{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Bmw e30 ny bil {{forumTopicSubject}}

Hej.. Nu har jeg endelig fået besluttet mig for, at jeg skal have en e30.
Men ved ikke helt hvor stor motoren skal være, og er stadig lidt bange for om den er for dyr i reperationer osv...
Jeg har kigget på 325i, da den jo helt sikkert er den sjoveste at køre i. Men 320'eren er jo derimod billigere... Og jeg er helt klart til en hurtig bil. Men hvad siger i, er en 320 også en kvik bil?

Og så er det den vigtigste ting. Hvor meget koster det at have sådan en e30 som har gået omkring de 200.000?
Jeg har hørt noget i retning af 10 kilo om året bare i vedligeholdelse... Kan det være rigtigt?
Jeg håber der er nogle som har noget erfaring og kan hjælpe mig.
På forhånd tak for hjælpen venner.
Mvh Frederik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw e30 ny bil
  • #1   11. nov 2009 hvis du synes 10k om året i vedligeholdelse er mange penge, så vent og se hvad du skal give i forsikring!

• #2   11. nov 2009 du skal huske at forsikringen nok er pænt dyr når du kun er 18 og vil have en bmw... men derudover er der sliddele og benzin

• #3   11. nov 2009 præcis, Min 325 i mit eget navn. Føj for pokker smiley er 19.

• #4   11. nov 2009 10.000 passer nok meget godt hvis du ikke kører den til mekaniker... det en gammel vogn og de fleste er helt udkørte. Jeg selv mekaniker og ville og gerne ha en for sjov men de for dyre i forhold til hvad med får

• #5   11. nov 2009 køb en 320 med 325 motor smiley

• #6   11. nov 2009 og vægtafgift smiley

• #7   11. nov 2009 Jeg er ret tilfreds med min E30, som er en 325i. Den er hurtig nok: 0-100 omkring 8,0 sek. Mener at 320 gør det på ca. 9,2, så kan du jo selv bedømme om den er kvik. I øvrigt mener jeg ikke den skulle være helt vildt dyr at holde kørende, da der findes mange nye + brugte reservedele til dem. Hvis du finder en, som ikke er udkørt, burde det ikke være slemt. Jeg har ikke haft nogle problemer med min de sidste 3 måneder.. Min far giver 12.000 om året (kun ansvar), med mig som bruger..

• #8   11. nov 2009 S T E L L F E L D

Din er ellers os flot smiley dem er der vist langt imellem.. Men sådan e30 er ikke ligefrem et fornuft køb- Politiet er galde for dem. Forsikringer hader dem. Og medmindre man selv kan lave på dem er de for dyrer og ha...

• #9   11. nov 2009 Hvis du selv har skruet hænderne rigtigt på, så er den ikke så dyr igen.
    2.0 er ikke sindsyg hurtig, men de kør tilgengæld godt. 2.5 er dejlig friske, men alt sjov har jo en pris.
    Tror ikke 10k i vedligeholdelse er meget forbi, det er jo ved at være en ældre vogn og du skal kigge dig godt for inden du køber en.

• #10   11. nov 2009 M A

Tak smiley
    Ja, det tog også sin tid at finde én i den stand.

Men nej, ikke noget fornuftigt køb. Men det er forhåbentligt heller ikke derfor man køber sådan én. Det koster at have det sjovt.

• #11   11. nov 2009 Tak for svarene allesammen, selvom de lidt dræber mine forestillinger om at have bil hehe...
    Men det skal nok lykkes alligevel...

S T E L L F E L D: Hvor har du dog fundet din BMW, og kan du huske hvad du gav for den? Og ved du ca. hvad du har brugt på den i år.. Det kan da ikke være meget, nu hvor den er i den stand smiley ?

Kommentér på:
Bmw e30 ny bil

Annonce