{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Tattoo inspiration - Old school {{forumTopicSubject}}

Ja overvejer lidt at få lavet min første Tattoo - Så ku godt tænke mig at høre lidt fra folk som har siddet i samme situation som mig...

Egentlig har jeg ikk noget personligt i at vil ha den lavet, sys bare det er MEGA flot..
- Stilen som jeg ville ha lavet skulle være noget Old school? (Det man kalder der??) Hvor det er Pin ups ladies og guldfisk, roser, craps terninger u name it smiley

Er det noget man kommer til at fortryde, til at starte med vil det jo ikk være noget voldsomt der skulle laves... Men sys det er mega flot og overvejer det kraftigt...

Så søger nogle gode fif fra folk der har siddet som mig, og enten har gjort det ene eller det andet, og hvorfor...

Og også nogle sidder / billeder hvor man kan få lidt inspiration til nogle fede Old school??? Tattoos smiley

Mvh Jonas Jørgensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo inspiration - Old school
  • #1   18. okt 2009 du kan da ikke tage stilling til sådan noget ud fra hvad andre synes, det jo dig der har det resten af livet ... bliv inspireret og bliv helt sikker på hvad DU syntes du vil ha før du gør det

• #2   18. okt 2009 hva med at kigge på din morfar, mere old shool bliver det sgu ikke smiley

• #3   18. okt 2009 Spørg hellere ikk om hvad andre sys jeg skal gøre... Men vil gerne ha lidt feedback på hvad andre gjorde... For hører bare tit folk siger man ikke skal få lavet en hvis man ikke rigtig har nogen grund??

Som du os selv skriver er det noget man skal rende med resten af sine dage, så ville være rart med lidt feedback som man kunne bruge til noget... Som måske kunne hjælpe en med ens tanker ang. en tattoo....

• #4   18. okt 2009 personligt kan jeg ikke lidt folk med 50 små tatto. syntes det ser lidt kedelig og rodet ud. ud. bare min mening

• #5   18. okt 2009 new school og old scho0l er fed

• #6   18. okt 2009 Lige det med terninger osv lyder mere som New School stil ...

• #7   18. okt 2009 Kig på www.bodymod.dk

/Dennis

• #8   18. okt 2009 Ja, opret en bruger på bodymod og kig billeder derinde og få inspiration. Guldfisk som du nævner er nok en Koi Karpe, og det er japansk stil, og det er noget HELT andet.

• #9   18. okt 2009 Henrik K... Kan så godt være, så meget er jeg ikk lige inde i hvad det kaldes... Men er ret sikker på hvad det skulle være hvis det er... smiley

Ku bare godt tænke mig at snakke lidt med nogle folk der har siddet i den situation om de ville have lavet en Tattoo, uden egentlig at have en anden grund end det var flot smiley Osv...

• #10   18. okt 2009 Kopieret.: Som du os selv skriver er det noget man skal rende med resten af sine dage, så ville være rart med lidt feedback som man kunne bruge til noget...

Så skal du droppe at få en, det er ikke noget man render rundt med, og en grund skal du ikke lede længere efter end at du kan lide det DU ser og ikke hvad andre ser, for så sætter jeg dig sgu i bås med ( Sidney Lee )

Old scool, kald det hvad du vil, men tribals er nyt, og der holder sig ikke ligeså flot som de "gamle" motiver, men de kan søge på nettet under tatoos og så får du sikker en million sider, men sømænds motiver osv. dem finder du nu stadig i massevis....

Men fin først lige ud af om det overhovedet er noget du selv ønsker, og søg din egen begrundelse for hvorfor, andet end bare at det ser "fedt" ud eller mega for den sags skyld....

Ingen mennesker er ens og derfor lidt spild at spørge ander om deres mening, for det handler netop ikke om deres mening men din egen....;-))

• #11   18. okt 2009 Jeg går på www.bodymod.dk der er nok os lidt flere folk med lidt mere erfaringer end her, uden at hænge folk ud smiley

• #12   18. okt 2009 .

• #13   18. okt 2009 Ja igen, et link til et mode fænomen, men alt i alt, var det jo erfaringer der blev efterlyst...

Det er mange erfaringer at dele, og alle kan være rigtige, men en internet portal er ikke erfaringer, da mange af den er af nyere data, men man kan jo selv vælge fra og til...

Tror nu også man kan tage til en tatovør og se deres udsnit og høre om erfaringer, og bla. om hvordan de forskellige farver reagerer på bla. sollys, og finde ud af om man er allergisk, overfor den tyge farve det tatovør bruger som man evt. vil have sine streger lavet ved...

Jeg hørte endda en tatovørs medarbejder senest ved bla. vorbasse, at man ikke kunne få precise streger lavet forda at de flød ud efter 6-10 år....
    Og det var vist ved en tatovør med over 20 års erfaring, men hvis man tager min egen far som fik et par tatoveringer meget tidligt, er det nu ikke de tynde streger og navnet der flyder ud i hinanden, men større områder med farve tæt på hinanden, som bliver utydelige i overgangen, og det handler ligeså meget om hvem der tatoverer, eller hvem der ikke gør, og dele dem op i god eller dårlig, for folk er jo også forskellige, i hvordan de modtager en tatoo, har en bekendt der fik en tatto billigt i nyhavn sammen med en kammerat, og for at spare 200 kr, brugte tatovøre den samme nål, til begge personer, og han er endda blevet varmt anbefalet nogle gange herinde, ;-))

Tror man skal gå lidt længere ind i historien og udviklingen at tatør- områden, da der ikke er fælles gældende arbejdsmetoder, både hvor de får deres udstyr fra, og med deres hygiegne, og om de selv renser deres udstyr / nåle osv, og høre fra andre om hvordan deres streger holder i længden, da mange er flotte de første par år, og at de hurtigt falmer eller taber farve...
    Nogen har den overbevisning at man skal have tegnet sine streger op efter kort tid, selv om der er ved en tatovør det arbejder med det hver dag, og nej en fast tatovør skal kunne lave en første gang og der skal ikke tegnes op, for så er han bare ikke god nok....;-)
    Men som sagt så er der masser af info du selv kan søge på nettet, og selvfølgelig ikke kun på de danske internet sider, for så lille som danmark er med alt andet, så er de det også med tatovører, og der er facts...;-)))

Kommentér på:
Tattoo inspiration - Old school

Annonce