{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

xbox VS Ps 3 ? {{forumTopicSubject}}

står og skal til at købe en spille konsol, ved ikke rigtigt om jeg skal vælge xbox 360 eller ps 3 ? altså har prøvet begge maskiner og er helt lost ? :s er der en venlig sjæl, der vil forklare mig hvad jeg skulle vælge ? (: jeg er typen der gerne vil have en sikkerheds kopi af mine spil, kan det lade sig gøre til nogen af dem ? uden chip osv. ?

søger en der gider tage mit indlæg seriøst og ikke ødelægge det med dumme kommentar osv (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xbox VS Ps 3 ?
  • #1   28. jan 2010 Køb ps3´en... fordi

Gratis Blueray afspiller oven i hatten
    Ingen batterier som skal skiftes i controllere hele tiden
    Mulighed for udskiftning af harddisken til 250 gb på under 5 minutter med en enkelt skruetrækker
    Grafisk pænere spil

• #2   28. jan 2010 Xbox pga controler er bedre, fordi man kan få forza til xbox. og ja du kan få soft modded din xbox det er min så kan du spille brændte spil uden at skulle ha chip i smiley

• #3   28. jan 2010 ps3

• #4   28. jan 2010 PS3 for the win!

• #5   28. jan 2010 Kenneth | Zentic |

grafisk pænere det akn du godt tage tilbage nu har jeg begge consoller. og det nemmere at skifte hardisk på en xbox også..

• #6   28. jan 2010 kenneth - har ekstern HDD på 2.5tb så plads burde ikke være noget problem (:

stylisten- soft modded ? er det noget man selv kan eller skal den sendes ind ? smiley

• #8   28. jan 2010 og nitten ved en ps3 er når du spiller spil og derefter evt ser bluray slider du meget på linsen pgs det er to forskellige disktyper. så linsen levetid er heller ikk det bedste på ps3 hvis du skal spille meget og se blueray.

• #9   28. jan 2010 PS3 .....

• #10   28. jan 2010 Magnus - Ja, jeg har så ikke set det, men kun hørt om det på 80eren..

- Som btw. ikke kan købes mere. Ejer selv en 40'er, som bare kører derud af. Ja, hej..

• #11   28. jan 2010 Yes, og hvis du får din xbox modded. Kan du risikere at microsoft lukker din netværkskonto på din xbox.. Og jeg forestækker selv PS3 Og jeg har begge konsoller!

• #12   28. jan 2010 det en software du kan lagt ind. så henter du bare spillene på nettet og brænder dem. plus så har du spillene knap et halvtår før de udkommer på markedet.

• #13   28. jan 2010 Styler - Det er laser? Sku' vi nu ik' lii.. Det er en maskine som er lavet til film og spil. Den er også lavet til at blive brugt, lige som en bil er. Lad nu vær' med det dér!

• #14   28. jan 2010 [Vw] Stylisten.. .> der er vi så heldigvis forskellige smiley min kammerat har xboxen, synes overhovedet ikke hans spil ter sig lige så pænt.. men fair nok, man har jo ret til at have sin mening.

• #16   28. jan 2010 Rasmus .

det sker meget sjældent da microsoft skal bruge mange ressourser på det og det koster mere for dem at gøre det. en xbox koster på markedet.

• #17   28. jan 2010 Kenneth | Zentic |

tja hvis i kører med 2 forskellige fjernsyn så det jo nok der du går galt i byen..

• #18   28. jan 2010 Xbox'en skal man ikke engang bruge skruetrækker for at få større harddisk i. Og så koster det omkring 400 kr for at få den moddet, og så kan man jo selv lave spil til godt en 10'er.

• #19   28. jan 2010 Wv Stylisten : lol hvad snakker du om ..... linsen er ikke i kontakt med noget som helst hvordan fanden vil du slide på den??

desuden er spillene til ps3 på en bluray disk .....

• #20   28. jan 2010 Thomas H

HAR LÆST DET I ANMELDELSER

• #21   28. jan 2010 [Vw] Stylisten.. .> skal jeg ikke ku sige... men mig for du aldrig på en xbox igen.. havde elite udgaven og solgte den efter 3 dages brug, så blev jeg træt af det smiley fred være med det, der er jo brugere til begge dele... og så er det jo vel fint

• #22   28. jan 2010 Haha. Fedt hvis det har været muligt for dem, at slide et laserhoved op.

- Hvis det skulle være muligheden, så er det godt der er 2 års garanti på smiley . Tror nu stadig det er en and. Endda en stor en af slagsen.

• #23   28. jan 2010 Kim B : ja det ville svare til at slidde lygteglasset op på forlygten af sin bil smiley

• #24   28. jan 2010 Helt klart PS3!!!!

Ser frem til at Forza Motorsport 3 dræberen (Gran Turismo 5) udkommer smiley

• #25   28. jan 2010 Hvis man nøjes med 1,6 mod, kan de ikke tjekke det. der er nogen få nye spil som har en lidt anden beskyttelse. Dér laver man en activerings disk, så skal den i og boot op og så i med spillet. Alt kan findes og køres...

• #26   28. jan 2010 Hehe, nemlig. Kræver godt nok en kraftig pære smiley Eller tæt kørsel på et stengærede.

• #27   28. jan 2010 Vil også sige der er nogle ting du skal overveje først..
    har selv xbox 360, og det er næsten udelukkende pga controlleren, synes ps3 controlleren (der i øvrigt er den samme til ps2 og næsten samme til ps1) ligger forkert i hånden - på mig ihvert fald.
    Så en anden ting er også prisen, xboxen er lidt billigere, men det koster tilgengæld penge at spille online på xboxen (for det er en 60 kr pr månede)
    Så spiller du meget online er det måske ps3 eftersom online delen er gratis. har du også stort fancy tv og ser mange film kunne ps3'en også være god fordi der er blueray afspiller i.
    Og det med at man skal skifte baterier i xbox controlleren, der kan man få en et genopladeligt batteri istedet for, som fylder det samme og kan lades op via stik til selve xboxen.

• #28   28. jan 2010 Desuden har alle 3 versioner af forza været gran turismo 4 overlegen. Både grafik(okay de er lavet senere), features og realisme. Har selv spillet alle 4. Det eneste gt4 rigtig havde af fordele var mængden af biler, men det synes jeg nu også er lidt opreklameret, ud af de måske 700 biler var der nok 15 slags skyline og gtr34 var der vist en 5 stykker. Det er hovedsageligt japanske "kult" biler som er med... forza har ikke helt så mange biler, men til gengæld masser af ferrari'er porscher lamborghini og veyronen er der også...

Selvfølgelig op til folk selv, men jeg holder stadig på 360'eren..

• #29   28. jan 2010 Op i røven med alt det mod lort, Ingen org spil - Ingen street kredit, no det er sku for low smiley
    Du køber ikke en Porsche for at fylde T-hansen skrammel i den!

*Host* * host*

Er det en konsol du skal bruge UDELUKKENDE til spil? Så køb xboen.
    FPS spil og bil spil er generalt federe og mere udbredt på xbox(Online)

PS3, den kan bare mere. Blu-ray, trådløs net, nem browsing, kanon brugerfalde osv. osv.

• #30   28. jan 2010 xbox er kanon og spillene er billige

• #31   28. jan 2010 Allerførst: Er du på BG, så går du også op i bilspil når det kommer til gaming.

Derfor er det reelle valg, om man er til Forza Motorsport 3 eller Gran Turismo 5 (når det engang kommer)...

Spillene er endelig ved at komme frem til PS3'eren, men det ser stadig ud som om, at Xbox har en klar fordel på det her område, specielt når det kommer til ekslusiv-spillene...

Mht. netdelen, så er Xbox Live klart Playstation Network overlegen... Desværre, så koster det også penge, ca. 40-50 kr. om måneden.

Hvis du går op i film, så køber du alligevel en rigtig BD-afspiller... Dog er det da meget rart at have smiley

• #33   28. jan 2010 Og ja, jeg har også et kit som Thomas siger ,og selvom jeg spiller meget og tit glemmer at slukke for den, så tror jeg batteriet holder ca. en måned inden jeg skal sætte ledningen i...

Det gav jeg i øvrigt 100,- kr. for. Ok, men der er alligevel et stykke vej op til prisen på en PS3.

• #36   28. jan 2010 Flot.. Fordi der er aldrig lavet en forlænger, til USB? Det blev så lavet for 5 år siden, hvis ikke mere :s Nu kan du sidde bag ved dig fjernsyn og spille, med ledningen rundt om hele jorden.
    Synes mine controllere holder fint strøm. Det er en brugsgenstand, som skal lades op, ligeledes med din mobiltelefon.

En rigtig BD afspiller. Er Ps3 nu en falsk en ? Den får softwareopdatering til 3D. Gør de standalone maskiner det? PS3 var den hurtigste BD afspiller da den kom på markedet.

• #37   5. feb 2010 Vælg ps3 fordi:
    Blu-raY
    Den er pænere, selvom den er stor..
    Gode spil..
    Controller bruger ikke batterier som skal udskiftes..
    Den er generalt bare bedre end xbox..

Vælg ikke XBOX 360 FORDI:
    RED RING OF DEATH!!!
    ingen blu-ray..
    Den larmer mere end ps3.. Dog er ps3 dyr i strøm (hvis du altså har den gamle)

• #38   5. feb 2010 Jesper H: Fanboy ftw?

• #39   5. feb 2010 arre jesper..
    om den er pænere, er en smagssag..
    gode spil.. langt de fleste kommer også til xbox
    du kan også skifte batterierne i xbox controlleren så du kan lade den på på præcis samme måde som ps3
    red ring of death er på de gamle xbox, det er yderst sjælden på de nye
    xboxen kan måske høres ja, men har du lyd på tv'et så overdøver det nemt den lille smule støj der kommer fra xboxen .. så måske skulle du ikke skrive så hurtigt når du slet ikke ved noget om xbox..
    men ja ps3 har bluray, det er et stort plus

• #40   6. feb 2010 Poul R:
    Fanboy ? smiley

• #41   6. feb 2010 Anders, ja jeg har en xbox og er da glad for den.. men den enste grund til jeg valgte xbox var alene pga controlleren.. og har da siden fortrudt det en lille smule eftersom man skal betale for at spille online på xbox.. men de 'for' argumenter jesper kommer med, er jo ikke nogen der taler specielt for ps3'en, da man jo stort set kan bruge samme argumenter til at tale for xboxen smiley

• #42   11. feb 2010 ARGHHHH

det var da godt nok et langt emne at komme igennem med alle de fanboys osv osv...

at vælge mellem en xbox360 og en ps3 er stort set umuligt for det er mere en smags sag end noget andet.

alt det der pis med at ps3 er bedre end xbox fordi den har blu-ray og fordi den har bedre grafik osv er jo noget mundlort.

jeg har selv begge 2 tilsluttet et sony 52" bravia og generelt består hele mit hjem af sony produkter. jeg ELSKER SONY.. men når det kommer til Xbox360 vs. Ps3 så vælger jeg PERSONLIGT min Xbox360 da jeg syntes at spil udbuddet er bedre og så er der den nævte online del. der er Xbox noget længere fremme. (mærkeligt nok eftersom det er microsoft)

Kommentér på:
xbox VS Ps 3 ?

Annonce