{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TMC antenne, hvad kan den og hvordan:)
  • #1   1. okt 2009 jeg spørger mest fordi jeg ikke ved om det er pengene værd med sådan en... smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #2   1. okt 2009 TMC = Traffic Message Channel

Navi får kort fortalt at vide, om der er kødannelser og kan derefter omlægge ruten så man undgår forsinkelse.

Min Nüvi har TMC, men jeg har endnu ikke oplevet det i brug, så jeg vil ikke udtale mig og det er pengene værd. Har dog hørt godt om det fra andre.

• #3   1. okt 2009 Martin K: har hørt at tomtom's tmc afslører fotofælder, men om det passer ved jeg ikke ? spørger mest til folk der har tomtom navigationer eller ved meget om dem smiley

• #4   1. okt 2009 har heller aldrig oplevet TMC i brug her i Danmark, men på den årlige sommertur med campingvogn gennem tyskland er det ofte i brug

• #5   1. okt 2009 du modtager trafik beskeder (ulykker eller andet der spærer vejen) og din GPS enhed beregner så en alternativ rute.

fotofælder tvivler jeg på den finder med en TMC antenne.

• #7   1. okt 2009 Allan P - TMC bruges TIT her i Danmark. Da jeg var konsulent og kørte langt hver dag fik jeg dagligt beskeder om problemer, det var selvfølgelig ikke hver dag det gik ud over mig men der hjalp mig da et par gange om måneden.

• #8   1. okt 2009 Lars K: vil du så sige sådan en antenne er 200 kroner værd? xD

• #10   1. okt 2009 Mit tmc modul kommer også med info mindst hver anden dag. og vi snakker her om turen fra kbh til Roskilde 2 gange hver vej hver dag. Ud over det er det meget brugt i udlandet. om det er pengene vær hmmmm det er ikke fordi det er det vilde info, det er jo oftes kun ved uheld, så fordi motorvejen holder stille som hver dag mellem 6-8 og 14-17 kommer der altså ikke nogen info. det med photo fælder er noget der ligger i din enhed. Min siger det i roskilde og har lige været i Sverige, her kom den flittigt og advardet

Kommentér på:
TMC antenne, hvad kan den og hvordan:)

Annonce