{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte til Japan!!!???
  • #1   7. jan 2010 sælg dit lort køb en billet og flyt ?

• #3   7. jan 2010 Nu må du så også tænke lidt realistisk.
    1. Jeg regner ikke med du kan japansk. Som nok bliver rigtig irriterende i længden der over..
    2. Hvis du har planer om et arbejde hvor du kun skal bruge engelsk, så bliver det nok rigtig svært i længden.
    3. Håndbold kommer fra DK, men de spiller det jo ligeså meget i andre lande. Tror ikke du skal regne med at komme til at se drift biler over alt der nede.

• #4   7. jan 2010 Sælg alt og ta afsted... det kan gå helt af helvedes til eller det kan blive fantastisk, lige meget hvad bliver det en oplevelse for livet

• #5   7. jan 2010 start med en tur på drifschool i uk og prøv det af

• #6   7. jan 2010 Nu er Japan ikke slaraffenland for driftere, faktisk har de strammere regler end herhjemme smiley
    Så stik lige fingeren i jorden med en god rejse dertil og find ud af hvordan den virkelige verden ser ud først smiley

• #7   7. jan 2010 Go for It..!!

Det eneste du kan miste er Penge.. og dem kan man sku ALTID tjene ind igen..

• #8   7. jan 2010 TAK til JONAS G og VINTHER smiley

hvorfor være så negativ alle jer andre ? tokyo drift er en gammel film.. var mere for at få en oplevelse for livet, lære japansk, lære drift osv... smiley

• #9   7. jan 2010 syns det en fed ide..
    har selv planer om at tage til japan nogle år når jeg er udlært...
    dog er det nu mest for at komme helt ind i deres kultur... smiley

• #10   9. feb 2010 har oz overvejet at flytte der ned, har været der nede på tur i 10 dage max fed oplevelse, alle mennesker er så flinke go rare der nede, dog ville jeg heller ikke sige at jeg kun ville der ned for biler, men ville oz lyve hvis det ikke var derfor og¨så,

Ligeså meget for kulturen oog for selve størrelsen og fremtiden / i forhold til dk) det mega fedt der nede, dog ved jeg ikke helt hvordan jeg skal bære mig af med at komme der ned da jeg jo ikke kan japansk,l og ikke aner hvor man skal søge/for info henne...

skriv endelig hvis i ved noget om det ;:D

• #11   9. feb 2010 http://www.ambtokyo.um.dk/da/menu/InfoOmJapan/

Der jeg har fundet mest info på dansk.

Men så vidt jeg har forstået det, så er den nemmeste måde at komme til at bo der simpelthen at få et studieophold der.
    Et arbejdsvisum er vist lidt bøvlet at få fat på.

Japansk skulle jo være muligt at lære på noget aftenskole eller lignende inden man rejser. smiley

Det eneste problem der med Japan er at de os arbejder lørdag. smiley

Kommentér på:
Flytte til Japan!!!???

Annonce