4.473 visninger
|
Oprettet:
Flytte til Japan!!!??? {{forumTopicSubject}}
overvejer at flytte til japan eller tage derned et år og bo ved en familie. Grunden til det er jeg er helt vild med drift og gerne vil lære det i "drift" landet
nogle der har råd eller foreslag !?
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 400 Svar: 2.723
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 44 Svar: 686
1. Jeg regner ikke med du kan japansk. Som nok bliver rigtig irriterende i længden der over..
2. Hvis du har planer om et arbejde hvor du kun skal bruge engelsk, så bliver det nok rigtig svært i længden.
3. Håndbold kommer fra DK, men de spiller det jo ligeså meget i andre lande. Tror ikke du skal regne med at komme til at se drift biler over alt der nede.
dec 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 1.313
sep 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 2.998
nov 2008
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.548
Så stik lige fingeren i jorden med en god rejse dertil og find ud af hvordan den virkelige verden ser ud først
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.063
Det eneste du kan miste er Penge.. og dem kan man sku ALTID tjene ind igen..
nov 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5
hvorfor være så negativ alle jer andre ? tokyo drift er en gammel film.. var mere for at få en oplevelse for livet, lære japansk, lære drift osv...
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 56
har selv planer om at tage til japan nogle år når jeg er udlært...
dog er det nu mest for at komme helt ind i deres kultur...
maj 2007
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 239 Svar: 903
Ligeså meget for kulturen oog for selve størrelsen og fremtiden / i forhold til dk) det mega fedt der nede, dog ved jeg ikke helt hvordan jeg skal bære mig af med at komme der ned da jeg jo ikke kan japansk,l og ikke aner hvor man skal søge/for info henne...
skriv endelig hvis i ved noget om det ;:D
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 56
Der jeg har fundet mest info på dansk.
Men så vidt jeg har forstået det, så er den nemmeste måde at komme til at bo der simpelthen at få et studieophold der.
Et arbejdsvisum er vist lidt bøvlet at få fat på.
Japansk skulle jo være muligt at lære på noget aftenskole eller lignende inden man rejser.
Det eneste problem der med Japan er at de os arbejder lørdag.
Flytte til Japan!!!???