445 visninger
|
Oprettet:
Internet. hjælp {{forumTopicSubject}}
hey nogen der kan anbefale mig noget internet som bare køre i helle tiden og det skal også være okay hurtid er sku ligeglad hva det koster bare det virker og jeg bor ikke i en stor by men ude på landet.
nov 2008
Følger: 32 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 20 Svar: 439
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
nov 2008
Følger: 32 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 20 Svar: 439
okt 2009
Følger: 54 Følgere: 56 Biler: 6 Emner: 55 Svar: 1.055
nov 2008
Følger: 32 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 20 Svar: 439
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 68
apr 2004
Følger: 83 Følgere: 83 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 565
Hvis du har dårlige kabler ind i huset, hjælper det ikke en krone og skifte til en anden kabel ført udbyder.
Hvis dine kabler er dårlige og du ikke har lyst/tid/erfaring til at udbedre dem. Så må du skifte til en anden måde at få dit internet på, mobil masterne eller satalit.
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
apr 2004
Følger: 83 Følgere: 83 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 565
Prøv nu lige at hør her, Hvis du ikke ved om det er et modem hvordan fanden har DU så fundet ud af det er DEN enhed der fejler noget ?
Og hvis det er det toneleje du bruger når du snakker med TDC, kan jeg godt forstå du INGEN hjælp får af dem. Folk med det toneleje bliver smidt nederste i bunken af sager.
Som beskrevet tidligere, så benytter alle andre trådførte adsl eller dsl udbydere sig af TDC kabler. Og det gør DLG også, så mon du skulle overveje at snakke pænt til TDC, og spørge om dine kabler måske ikke kan bære den line du har købt, eller om de måske vil lave en stabilitets test på din bæreline.
Tror du kommer noget længere hvis du forklare dig på en sober og ordenlig måde.
OUT!
jun 2007
Følger: 2 Biler: 1 Svar: 31
hvis du har et defekt modem kan du få tdc til at
1 skifte den ud (den nemme men højst sandsynligt ikke løsningen)
2 overvåge med aurora-tester (for evt fejl på din linie)
hvor langt bor du fra nærmeste central/teknikhytte?
hvor stor er din hastighed?
er det ren ADSL du kører eller er det med VOip?(voice over ip)
at ændre udbyder er ret drastisk lige til at starte på det kan være en lille fejl?! kablerne i jorden som kommer hjem til dig af ejet af TDC medmindre du har fiber fra elselskaber eller kabeltv fra stofa
hvis de siger at de kan sende en TDC tekniker indenfor 14 dage så siger du
Ja Tak! og får det løst en gang for alle istedet for daglig stres (for din egen skyld)
mvh
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
så er det jo så at tdc ikk vil komme og kigge på det.
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
bor ca 20 km syd for herning
jun 2007
Følger: 2 Biler: 1 Svar: 31
hvis du bor fra langt fra en central og kører over kobberkabel i jorden så vil du være begrænset/sårbar, en 2MB linie er ustabil efter 4.3kilometer
og dette er uanset hvilken udbyder det er, da du stadig vil køre over det samme kobberkabel i jorden.
læs det jeg skrev ovenpå ring ind imorgen og sig dit modem falder fra og på om de ikke kan teste din linie og om hastigheden er passende til der hvor du bor, den kan nemlig være for højt sat og kan løse sig ved at ændre på hastigheden en smule. Bed dem om at sende et nyt modem og en vendekasse så du kan sende den gamle retur. hvis ikke det løser sig så få den tekniker ud og kig på det. Han kan finde fejlen meget hurtigere end en computer der laver test.
mvh
jun 2007
Følger: 2 Biler: 1 Svar: 31
glemte jeg helt. 80808047 dette nummer er direkte til fejlservice TDC
så undgår du også 4*80
held og lykke
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 187 Svar: 2.613
( når der opdateres hardware på din central )
aug 2005
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 467
De er superflinke, og jeg har endnu ikke oplevet udfald på min 40/8mbit linie
jun 2007
Følger: 2 Biler: 1 Svar: 31
du siger du bor 20klik fra herning, men det kan jo være at der er en central tættere på dig højst sandsynligt!? jeg er ret sikker på at du nok ikke er forbundet helt oppe i herning og at der en teknikhytte ude omkring hvor du bor eller en D-Slam-> dette er en ny fordeler kasse vi lige har lanceret med indbygget ADSL kort som bruges primært til HomeDuo/Trio.
hvis jeg ikke kender afstanden fra dit hus til teknikhytten og hvilke kabler du kører på vas/val/svensker som ville forklare en del om kvaliteten er det som sagt meget svært at sige hvad du kan køre, Hvis!! problemet er afstanden det kan jo være det bare er en defekt boks... du siger jo selv DLG kørte fint og DLG kørte jo også over de samme kabler som er TDC ejet.
rolig nu det er det vigtigste
mvh
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
aug 2005
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 467
Jean D har ret i det han skriver, han må nok være TDC-uddannet, som jeg selv er
Det ændrer dog ikke på at Fullrate er et noget bedre selskab end TDC, da TDC tit er ret tunge at danse med mht. kundeservice..
Gå ind på fullrates hjemmeside og indtast din adresse, der giver de dig et overblik over hvor langt du er fra din nærmeste central, og hvilken linie de max vil anbefale til dig, også skriv lige herinde hvad du fik af svar - så er det lidt nemmere at bedømme hvad du skal ha' for at få noget stabilt internet!
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
jul 2007
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 1.189
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 117 Svar: 518
Køb 100 / 100 Mbit/S
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 117 Svar: 518
Internet. hjælp