{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Internet. hjælp
  • #1   25. dec 2009 TDC, kører fint ude ved mig smiley

• #2   25. dec 2009 har TDC nu også rimelig utilfreds ,

• #3   25. dec 2009 okay???, mærkeligt?

• #4   25. dec 2009 Har TDC home trio og det køre bare perfekt her ude ved mig, på landet smiley

• #5   25. dec 2009 MIchael H, det er det jeg også bruger smiley

• #6   25. dec 2009 sys sku ku det virker det havle af tiden også når man ringer til dem og siger der er noget galt med deres lorte box der så får man afvide at man kan få en mand ud men at der vil gå 14 dage. og det vil jeg bare ikk 1500 kr i mående for

• #7   25. dec 2009 Michael H hvor hurtid er dit internet så

• #8   25. dec 2009 hvis den køre af lort med tdc er der ik noget der kan køre bærer da det er tdc´s linje kun hvis du har kabeltv eller fiber

• #9   25. dec 2009 Kunne være du skulle beskrive dine problemer !
    Hvis du har dårlige kabler ind i huset, hjælper det ikke en krone og skifte til en anden kabel ført udbyder.

Hvis dine kabler er dårlige og du ikke har lyst/tid/erfaring til at udbedre dem. Så må du skifte til en anden måde at få dit internet på, mobil masterne eller satalit.

• #10   25. dec 2009 jamen det er jo den skide sorte box der aner ikk om det er et modem eller hva det er det er sku den der er noget galt med. men de gider ikk og komme og kigge på det

• #11   25. dec 2009 okay men tror bare ikk det er det for jeg havde noget der hed DLG før og det virkede bare men der ku jeg ikk blive mere

• #12   25. dec 2009 Jesus !

Prøv nu lige at hør her, Hvis du ikke ved om det er et modem hvordan fanden har DU så fundet ud af det er DEN enhed der fejler noget ?

Og hvis det er det toneleje du bruger når du snakker med TDC, kan jeg godt forstå du INGEN hjælp får af dem. Folk med det toneleje bliver smidt nederste i bunken af sager.

Som beskrevet tidligere, så benytter alle andre trådførte adsl eller dsl udbydere sig af TDC kabler. Og det gør DLG også, så mon du skulle overveje at snakke pænt til TDC, og spørge om dine kabler måske ikke kan bære den line du har købt, eller om de måske vil lave en stabilitets test på din bæreline.

Tror du kommer noget længere hvis du forklare dig på en sober og ordenlig måde.

OUT!

• #13   25. dec 2009 hej er tekniker i TDC en af dem der dukker op indenfor 14 dage som ovennævnt smiley

hvis du har et defekt modem kan du få tdc til at
    1 skifte den ud (den nemme men højst sandsynligt ikke løsningen)
    2 overvåge med aurora-tester (for evt fejl på din linie)

hvor langt bor du fra nærmeste central/teknikhytte?
    hvor stor er din hastighed?
    er det ren ADSL du kører eller er det med VOip?(voice over ip)

at ændre udbyder er ret drastisk lige til at starte på det kan være en lille fejl?! kablerne i jorden som kommer hjem til dig af ejet af TDC medmindre du har fiber fra elselskaber eller kabeltv fra stofa
    hvis de siger at de kan sende en TDC tekniker indenfor 14 dage så siger du
    Ja Tak! og får det løst en gang for alle istedet for daglig stres (for din egen skyld)

mvh

• #14   25. dec 2009 Lasse K altså for det første når det skal tage en halv dag at komme igemmen til tdc .også du får fat i en lille sød damen også bliver men omstillet en 2 eller 3 gange også ligepuseligt så bliver der lagt på . så prøver man så igen og får så fat i en igen . også begynder de og spørge om en messe og frem og tilbage . at nu skulle de virke 5 min efter er den gal igen .. så nej jeg skal bare ha fundet en anden ubyder, helst men jeg tror bare stadig det er den box som jeg fik af tdc af jeg skifte fra DLG til tdc. det er den som er skyld i det men ...

så er det jo så at tdc ikk vil komme og kigge på det.

• #15   25. dec 2009 og PS jeg har ikke en skid forstand på det vil bare gerne have noget internet der virker.

• #16   25. dec 2009 Jean D jeg tror det skulle forstille og være 2 mibt og det hopper også af og på

bor ca 20 km syd for herning

• #17   25. dec 2009 Christian

hvis du bor fra langt fra en central og kører over kobberkabel i jorden så vil du være begrænset/sårbar, en 2MB linie er ustabil efter 4.3kilometer
    og dette er uanset hvilken udbyder det er, da du stadig vil køre over det samme kobberkabel i jorden.
    læs det jeg skrev ovenpå ring ind imorgen og sig dit modem falder fra og på om de ikke kan teste din linie og om hastigheden er passende til der hvor du bor, den kan nemlig være for højt sat og kan løse sig ved at ændre på hastigheden en smule. Bed dem om at sende et nyt modem og en vendekasse så du kan sende den gamle retur. hvis ikke det løser sig så få den tekniker ud og kig på det. Han kan finde fejlen meget hurtigere end en computer der laver test.

mvh

• #18   25. dec 2009 nytter nok ikke noget at ringe ind i morgen første juledag smiley
    glemte jeg helt. 80808047 dette nummer er direkte til fejlservice TDC
    så undgår du også 4*80
    held og lykke

• #19   25. dec 2009 Jean hvor hurtig net kan jeg så max få

• #20   25. dec 2009 jeg kører fullrate.. kanon service billige priser.. og det er meget sjældent nede ( når det er får du en sms kort efter ) og det er kun nede i korte perioder
    ( når der opdateres hardware på din central )

• #21   25. dec 2009 Tag fullrate - de kører også på TDC's udstyr, bare med bedre router i din ende af linien.. Også er prisen lidt bedre hos dem, og jeg har ALDRIG haft problemer med kundeservicen derinde fra smiley

De er superflinke, og jeg har endnu ikke oplevet udfald på min 40/8mbit linie smiley

• #22   25. dec 2009 Christian det er meget svært at sige
    du siger du bor 20klik fra herning, men det kan jo være at der er en central tættere på dig højst sandsynligt!? jeg er ret sikker på at du nok ikke er forbundet helt oppe i herning og at der en teknikhytte ude omkring hvor du bor eller en D-Slam-> dette er en ny fordeler kasse vi lige har lanceret med indbygget ADSL kort som bruges primært til HomeDuo/Trio.
    hvis jeg ikke kender afstanden fra dit hus til teknikhytten og hvilke kabler du kører på vas/val/svensker som ville forklare en del om kvaliteten er det som sagt meget svært at sige hvad du kan køre, Hvis!! problemet er afstanden det kan jo være det bare er en defekt boks... du siger jo selv DLG kørte fint og DLG kørte jo også over de samme kabler som er TDC ejet.
    rolig nu det er det vigtigste smiley ring ind på mandag og referere til denne her forum tråd med hvad du skulle spørge om. Det er jeg sikker på de nok skal få løst det primære er at du har internet og det kører så det er bare et spørgsmål om udstyr og justering.

mvh

• #23   25. dec 2009 fullrate okay er det trådløst net eller . hvordan er det nu hvor hurtig er dit

• #24   25. dec 2009 Fullrate er på TDC's kobbernet smiley

Jean D har ret i det han skriver, han må nok være TDC-uddannet, som jeg selv er smiley

Det ændrer dog ikke på at Fullrate er et noget bedre selskab end TDC, da TDC tit er ret tunge at danse med mht. kundeservice..

Gå ind på fullrates hjemmeside og indtast din adresse, der giver de dig et overblik over hvor langt du er fra din nærmeste central, og hvilken linie de max vil anbefale til dig, også skriv lige herinde hvad du fik af svar - så er det lidt nemmere at bedømme hvad du skal ha' for at få noget stabilt internet! smiley

• #25   25. dec 2009 Jean D okay jamen så må de jo få en chance mere , men hvis der ikk kommer en ud denne her gang . så ved jeg ikk om jeg gider tele Danmark mere.

• #26   25. dec 2009 Lars E super det vil jeg da lige prøve

• #27   25. dec 2009 http://www.danskfibernet.dk/se_hastighed.html

Køb 100 / 100 Mbit/S

• #28   25. dec 2009 Eller køb 1 / 1 Tbit Verdens hurtigste Koster 12000 kr i måneden.

Kommentér på:
Internet. hjælp

Annonce