{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

dumme sig {{forumTopicSubject}}

Var til spisning ved mine forældre igår aftes og min søster og svoger var der os. Vi havde fået en del vin til, og kom til at snakke om en masse, og kan ikk lige huske hvordan vi kom ind på det, men fyrede den klasiske af;
Hellere lide af parkinson end alzheimer. Heller spilde sin øl, end at glemme hvor man har stilt den. Hvor efter min søster siger til diskret til mig, at min svogers mor jo har parkinson(som jeg godt vidste). Blev sku hurtigt lidt ædru igen ./


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme sig
  • #1   19. sep 2009 ha ha ha UUuuuuups..

    Ej det er der vel ikke noget flovt i.. Bare så længe man ikke nedgøre nogen personer..

    Det var jo en vittighed. :o)


  • #2   19. sep 2009 ja, men for nogen kan det jo godt ramme hårdt smiley

  • #3   19. sep 2009 Godt det ikk var alzheimer hun led af, for så var det da helt galt sagt.. heh

  • #4   19. sep 2009 Pjat... hvis hun havde haft alzheimer så havde hun jo alligevel glemt det lidt efter....

  • #5   19. sep 2009 kan godt følge dig mester he he for det er sku pinligt når man fyrre sådan en af uden lige og tænke over det og bagefter tænke over hvordan han mon tog det

  • #6   19. sep 2009 jeg sad engang hos mine svigerforældre til noget tam tam. så var der noget med om abort hvis det var mongol børn. så sagde jeg at mongoler bare sku tages i optrækket og ikk var nød til at nasse på samfundet. hvorefter jeg får a vide at en af mores søskende som var der havde et mongol barn... se det nitten:/(

  • #7   19. sep 2009 aarrhh..
    Det går der nu ingen skår af glæden af.
    Min søsters kærestes mor var lukket inde på den lukkede,
    Vi snakkede om at han skulle besøge hende så han kunne ikke ses den dag, hvorefter jeg svarede at hun jo ikke løb nogle steder..

    Godt at folk har humor og ikke tager alt så personligt.


  • #8   19. sep 2009 Det er sq hvad der sker... var det mig du kom til at "fornærme" ville jeg sq tilgive dig på stedet...

    Min fætter havde også en gang at sige "vi mindes Johannes" når han skulle skåle... den fyrede han så af første middag hos sin nye svigermekanik under en julefrokost 3 juledag ... så blev der baaaaaare stille... det viste sig så, at morfaren hed johannes og var død netop 3. juledag året forinden...

    Mormoren tog det overraskende fint: "hvor er det rart at møde en så sympatisk ung mand... lad os alle mindes Johannes..." heldig redning, hehe


Kommentér på:
dumme sig

Annonce