{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.490 visninger | Oprettet:

Maskinmester studerende ? {{forumTopicSubject}}

I så fald og du står og mangler bøger, så er jeg manden der har dem smiley

Er lige blevet færdig med 5. semester og mangler kun mit bachelorprojekt, derfor vil jeg gerne sælge ud af bøgerne så der kan komme nogle penge i lommen i stedet.

Har alle bøger fra adgangskursus til og med 5. semester, alle har jeg købt fra ny og er blevet passet godt på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maskinmester studerende ?
  • #1   19. jan 2010 Dejavu ? Læste jeg ikke også det her i går?

• #2   19. jan 2010 Ja det er der stor sandsynlighed for. Men der er jo ingen der tvinger dig til at læse det igen

• #3   19. jan 2010 Hmm. Det indlæg fra i går, der var da et hav af interesserede, så synes bare det er lidt underligt at der kommer et til, ved mindre det ikke var dig der oprettede indlæget i går.

• #4   19. jan 2010 Det var mig. Ja det var 2 interreseret, men jeg har jo over 40 bøger smiley

• #6   19. jan 2010 Nå økay, hehe. Det var pænt mange bøger alligevel smiley

- En af mine venner skal igang her til August. Om han nogensinde får kigget i indlæget her. Det er tvivlsomt :s

• #7   19. jan 2010 Jeg har smidt dem på pensum.dk også, men kunne jo nemt tænkes der var en person her inde som lige stod og manglede nogle af bøgerne.

• #8   19. jan 2010 Stefan -> hvorfor ikke spørge mig som næsten er færdig ? smiley

Maskinmesteruddannelsen er en bred teknisk uddannelse, er en mere praktisk uddannelse af maskin ingeniør.

F.eks. ved el starter vi helt fra bunden og ender med at skal bestå installatør eksamen. Inden for maskin fagene er vi vidt omkring. Vi starter med motorer og så så videre til pumper, kraftværker, turbiner, køleteknik, ventilationsteknik osv. Desuden har vi en god del automation, så vi lærer at programmere en PLC som en af delene.

• #9   19. jan 2010 Skal starte på forskolen i århus her D. 2. febuar.

Så det kunne da være jeg ville få brug for nogle af dine bøger fremover.
    Dog ved vi ikke på forhånd hvilke bøger der skal bruges.

Men er der ikke mange, der beholder deres bøger selv når de er færdige med uddannelsen? Da der står mange gode ting i dem.

Har lige et par spørgsmål over pm, hvis det er iorden smiley

• #10   19. jan 2010 Stefan -> Selve uddannelsen tager 3år, dertil kommer så du skal have opfyldt visse adgangskrav. Nu siger du smed, så er dine faglige kvalifikationer i orden, men har du også gymnasielle eksamener ?. Hvis ikke du har det, skal du også et halvt år på adgangskursus for at tage eksamener i dansk, engelsk, matematik og fysik.

Den vej som jeg har været, så for mig er det 3,5år.

• #11   19. jan 2010 Det er umuligt at sige smiley

Alt lige fra at energioptimere, styre kraftværk, projektleder osv osv osv osv.

Idag tager man virksomheder maskinmestre ind som cheffer osv. i stedet for maskin ingeniør fordi at maskinmestrene er mere praktisk erfarende

• #12   10. jan 2012 Hey står og skal begynde på BM4 smiley
    så har du disse bøger:

Skibsmotorlære, Tekst og tegninger af Christian Knak 19. udgave (2002)
    Skibsdieselmotorer, Peter Storegård Jensen
    Hydralik for driftsteknikere, Leif Terkelsen 4 udgave (2001)
    Styrk projektarbejde, A. Dahl, T. Dich, T. Hansen, V. Olsen
    Basiskemi C, Helge Mygind 1 udgave 2011
    Elektroteknik 1. Elektricitet og magnetisme
    Elektroteknik 2. Elektriske målinger, Poul Erik Petersen 4 udgave (2010)
    Elektroteknik. Opgavesamling, Poul Erik Petersen og Danial Olsen
    Mekanisk fysik og varmelære - Opgaver, Arly Nielsen 10. udgave (2011)

• #13   21. jan 2014 hey har du stadig bøgerne?

Kommentér på:
Maskinmester studerende ?

Annonce