{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Køb af ejendom.. {{forumTopicSubject}}

Går lidt og overvejer at købe min fars gamle ejendomme..
Vil høre om der er nogen herinde der har styr på hvad jeg helt præcis skal have styr på inden jeg gør noget..??
Lad os sige han skal have 3 millioner for dem..
Så skal jeg jo så låne ved en kredit forening..?? Ellers hvad..`???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ejendom..
  • #1   8. feb 2010 80% i kredit forening men når du siger ejendomme hvor manger det så . nedlagt landbrug eller 3 opgange med 8 boliger i hver for så kan det måske bedre svare sig at få en invester på og dele overskudet . end at binde for mange penge selv

• #2   8. feb 2010 Du ka' låne 80% ved kreditforening, de sidste 20% skal du så ha' finansieret enten igennem banklån eller hvis du har lidt på kistebunden smiley .. Snak med din bankmand om hvad DU ka' få råd til !

• #3   8. feb 2010 Du skal først tage i banken. Og høre om du kan låne ved dem smiley Men du kan ikke låne hele beløbet så du skal os i en kredit forening.

Men som 19 årig med finanskrise tror jeg ikke du kan.

• #4   8. feb 2010 Husk du kan købe dem til 15% under off. vurdering uden at skal blive beskattet af det ;o)

Men snak med banken inden du overhovedet begynder at tænke mere.. Jeg troede jeg kunne låne en mio, havde ikk noget til udbetaling, og da de havde lagt budget til mig, havde jeg 800 kr. at leve for om måneden.. hehe..

• #5   8. feb 2010 Mener ikke du kan låne 80% i kreditforeningen hvis det ligger uden for bygrænsen - men vist kun 70%, men er ikke noget jeg vil hænges op på, men det klogeste vil være og tage i banken og snakke med din rådgiver - han/hun ved noget mere om det end vi gør herinde smiley

• #6   8. feb 2010 Okay,.
    jamen det drejer sig om 2 ejendomme..
    1 med 2 lejligheder i, og 1 med 3 lejligheder i..
    De ligger inde i byen..
    Og har ikke noget til udbetaling..??

• #7   8. feb 2010 nogen kredit foreninger siger kun 60% i lån (afhængig belæggenhed) og derudover så skal økonomien, dvs. den daglig drift hænge sammen, ellers glem det! Med mindre du har tænkt dig at deltage i en ny omgang "JP's ejendomsspil"

• #8   8. feb 2010 Dennis....

Helt ærlig....Du sidder da ikke og overvejer et køb af ejendomme fra din far, og så spørger på bilgalleri hvad du skal gøre...?! Are you for real..???

• #9   8. feb 2010 jamen vil det så sige at 60 % af ejendommens pris og så resten i banken..
    Og det lejerne betaler i husleje, skal det ikke bruges til at betale lånet af med..??

Har min privat økonomi også meget at sige..??

• #10   8. feb 2010 Michael K..

Hvor er det du vil hen af med det der..??

Kan du ikke se de gode svar jeg har fået af folk herinde..
    Så umiddelbart kan jeg ikke se hvad der er forkert..

• #11   8. feb 2010 Hvis du skal køæbe ejendommene af din far, må din far vel være den bedste hjælp du kan få, da han selv må have indkøbt dem, på et tidspunkt.. Kunne forestille mig, at det er der Michael K vil hen..

• #12   8. feb 2010 Dennis J: Hvis det som jeg læser det, er udlejningsejendomme, så er kan du ofte låne mellem 60 og 70% i realkrediforeningen - resten skal lånes af banken.

Lejeindtægterne skal blandt andet bruges til at dække afdrag på lån, renter, vedligeholdelse, forsikringer, ejendomsskat m.v.

Men Bilgalleri er ikke det sted du skal spørge om sådan noget, tag i stedet kontakt til din bank og evt. en revisor, for der skal jo også laves et regnskab for sådan udlejningsvirksomhed.

• #13   8. feb 2010 For det første.. Jeg kan spotte både en revisor og en bankmand i dette forum, så alle jer mavesure mennesker, der påstår at folk på bg intet ved. Snak for jer selv .. Godt

For det første skal du gøre op med dig selv, om du vil oprette et selskab eller ej. I det omfang du ligger i, er det maks. et ApS (Anpartsselskab) du skal have fat i. Alt det kan din bankmand/revisor hjælpe dig med.
    Noget af det første du skal gøre er, at tage kontakt til din revisor, og få udarbejdet, et driftsbudget og et opstartsbudget. Med dette, så kan man hurtigt danne sig et overblik over, hvordan økonomien løbende kommer til at se ud. Det skal banken bruge, til at danne et overblik over de næste par år. Mht. til din privatøkonomi, har det ikke som sådan, noget at sige, hvis du opretter et ApS. Et ApS fungere på den måde, at du indskyder 125.000 i dit nyoprettede selskab, og dermed hæfter du kun for det beløb. (80.000 i år). Opretter du et selskab, som en enketlmandsvirksomhed, så hæfter du også personligt, og så spiller din privatøkonomi ind.

Har du spørgsmål så send endelig en PB, så skal jeg se om jeg kan svare på det :o)

• #14   8. feb 2010 Kasper O..

jeg siger mange tak for hjælpen..
    Virkelig en stor hjælp.. Det vil jeg kigge på så..

• #15   8. feb 2010 Kasper O
    Problemet herinde er bare, at der ofte er lige så mange meninger, som der er kommentarer til indlægget - derfor er BG måske ikke altid det bedste forum at spørge om, når vi taler køb af ejendom.
    Mange udtaler sig ofte uden reelt at vide en skid om hvad de taler om.

• #16   8. feb 2010 Syns helt ærligt det er imponerende folk kan komme op og diskutere over et skide spørgsmål altså..
    Det er jo skrevet i off topic..
    Kunne forstå hvis det var skrevet i forummet, tuning..

Men jeg fik da nogen rigtig godt svar.. Og tak til jer..

Kommentér på:
Køb af ejendom..

Annonce