{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Sørgelige mennesker! {{forumTopicSubject}}

kørte lige en tur, for at tjekke den skide ABS som så stadig ikke virker rigtigt, jeg stoppede ved en tank og tjekkede sikringer, så holder der så sådan en Citroen Xahra med 3 fyre i, så råber føren et eller andet til mig som jeg ikke høre, så jeg siger bare hvad, så siger han noget igen.... stadig ikke forstå ham, så går jeg hen til dem så siger han "DU SKAL IKKE SPILLE SÅ FUCKING SMART!§!!! JEG BRÆKKER ARMEN PÅ DIG!!!

så sagde jeg bare "slap dog af din spasser.." og så gik jeg, så køre de så væk og laver "hjulpsind" (hvis det er det man kalder det når det er en citroen) på pladen og væk fra tanken...

skal da lige siges jeg kome rullene i tomgang ind på paldsen, så jeg gjorde slet ikke noget "brian agtigt"

Seriøst hvad sker der for folk,

haha så var kæresten kommentar da jeg for talte hende det.
hvis jeg havde været med havde jeg aet ham på kinden og sagt - nååårh, hvis du spørger min kæreste pænt vil han sikkert godt give dig en lille køretur i hans fine mercedes - det må jo være luksus at prøve en mercedes i forhold til det lort du kører i"

men det jo synd for ham smiley det jo ikke sikkert han har prøvet andet en end citroén

hehe,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sørgelige mennesker!
Kommentér på:
Sørgelige mennesker!

Annonce