{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

dumme mig ! {{forumTopicSubject}}

Ja , jeg var i banken forleden og fandt ud af at jeg har betalt i to år på noget internet ved dansk kabel tv jeg ikke har haft. Da vi flyttede i hus ringede jeg til dem og de sendte en ud til at sætte det op, men det kunne ikke lade sig gøre da vi renoverede og det måtte ikke være på loftet som jeg regnede med. Så derfor aftalte vi at jeg skulle ringe når vi var klar. Vi valgte så i steder at få fibernet igennem altibox efter renoveringen . Og fandt så ud af at de alligevel har trukket i to år igennem pbs . Kan ikke huske jeg har oplyst oplysninger til dem, men det må jeg jo have.

Ergo har jeg smidt 7k ud af vinduet. Så ergo , dumme mig

Ringer dog til dem mandag og hører om hvordan det kunne lade sig gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme mig !
  • #1   25. mar 2012 Jeg har lige set en fugl smiley

  • #2   25. mar 2012 Så holder man kraftedme da også for lidt øje med, hvad ens penge går til. Tjekker du aldrig din netbank, eller hvad?

    Men ja, dumme dig smiley De 7.000 kunne da være brugt til noget sjovere smiley


  • #4   25. mar 2012 selvforskyldt... velfortjent. så kan du lære hvad der kan ske ved at dumme sig..
    og hvordan kan du UNDGÅ at se der bliver trukket 250-300kr hver måned på din konto??? du må ikke være særligt gode venner med dine penge... giv dem hellere til mig, jeg er nemlig gode venner med mine penge smiley


  • #5   25. mar 2012 De griner nok stadig smiley

  • #6   25. mar 2012 I er kloge og seje hver og én af jer , det må jeg give jer.

    Nej jeg har ikke holdt grundig nok øje, den om ikke andet her jeg i hvert fald ikke studset over det før nu .

    Ligegyldigt emne eller ej, sys være jeg vil vise jer at selv den bedste kan dumme sig , så i kan roligt løfte hovederne igen smiley


  • #7   25. mar 2012 Den = men , være = bare

  • #8   25. mar 2012 Lad vær tænk over det Martin smiley Alle kan gøre nogle dumme fejl nogle gange smiley

    Capslock


  • #9   25. mar 2012 Jeg griner også kun af det. For det kan ikke blive dummere. Lærerigt er det o hvert fald, for nu holder jeg ekstra godt øje med det smiley .

  • #10   25. mar 2012 Fatter ikke hvordan det kan lade sig gøre ....vis jeg bare har 2 kr som er forsvundet ud af den blå luft, så var jeg gået på den store "what happend" jagt smiley


    men ellers så modtager jeg gerne Checks, dankort, guld og kontanter vis der opstår et behov for at brande flere penge af smiley


  • #11   25. mar 2012 du får sgu da et brev fra PBS hver måned med hvilke regninger der bliver betalt... ??

  • #12   25. mar 2012 Jaaa ja... og jeg ved præcis hvad toiletpapir stykke 121 er brugt til........................


    Brandærgerligt, men oplagt mulighed til at få lagt et budget. Godt at høre at du ikke lader dig gå alt for meget på af det smiley


  • #13   25. mar 2012 Mikkel P : Det gør jeg sku ikke så det er da ikke sikkert...

    Martin : Jeg har lige snakket med dem for cirka 1 mdr siden hvor de lavede samme nummer , dog kun siden oktober sidste måned , men det havde jeg sku ikke lagt mærke til eftersom jeg ikke bruger netbank ...
    Har selv lige trukket 10.000 ud af Dlg fordi jeg har betalt ind til noget forsikring og så sendte de ikke restgældet tilbage da jeg skiftede forsikring. Jeg ringede til dem i mandags og spurgte til det eftersom jeg skiftede 1januar , der spurgte hun om jeg ville have dem igen ? Jeg gu fanden vil jeg sku da så din snotforvirrede **** jamen så skulle hun da lige have mit kontonummer... Doh..


  • #14   25. mar 2012 Mikkel p , de kommer kun online fik jeg vist af min bank dame. Der er styr på budgettet nu, igen igen , det har været rod længe . Men nu kan vi kun se frem mod gode tider smiley .

    Prøver at bede dem om pengene tilbage , da jeg kan bevise jeg har andet internet i den periode , og at jeg har breve om at opsætningen ikke blev fuldført osv.


Kommentér på:
dumme mig !

Annonce