{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevrolet er det en god bil?
  • #1   29. dec 2009 det er da in ok bil.. en koreaner men ganske fin bil bare ikke du forventer at det er en amerikaner..

• #2   29. dec 2009 Har selv haft en helt ny Chevrolet Lacetti 1,6 benzin (kan du se i min profil) og det er nok den dårligste bil jeg har haft til dato..

Jeg fandt ihvertfald ud af hvorfor de er så meget billigere end andre biler på markedet. Det er sådan set (groft sagt) gamle dele i et nyt karros.
    Motoren stammede vidst nok fra en gammel Opel Vectra, og på trods af den var opgivet til at gå 15-16km/L gik den kun 8-9km/L hvis jeg gjorde mig rigtig umage.. Så den blev hurtig solgt igen..
    Har også hørt fra en del andre der har været meget utilfredse med Chevrolet, og ikke kun Lacetti modellen!

• #3   29. dec 2009 Det er jeg sku ikke enig i..

Synes det er en fremragende bil til prisen.. Jeg har ik haft nogen problemer med min overhovedet, der er ret meget standard udstyr i som du betaler mange penge for hos andre mærker. Synes det er en kanon bil til unge mennesker

• #5   29. dec 2009 har selv haft en chrevolet matiz har været rigtig glad får den gunden til jeg solgte den var prg den var får lille det svager kørte nemt de 13-15 km på litteren og billig i dele klager ikke var nu tilfres med den havet bare ikke taget fårhold på at den var får lille til mig

• #6   29. dec 2009 min mor har en lacetti 1.8... den køre ca 10 km/l... hun køre 10 km om dagen i den...

og hun er squ meget glad for den...

• #7   29. dec 2009 Okay tak for jeres svar... Jeg tror jeg vil tag hen og prøve en af dem snart

• #8   29. dec 2009 Som Von Hall A siger, så er det en ok bil til prisen, men det er byset set en Dawoo i forklædning, de bruger meget aflagt teknologi fra andre producenter, bl.a. Toyota, der er måske meget ekstraudstyr i dem, men hvad angår motor, transmission o.lign, så er det ikke state of the art.

• #9   29. dec 2009 Det er en fin bil, men sørg for at modellen hedder Corvette smiley

Kommentér på:
Chevrolet er det en god bil?

Annonce