabet med den.

  • #17   17. sep 2009 brug århus advokaterne, de laver ikke andet end skader og ulykker, og de arb ikke for forsikringsselskaber. Har haft dem i 2,5 år nu og har aldrig været utilfreds, og har hun piskesmeld så skal du have en god advokat og det er de.
    tlf. 86130144. din egenbetaling bliver ikke ret stor da det er modpartens forsikring der betaler det meste.


  • #18   17. sep 2009 Kan selv stikke den, skade sket 8/7, fik så af vide af modpartens forsikringsselvskab at de ikke vil anerkende mit vidne da hun ikke husker bilens farve, så nu har de så sendt et krav til min forsikring om at jeg skal betale samtlige udgifter i forbindelse med ulykken. Modparten kom bare kørende imod ensretning. Han har så fortalt hans forsikringsselvsakb at han holdt stille på den ensrettede ved, dog imod kørselsretningen. Først havde han et norsk vidne(han selv er nordmand, og skaden er sket i DK) da jeg så oplyste dette til IF-forsikring, synes de det lød lidt mærkeligt, og wupti, så havde han pludselig et dansk vidne som skulle have kørt bag mig.

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #19   17. sep 2009 Ring til dit eget selskab, som der bliver sagt - Kort og godt. smiley

  • #20   17. sep 2009 artist former known as > ja skide skægt.. har du 4 børn der skal afleveres i div. institutioner som vil tage over 2.5 time med offentlig transport ??? men kan klares på under 45 min i bil ????

  • #21   17. sep 2009 tommy.. mit eget selskab siger : ring til hans.. har kun ansvar !?!


  • #22   17. sep 2009 Uha - lyder da som noget for EB smiley Specielt din tlf. samtale med panserbasserne..

  • #23   17. sep 2009 har sendt en klage til vestegnens politi.. både på mail og brevpost


  • #24   17. sep 2009 Du har ret til at anmelde en person for at have forvoldt skade på dig, ved godt de ikke må udlevere hans personlige informationer. Men tager du ned og anmelder ham for hvad der er sket, SKAL de tage sig af det, det hjælper som regl at møde op personligt. Så er det bare at skabe sig tosset indtil de ikke gider at høre på dig. Hjælper dette ikke, så kunne det da være at det var noget tv2 var interesseret i til nyhederne.

  • #25   17. sep 2009 Du kan jo også anmelde ham for trusler om alt muligt, det SKAL de F... tage imod. Så får han nok et besøg af policen.

  • #26   17. sep 2009 ´Så trist...

    Hader forskringer... For guds skyld ikke håb den ender i ankenævn... Det tager bare en krig... :(:( taget siden august sidste år med min mazda, stadig ingenting, ingen gang et svar..


  • #27   17. sep 2009 Hvilket forsiktingsselvskab har han???

  • #28   17. sep 2009 artist.. har du noget at sige som jeg kan bruge til noget ??? ellers så smut ud af tråden .. TAK..

    jeg er ikke en skid mere hellig end alle andre herinde, men dit ligegyldige pis om din bil har været skadet i længere tid end min kan jeg rent ud sagt ikke bruge til en skid.. og så er det derudover ligemeget om hvem der har flest børn..


  • #29   17. sep 2009 AFKA, kan du da for H.... ikke bare holde dig fra tråden, så ligegyldige indlæg du kommer med er sq da ikke til at bruge til en skid, damm der er ikke mange brikker at lege med i øverste etage der.

  • #30   17. sep 2009 andreas.. han har TRYG-VESTA.. men han skiftede selskab 3 dage før at han på kørte min bil.. bilen havde alm.brand før ulykken..

  • #31   17. sep 2009 jeg har prøvet det før. du ringer enten til modparten eller politiet og får hans forsikringsselvskab og police nummer. så kører du bare bilen på værksted og giver dem oplysningerne og så tager de fat i forsikringen og der kommer en taksator ud. hvis han ikke har anmeldt det så ringer hans forsikring selv til ham og spørger til episoden og så er det til din fordel der er politirapport på, men husk nu at selv om politiet i rapporten vurdere at det er modpartens skyld, er det ikke sikkert at forsikringsselvskaberne kommer til samme vurdering.

  • #32   17. sep 2009 Kan virkelig ikke se problemet , har du ikke forsikringen iorden ??

    Alle de jeg gange jeg har haft skader (selvforskyldt og ikke selvforskyldt) har jeg kontaktet min forsikring og udfyldt en skadesanmeldese.

    Derefter har de ordnet alt, også indhentet politirapport , og såfremt at modparten ikke har meldt sig på banen betragter de vedkommende som skyldstager.

    Skal dog siges at jeg altid har lavet et papir på ulykkesforløbet med alle person detailer og bilens , dato ,tid , sted og derefter en underskrift fra alle involverede. Men det burde en politi rapport gøre det ud for


  • #33   17. sep 2009 Hvilke forsikringsselvskab har du haft fat i?

  • #34   17. sep 2009 focus wrc. forsikringen gør intet når du kun har ansvar.
    Artist værkstedet gør ikke noget ved din bil før modpartens forsikring har accepteret det er deres kundes skyld. værkstedet gør det de kontakter hans forsikring og de kontakter derefter deres kunde hvis skaden ikke er anmeldt. så vurdere de sagen og falder den ud til din fordel sender de taksator ud og så bliver bilen lavet. vil de ikke tage skaden på sig kontakter værkstedet dig bare og siger den ikke kan blive lavet og du henter så bare bilen.


  • #35   17. sep 2009 ved ikke hvad han har af dækning , gad ikke læse det hele

  • #36   17. sep 2009 nu ved jeg ikke om der er lavet om på reglerne, men blev selv påkørt bagfra i min bil for 10-12 år siden hvor modparten 100% havde skylden, jeg holdt for rødt og han havde hverken set mig eller det røde lys og BANG min fiat 127 var død, men hanvar også MEEEGET længe om at melde det og jeg havde fat i policen samt mit forsikringsselskab og svaret begge steder fra var det samme: "han har 6 måneder til at anmelde skaden i før der er nogen som kan tvinge ham til at anmelde noget som helst"
    men ved som sagt ikke om der er lavet om på dette siden da...


  • #37   17. sep 2009 focus WRC.. jeg har mit på det rene... men det har modparten vist ikke... der er politirapport på . jeg har anmeldt til min og hans forsikring.. men så længe at han ikke har anmeldt det til hans egen forsikring så gør de ikke noget ved det.. min forsikring sagde at jeg skulle selv kontakte hans forsikring da jeg kun har ansvar !?!? fucking spader

  • #38   17. sep 2009 Når du kun har en ansvarsforsikring på bilen, kan dit eget forsikringsselskab ikke hjælpe dig.

    Hvis du vil have en god advokat til at hjælpe dig med at gøre dine erstatningskrav gældende overfor modpartens forsikringsselskab, så vil jeg anbefale at du bruger:
    www.stjerneadvokater.dk
    Hvis du læser under "om os" og "fordele" er jeg sikker på at du kan se hvorfor jeg anbefaler den side. (og har selvfølgelig selv benytte siden, men nu handler tråden jo om din sag)

    Det vil helt sikkert kunne betale sig at få en advokat ind over når der er personskade i forbindelse med trafikuheldet, selvom en advokat koster lidt. Hvis i selv gør krav gældende risikere i at forsikringsselskabet forsøger at spise jer af med en for lille erstatning, eller helt at undgå at skulle udbetale en erstatning.


  • #39   17. sep 2009 hvis der er nogen der er sløve så er det fair forsikring har en sag fra den 30-01-08 som inu ikke er afgjort

    men synste da også at det er lidt dumt at du ikke sørger for at få hans navn og adrasse lige efter ulykken jeg har selv været med i 4 ulykker og fået totalskadet 2 biler og jeg har altid sørget for at få modpartens navn og adrasse også selv om der er blevet lavet en politiraport


  • #40   17. sep 2009 du har ikke krav på at få nogle oplysninger om modparten andet end reg nummeret på bilen.

    dette er for at forhindre at man selv løser sagen hvis den går i hårdknude eller man ikke er tilfreds med udslaget på skyldsspørgsmålet


  • #41   17. sep 2009 (lidt offtopic)
    Næste gang du skal tegne en bilforsikring, så skal du have denne episode med i dine overvejelser. Med en kaskoforsikring melder du bare skaden til dit eget forsikringsselskab, som så klare resten med modpartens forsikringsselskab eller med modparten hvis han ikke er forsikret.

    Det man kan spare ved kun at tegne en lovpligtig ansvarsforsikring, er næppe besparelsen værd set i forhold til at stå i den situation du er i nu.


  • #42   17. sep 2009 kim det lyder nu lidt underligt den siste ulykke jeg var med i for knap et år siden hvor der plev lavet politiraport kom den ene betjent og spurte om vi hvade udvækslet adrasser og da vi inu ikke havde fået det gjort tog han sin blok og hjalp med at skrive adrasser ned

  • #43   17. sep 2009 bo p.. idioten stod og udviste truende adfærd.. derfor ringede jeg 112.. var tæt på at smaske ham ned.. men det havde ikke hjulpet mig.. tvært imod.. i løbet af 30 sek , så havde der stået 40 flere af hans slags...

  • #44   17. sep 2009 skummelt Bo, da der var en som påkørte min firmabil for ca 2 år siden kom politiet også og der fik jeg afvide at jeg kun havde krav på at få et reg nummer på modpartens bil da det var nok til forsikringen, og kender mange som har fået samme svar ved et uheld,

  • #45   17. sep 2009 deuce okey kan godt se at det ikke lige er så nem så

    kim jeg kender ikke reglerne det kan jo være at den betjent bare var lidt for flink


  • #46   18. sep 2009 Undskyld mig, men fatter ikke du sidder her og beder om hjælp forsat. Tag du og handel på tingene i stedet. Du skrev hun har piskesmeld. Sådan en sag kan du ikke klare selv, advokat, fra starten så klare han alt.

Kommentér på:
skade , modpart har ikke anmeldt det

Annonce